Palm brengt retroflessen op de markt | RetailDetail

Palm brengt retroflessen op de markt

Palm brengt retroflessen op de markt

Brouwerij Palm gaat deze zomer drie verschillende retroflessen op de markt brengen die gemaakt worden naar het beeld van flessen uit het verleden. Zo wil Palm zijn rijke geschiedenis onder de aandacht brengen.

Op alle verpakkingen

“Palm vocht al vaak tegen het conventionele, het gemakkelijke en de mainstream”, zegt Peter Buelens van Brouwerij Palm aan Made in Vlaams-Brabant. “Dat bewijst haar rijke geschiedenis. Het authentieke en onconventionele karakter van Palm uitte zich doorheen de geschiedenis ook op de flesjes. Als ode aan deze rijke geschiedenis en om deze ‘Spéciale’ authenticiteit te beklemtonen, brengt de brouwerij dit voorjaar vier verschillende tijdsperiodes terug op de verpakkingen.”

 

Daardoor zullen er deze zomer vier verschillende verpakkingen van Palm te vinden zijn, zowel op de flesjes als de blikjes van 33cl en 50cl. De verpakkingen zijn gebaseerd op die uit de jaren 1950, 1970 en 1990. Daarnaast zullen ook de normale, moderne verpakkingen nog in de winkels te koop zijn.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Betalen met Appie bij Albert Heijn

15/06/2018

In Haarlem en Utrecht kunnen shoppers deze zomer bij Albert Heijn betalen met hun Appie-app.  De komende drie maanden voert de keten er een test met kassaloos shoppen, waarbij klanten met de app boodschappen scannen en betalen.

Jumbo richt Belgische vennootschap op

13/06/2018

De Nederlandse supermarktketen Jumbo lijkt nu echt op weg naar België: ze heeft immers recent in Antwerpen de vennootschap bvba Jumbo België opgericht.

Carrefour in zee met Google

12/06/2018

De digitale transformatie van retailgroep Carrefour komt in een versnelling door een partnerschap met Google. Franse consumenten zullen kennismaken met nieuwe retailmodellen en koopervaringen, zegt de retailer.

Nieuw etiket Albert Heijn toont toegevoegde suikers

11/06/2018

Albert Heijn wil transparanter communiceren over de voedingswaarde van zijn huismerken: een nieuw etiket biedt meer informatie. Bovendien start de retailer een suikercampagne en haalt een miljard suikerklontjes uit zijn producten.  

Bavaria wordt Swinkels Family Brewers

11/06/2018

Brouwerijgroep Bavaria (bekend van bieren als Bavaria, Swinckels, Palm en Rodenbach) kiest voor "een nieuwe naam die beter past bij de grote verscheidenheid aan merken die ze produceert": de groep neemt de naam van de eigenaarsfamilie, Swinkels, aan.

Alliantie tussen Carrefour en Système U is een feit

11/06/2018

Carrefour en Système U starten een vijfjarig partnership voor de inkoop van grote nationale en internationale merken. De samenwerking moet ook de Franse landbouwsector ten goede komen, zeggen de betrokkenen.