Picnic bezorgt met menukortingen | RetailDetail

Picnic bezorgt met menukortingen

Picnic bezorgt met menukortingen

Online boodschappendienst Picnic begon vorige week met bezorgen met menukortingen. Klanten krijgen korting voor ingrediënten voor een maaltijd voor vier personen.

Voor complete menu’s

Picnic biedt bij de bestelling korting voor complete menu’s met voorgerecht en dessert. De online supermarkt speelt hiermee in op de trend van levering van ingrediënten in maaltijdboxen. Dit meldt Distrifood naar aanleiding van een bericht van Picnic aan klanten.

 

De online formule, die eind september in Amersfoort startte, wil dit jaar ook nog verder uitrollen naar steden in het midden van het land. Gesproken wordt over Apeldoorn, Almere en Utrecht. De bezorging zal dan vanuit nieuwe uitleverlocaties plaatsvinden.

 

Picnic bezorgt tot nu toe in Amersfoort en Leusden. Dit gebeurt vanuit een centrale uitleverlocatie in Amersfoort en een magazijn bij Boni in Nijkerk, inkooppartner van de formule. De klant krijgt de boodschappen, besteld en betaald via de app, met elektrische autootjes aan de deur bezorgd.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Carrefour gaat So.bio met overname Franse bioketen

20/07/2018

Carrefour onthult zijn biologische ambities met de overname van So.bio, een lokale bioketen met acht winkels in het zuidwesten van Frankrijk. De keten wil graag nationale dekking krijgen.

Meer omzet, minder winst voor Sligro

19/07/2018

In de eerste helft van het jaar steeg de omzet van Sligro Food Group met 11% tot 1,1 miljard euro, maar de nettowinst daalde van 26 miljoen naar 25 miljoen euro.

Illy wordt opgevrijd door Douwe Egberts en Nestlé

18/07/2018

Er komt voorlopig geen einde aan de consolidatiebewegingen in de koffiesector. Zowel JAB als Nestlé tonen interesse in het Italiaanse Illycaffè, maar het is niet zeker of de familie het bedrijf wil verkopen.

Kweekvlees tegen 2021 in de winkel?

18/07/2018

De commercialisering van laboratoriumvlees komt een stap dichterbij. Pionier Mosa Meat heeft 7,5 miljoen euro opgehaald voor de bouw van een fabriek die binnen drie jaar een betaalbaar product op de markt zal brengen.

Aldi zet in op hernieuwbare energie

17/07/2018

Aldi Nord publiceerde zopas een ambitieus internationaal klimaatbeleid: de retailer wil de uitstoot van broeikasgassen met 40% terugdringen tegen 2021 en onthult in zijn tweede duurzaamheidsrapport enkele sprekende cijfers.

Nog flink wat groeipotentieel voor discounters in West-Europa

16/07/2018

Ondanks overbewinkeling in heel wat Europese markten plannen discounters tegen 2023 tien miljoen vierkante meter bijkomende winkeloppervlakte op het continent. Ook in zogenaamd verzadigde markten als de Duitse en de Britse liggen er mooie groeikansen, meent LZ Retailytics.