Ontdek de smaak van morgen op Tavola 2018 | RetailDetail

Ontdek de smaak van morgen op Tavola 2018

Ontdek de smaak van morgen op Tavola 2018

(publireportage) Delicatessen & hoge kwaliteit maken van Tavola een topevent voor de foodretail: meer dan 425 marktleiders én ambachtelijke fabrikanten, specialisatie in premium food & drinks, en aandacht voor innovaties.


Heerlijke delicatessen en producten van hoge kwaliteit

Tavola is dé vakbeurs voor foodprofessionals met een voorliefde voor premium food en drinks. Ontdek er als eerste trendy producten, vernieuwende merken of verrassende ontdekkingen van ambachtelijke, nieuwe of internationale brands.  Proef, smaak en ontmoet gelijkgestemden tijdens een van de toonaangevende en meest kwalitatieve foodbeurzen in Europa. 

 

Tijdens Tavola staan beleving, contacten en delicatessen centraal.  Van retail, groothandel, speciaalzaak tot catering: van 11 tot 13 maart brengt Tavola de foodcommunity samen.

 

“De beurs is overzichtelijk met een zeer interessant en gevarieerd aanbod."

Delhaize België

 

Een hoogstaande selectie van exposanten en van producten

Tavola 2018 presenteert in 5 sfeervolle beurshallen meer dan 425 streng geselecteerde exposanten met enkel hoogwaardige food & drinks.  Onder hen heel wat bedrijven die om de 2 jaar trouw op de afspraak zijn, maar ook steeds minimum 1/3 van de exposanten die er bij de vorige editie niet bij waren.  Dus tal van ontdekkingen gegarandeerd; ook voor trouwe bezoekers! 

 

Bepalend voor de aantrekkingskracht en de uitstraling van Tavola is de sterke mix van marktleiders van kleine ambachtelijke producenten.  Wegens het grote succes van de zones met kleine uniforme stands voor artisanale fabrikanten, worden deze editie extra zones voorzien voor deze originele en kwalitatieve producten. 

 

Er zijn opnieuw heel wat exposanten uit het buitenland, met zowel individuele deelnames als via internationale paviljoenen uit onder meer Nederland, Frankrijk, Luxemburg, Duitsland, Groot-Brittannië, Ierland, Italië, Spanje, Zwitserland, Polen, Letland, Estland, USA, Canada, Zuid-Afrika… 

 

Zo presenteert Tavola een uniek assortiment van hoogwaardige producten uit alle productsectoren.  Binnen deze categorieën ontdekt men ook biologische en ecologische voeding; streekproducten en etnische voeding; glutenvrije en allergenenvrije voeding; halal, koosjer... 

 

Op zoek naar een specifieke leverancier of een uniek product?  De Tavola-exposanten brengen een unieke mix van kennis, innovatie en ervaring samen.  Bekijk de lijst en selecteer de deelnemers en productgroepen op www.tavola-xpo.be/exposanten.

 

"Goede focus en specialisatie op leveranciers- en productniveau. Onze favoriete beurs."

Sligro Food Group

 

Hotspot voor smaak en business

Tavola is het professionele Mekka voor foodlovers en fijnproevers uit 30 landen. Aankopers en verantwoordelijken van aankoopcentrales, grootdistributie, groothandel, speciaalzaken, webshops, cateraars, producenten en vakpers ontmoeten elkaar in de beste omstandigheden.  Klaar voor nieuwe indrukken en business.

 

Haal alles uit uw bezoek:  bekijk en selecteer de deelnemers en productgroepen op www.tavola-xpo.be/exposanten

 

“In vergelijking met andere internationale beurzen is Tavola er één op mensenmaat.

In slechts 1 dag ben ik op talrijke ontdekkingen en nieuwe producten gebotst. Het was

fijn om de passie die de exposanten voor hun producten hebben, te kunnen ervaren.”

