NS Stations rolt C’est du Pain in België verder uit | RetailDetail

NS Stations rolt C’est du Pain in België verder uit

NS Stations rolt C’est du Pain in België verder uit

NS Stations heeft het aantal vestigingen van C’est du Pain in België verdubbeld. In totaal heeft de broodzaak nu al zes winkels op Belgische stations.

Drie nieuwe locaties in België

C'est du Pain, in Nederland bekend onder de naam 'De Broodzaak', opende de nieuwe locaties op de treinstations van Leuven, Brussel-Centraal en Namen. Eerder opende de keten al vestigingen in Sint- Niklaas, Zottegem en Hasselt.

 

In Nederland exploiteert NS Stations in totaal 25 vestigingen van De Broodzaak. De winkel is één van de twintig formules die het bedrijf op stations exploiteert. In dezelfde portefeuille vallen onder andere ook de stationswinkels van Albert Heijn en Burger King.

 

De retailtak van de NS is steeds vaker over de grens actief. In juni openen een tweede en derde Kiosk-winkel in Engeland. Ook rolt het bedrijf samen met de Franse supermarktketen Monoprix komende tijd de stationswinkel Monop'station verder uit.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Ahold Delhaize start digitaal laboratorium in de VS

22/05/2018

De Amerikaanse tak van Ahold Delhaize richt een nieuw bedrijf op dat zich toespitst op digitale innovatie: Peapod Digital Labs wordt een laboratorium voor nieuwe strategieën op het gebied van digitalisering, e-commerce en personalisatie. 

Carrefour en Tencent openen hightechwinkel in Shanghai

22/05/2018

In het zopas geopende winkelconcept ‘Le Marché’, het eerste resultaat van het recente partnership tussen Carrefour en Tencent, kunnen klanten betalen via gezichtsherkenning aan onbemande check-outs.

Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.

Nestlé op dieet: snoeit verder in suiker, vet en zout

17/05/2018

Nestlé wil nog meer gaan snijden in de suiker-, zout- en vetgehaltes van zijn producten. Zo wil het voedingsconcern inspelen op de wereldwijde vraag naar gezondere voeding.

Jumbo opent zijn vierde Jumbo Foodmarkt

17/05/2018

Vijf jaar na de opening van de allereerste Jumbo Foodmarkt (in Breda), heeft Jumbo in de Utrechtse wijk Leidsche Rijn zijn vierde foodmarkt geopend. Het is meteen de grootste supermarkt van de regio Utrecht.

Analyse: Zes redenen waarom grote merken onder druk staan

17/05/2018

Wereldmerken ondervinden steeds meer concurrentie van kleine, lokale spelers. Volgens sommige waarnemers zijn de gouden jaren van de merken zelfs voorbij. Misschien voorbarig, maar enkele trends tekenen zich toch af.