Nieuwe retaildirecteur voor Heineken | RetailDetail

Nieuwe retaildirecteur voor Heineken

Nieuwe retaildirecteur voor Heineken

Vanaf 1 oktober neemt Evelien Sanders de functie van directeur retail op bij Heineken. Ze volgt in die positie Isabelle Spindler op, die wordt benoemd tot regional sales director van Centraal-Oost Europa bij Global Sales Heineken. 

Verantwoordelijke retailteam Heineken Nederland

Evelien Sanders is sinds 1 september vorig jaar directeur retail bij frisdrankfabrikant Vrumona, een dochter van Heineken. Voorheen werkte ze achttien jaar bij SCA Hygiene products, een Zweeds bedrijf. Sanders zal in haar nieuwe functie verantwoordelijk zijn voor het retailteam van Heineken Nederland.

 

Isabelle Spindler werkte al sinds 2000 bij Heineken, waar ze toen aan de slag ging als global account manager Airlines and Travel Retail. Ook zij kende vervolgens een verleden bij Vrumona, waarna ze in 2009 werd benoemd tot directeur retail voor Heineken in Nederland. De benoeming tot regional sales director is dus een volgende stap in haar carrière bij Heineken.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Franprix levert de boodschappen tot in de koelkast

25/05/2018

De Franse supermarktketen Franprix test de thuislevering van boodschappen wanneer niemand thuis is: de bezorger komt zelf binnen in huis. In de toekomst wil het de boodschappen zelfs voor klanten in de koelkast opruimen.

Waarom grote FMCG-fabrikanten meer geld vrijmaken voor innovatie

25/05/2018

Zowel Nestlé als Kraft Heinz maakten zopas nieuwe investeringen bekend in onderzoek en ontwikkeling. De grote merkfabrikanten voelen de hete adem van innovatieve startups in de nek en willen sneller schakelen.

Multinationals gezakt voor gezonde voeding

24/05/2018

Voedingsmultinationals leveren nog te weinig inspanningen om hun producten gezonder te maken, zegt de Access to Nutrition Foundation. Nestlé, Unilever en Danone behoren tot de besten van de klas.  

Ahold Delhaize start digitaal laboratorium in de VS

22/05/2018

De Amerikaanse tak van Ahold Delhaize richt een nieuw bedrijf op dat zich toespitst op digitale innovatie: Peapod Digital Labs wordt een laboratorium voor nieuwe strategieën op het gebied van digitalisering, e-commerce en personalisatie. 

Carrefour en Tencent openen hightechwinkel in Shanghai

22/05/2018

In het zopas geopende winkelconcept ‘Le Marché’, het eerste resultaat van het recente partnership tussen Carrefour en Tencent, kunnen klanten betalen via gezichtsherkenning aan onbemande check-outs.

Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.