Bakkerij Paul komt naar Rive Gauche | RetailDetail

Ook Bakkerij Paul opent in Rive Gauche

Ook Bakkerij Paul opent in Rive Gauche

De Franse bakkerijketen Bakkerij Paul opent op 9 maart een nieuwe vestiging in het winkelcentrum Rive Gauche in Charleroi. Het zet zo zijn expansie in België verder en zit momenteel al aan een twintigtal vestigingen in België.

66 zitplaatsen

De vestiging in Rive Gauche heeft een oppervlakte van 209 m² en telt 66 zitplaatsen. Het zal bij de grote opening van het winkelcentrum op 9 maart meteen beschikbaar zijn voor de bezoekers. "Rive Gauche was een logische keuze voor een eerste vestiging in het hartje van de stad. Door de perfecte ligging en het interessante aanbod van het nieuwe shoppingcenter kon Bakkerij Paul hier niet ontbreken”, aldus Stef Meulemans, CEO van Topbrands, dat vrijwel alle filialen van Bakkerij Paul in België uitbaat.

 

Het winkelcentrum Rive Gauche opent volgende week zijn deuren en gaat 88 winkels aanbieden op een oppervlakte van 40.000 m². Het stadsbestuur hoopt dat het winkelcentrum, waar twee jaar aan werd gewerkt, het stadscentrum nieuw leven in zal blazen. Naast Bakkerij Paul zullen nog enkele andere grote namen, zoals Veritas, Hunkemöller, Pearle, C&A, Primark en Zara hun opwachting maken.

 

Bakkerij Paul heeft al één vestiging in Charleroi, gelegen op Brussels South Charleroi Airport, maar die wordt uitgebaat door de Franse groep Elior.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Supermarkten scoren barslecht in onderzoek Oxfam Novib

21/06/2018

De vijf grootste supermarktketens in Nederland (Albert Heijn, Jumbo, Lidl, Aldi en PLUS) houden de economische uitbuiting van mensen die in ontwikkelingslanden ons voedsel produceren, in stand. Dat zegt Oxfam Novib in een vandaag verschenen rapport.

Avontuurlijke bierliefhebbers vormen uitdaging voor kleine brouwers

20/06/2018

Wereldwijd blijft de consumptie van ‘craft beer’ flink stijgen, maar merktrouw is voor de liefhebbers van artisanale speciaalbieren een erg relatief begrip. Dat betekent een uitdaging voor de producenten.

Colruyt Group presteert beter dan verwacht

19/06/2018

Mede dankzij een sterk eindejaar kon Colruyt Group afgelopen boekjaar zijn marktaandeel opnieuw licht verhogen. Een beetje tegen de verwachtingen in bleven de marges op peil. Ook de onlineactiviteiten deden het goed.

Betalen met Appie bij Albert Heijn

15/06/2018

In Haarlem en Utrecht kunnen shoppers deze zomer bij Albert Heijn betalen met hun Appie-app.  De komende drie maanden voert de keten er een test met kassaloos shoppen, waarbij klanten met de app boodschappen scannen en betalen.

Jumbo richt Belgische vennootschap op

13/06/2018

De Nederlandse supermarktketen Jumbo lijkt nu echt op weg naar België: ze heeft immers recent in Antwerpen de vennootschap bvba Jumbo België opgericht.

Carrefour in zee met Google

12/06/2018

De digitale transformatie van retailgroep Carrefour komt in een versnelling door een partnerschap met Google. Franse consumenten zullen kennismaken met nieuwe retailmodellen en koopervaringen, zegt de retailer.