PLUS lanceert nieuw broodconcept | RetailDetail

PLUS lanceert nieuw broodconcept

PLUS lanceert nieuw broodconcept

Supermarktketen PLUS lanceert een nieuw broodconcept, Korenlanders Rustiek. Daarmee wil het de kwaliteit van haar broodafdeling opnieuw verhogen. De nieuwe broden zijn een aanvulling op het huidige assortiment, dat dus een stuk uitgebreider wordt.

Broden voor elke maaltijd

Met Korenlanders Rustiek wil PLUS een assortiment broden van hoge kwaliteit met een ambachtelijke uitstraling verkopen. Het is daarbij de bedoeling dat de broden niet enkel gebruikt worden voor tijdens het ontbijt of de lunch, maar ook tijdens andere maaltijden. Tussen het assortiment zitten broden zoals een stokbrood met olijven, tomaten en kruiden en een brood met vijgen en noten.

 

Het brood wordt gemaakt zonder gebruik van e-nummers en met graan van de beste kwaliteit. Het wordt ook gebakken op een stenen ovenvloer, wat zou moeten zorgen voor extra krokant brood. Het brood zal de hele dag door afgebakken worden in de winkels. Klanten kunnen bij medewerkers van PLUS in de broodafdeling ook extra informatie krijgen over het verkochte brood.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Multinationals gebuisd voor gezonde voeding

24/05/2018

Voedingsmultinationals leveren nog te weinig inspanningen om hun producten gezonder te maken, zegt de Access to Nutrition Foundation. Nestlé, Unilever en Danone behoren tot de besten van de klas.  

Ahold Delhaize start digitaal laboratorium in de VS

22/05/2018

De Amerikaanse tak van Ahold Delhaize richt een nieuw bedrijf op dat zich toespitst op digitale innovatie: Peapod Digital Labs wordt een laboratorium voor nieuwe strategieën op het gebied van digitalisering, e-commerce en personalisatie. 

Carrefour en Tencent openen hightechwinkel in Shanghai

22/05/2018

In het zopas geopende winkelconcept ‘Le Marché’, het eerste resultaat van het recente partnership tussen Carrefour en Tencent, kunnen klanten betalen via gezichtsherkenning aan onbemande check-outs.

Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.

Nestlé op dieet: snoeit verder in suiker, vet en zout

17/05/2018

Nestlé wil nog meer gaan snijden in de suiker-, zout- en vetgehaltes van zijn producten. Zo wil het voedingsconcern inspelen op de wereldwijde vraag naar gezondere voeding.

Jumbo opent zijn vierde Jumbo Foodmarkt

17/05/2018

Vijf jaar na de opening van de allereerste Jumbo Foodmarkt (in Breda), heeft Jumbo in de Utrechtse wijk Leidsche Rijn zijn vierde foodmarkt geopend. Het is meteen de grootste supermarkt van de regio Utrecht.