Groupe Steffen L-Steinfort G.H.Luxemburg

 

Gouden Tavola: de food innovaties van 2018

Proef en bepaal zelf de culinaire trends van de toekomst.  De Gouden Tavola bekroont de meest opmerkelijke vernieuwingen van 2018 van food en drinks in vier categorieën.  In de innovatiegalerij ontdekt u de selectie van de professionele jury en brengt u zelf uw stem uit.
 

  • Retail (producten voor zelfbediening
  • Traiteur (producten verkocht via traditionele bediening)
  • Foodservice (voor cateringorganisaties)
  • Delicatessen (voor delicatessenzaken)

 

Food Business Meetings: reserveer uw professionele tête-à-tête

Geen tijd te verliezen? Tijdens de Food Business Meetings bepaalt u het gespreksonderwerp en uw gesprekspartner. Selecteer vandaag al wie u wilt ontmoeten en maak meteen uw afspraak. Met dank aan Enterprise Europe Network.

 

Plan uw contacten: surf naar www.tavola-xpo.be/meetings, creëer uw profiel en klik uw afspraken aan (tot 9 maart).

 

Tavola in cijfers

11.000 m²

Een uitzonderlijk grote verzameling fijne voeding onder één dak.

 

15 landen

Een internationale selectie sterke merken, private brands en nieuwe ontdekkingen.

 

425 bedrijven

Van dynamische multinationals tot creatieve KMO’s en ambachtelijke fabrikanten.

 

17.000 bezoekers

Food professionals uit retail, speciaalzaken en catering uit 30 landen

 

3 dagen

Tavola is van 11 tot 13 maart het epicentrum van foodprofessionals.

 

Praktisch

Zondag 11 maart, maandag 12 maart & dinsdag 13 maart 2018

Van 10 tot 19u; op dinsdag tot 18u

Kortrijk Xpo, Doorniksesteenweg 216, 8500 Kortrijk (België)

Tavola is enkel voor foodprofessionals

Reserveer uw gratis bezoekersbadge online via www.tavola-xpo.be >>

 

Meer info:

Kortrijk Xpo

+32 56 24 11 11

tavola@kortrijkxpo.com

www.tavola-xpo.be

 

Blijf op de hoogte

Facebook.com/tavola-xpo

Twitter.com/tavola_xpo

Instagram.com/tavola_xpo

Linkedin.com/company/tavola-xpo

 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Supermarkten scoren barslecht in onderzoek Oxfam Novib

21/06/2018

De vijf grootste supermarktketens in Nederland (Albert Heijn, Jumbo, Lidl, Aldi en PLUS) houden de economische uitbuiting van mensen die in ontwikkelingslanden ons voedsel produceren, in stand. Dat zegt Oxfam Novib in een vandaag verschenen rapport.

Avontuurlijke bierliefhebbers vormen uitdaging voor kleine brouwers

20/06/2018

Wereldwijd blijft de consumptie van ‘craft beer’ flink stijgen, maar merktrouw is voor de liefhebbers van artisanale speciaalbieren een erg relatief begrip. Dat betekent een uitdaging voor de producenten.

Colruyt Group presteert beter dan verwacht

19/06/2018

Mede dankzij een sterk eindejaar kon Colruyt Group afgelopen boekjaar zijn marktaandeel opnieuw licht verhogen. Een beetje tegen de verwachtingen in bleven de marges op peil. Ook de onlineactiviteiten deden het goed.

Betalen met Appie bij Albert Heijn

15/06/2018

In Haarlem en Utrecht kunnen shoppers deze zomer bij Albert Heijn betalen met hun Appie-app.  De komende drie maanden voert de keten er een test met kassaloos shoppen, waarbij klanten met de app boodschappen scannen en betalen.

Jumbo richt Belgische vennootschap op

13/06/2018

De Nederlandse supermarktketen Jumbo lijkt nu echt op weg naar België: ze heeft immers recent in Antwerpen de vennootschap bvba Jumbo België opgericht.

Carrefour in zee met Google

12/06/2018

De digitale transformatie van retailgroep Carrefour komt in een versnelling door een partnerschap met Google. Franse consumenten zullen kennismaken met nieuwe retailmodellen en koopervaringen, zegt de retailer.