Nieuwe flagship van Pizza Hut in Kortrijk | RetailDetail

Pizza Hut test nieuw concept in Kortrijk

Pizza Hut test nieuw concept in Kortrijk

Pizza Hut heeft een nieuwe vestiging geopend bij Expo Kortrijk. Het voormalige restaurant aan de Grote Markt sloot enkele weken geleden al de deuren, maar wordt nu vervangen door een nieuw concept.

Nieuwe dingen uitproberen

Top Brands, dat de franchiserechten voor Pizza Hut in handen heeft in België, besloot om te verhuizen omdat het nieuwe pand een betere ligging en een modernere infrastructuur heeft ten opzichte van de oude locatie. “Maar ook omdat de nieuwe locatie in Kortrijk ons de kans bood om een aantal nieuwe dingen uit te proberen” aldus marketingdirecteur Chantal Hanot.

 

“Zo zal er in het nieuwe restaurant te Kortrijk gewerkt worden met een open keuken, wat zeer nieuw is voor Pizza Hut. We zijn ervan overtuigd dat het een meerwaarde is voor de klant om onze medewerkers aan het werk te zien bij het bereiden van onze pizza’s. Pizza’s bakken is uiteindelijk een ambacht als geen ander en dat willen we met ons merk - dat vandaag reeds 60 jaar bestaat - meer dan ooit uitstralen.”

 

Het nieuwe restaurant heeft een oppervlakte van 500 m² en telt 160 zitplaatsen. Het interieur werd ook op een nieuwe manier ingevuld en er is voortaan dus een open keuken te vinden. Volgens Top Brands is het nieuwe restaurant het prototype voor hoe Pizza Hut er in de toekomst zal uitzien: het concept zal naar alle restaurants in België worden uitgerold.

Fotogalerij

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Supermarkten scoren barslecht in onderzoek Oxfam Novib

21/06/2018

De vijf grootste supermarktketens in Nederland (Albert Heijn, Jumbo, Lidl, Aldi en PLUS) houden de economische uitbuiting van mensen die in ontwikkelingslanden ons voedsel produceren, in stand. Dat zegt Oxfam Novib in een vandaag verschenen rapport.

Avontuurlijke bierliefhebbers vormen uitdaging voor kleine brouwers

20/06/2018

Wereldwijd blijft de consumptie van ‘craft beer’ flink stijgen, maar merktrouw is voor de liefhebbers van artisanale speciaalbieren een erg relatief begrip. Dat betekent een uitdaging voor de producenten.

Colruyt Group presteert beter dan verwacht

19/06/2018

Mede dankzij een sterk eindejaar kon Colruyt Group afgelopen boekjaar zijn marktaandeel opnieuw licht verhogen. Een beetje tegen de verwachtingen in bleven de marges op peil. Ook de onlineactiviteiten deden het goed.

Hema opent eerste winkel in Berlijn

15/06/2018

Hema heeft zijn eerste Berlijnse winkel geopend, alweer de vijftiende in Duitsland.Hema ziet in Duitsland een belangrijke groeimarkt: reeds volgende maand opent de de keten haar tweede Berlijnse winkel.

Afound, het eerste outletplatform van H&M, van start in Zweden

15/06/2018

Afound, een nieuwe multimerkenformule van de H&M Group, is deze week van start gegaan in Zweden. De eerste twee winkels openden in Stockholm en Malmö: samen met het webplatform zijn ze een outletmarktplaats voor modekoopjes.

Betalen met Appie bij Albert Heijn

15/06/2018

In Haarlem en Utrecht kunnen shoppers deze zomer bij Albert Heijn betalen met hun Appie-app.  De komende drie maanden voert de keten er een test met kassaloos shoppen, waarbij klanten met de app boodschappen scannen en betalen.