Plus lanceert Plus Moment | RetailDetail

Plus lanceert Plus Moment

Plus lanceert Plus Moment

Supermarktketen Plus gaat met Plus Moment een nieuw assortiment introduceren dat volgens de focus moet leggen "op bijzondere momenten". Het assortiment van Plus Moment zal dat van Plus appétit vervangen.

Toegankelijker assortiment

"Het bestaande Plus appétit voldoet niet meer volledig aan de wensen van de klant. Daarom is besloten Plus appétit te saneren en een nieuw toegankelijker assortiment met een aantrekkelijke prijs aan te bieden. Hieruit is Plus Moment ontstaan, met een frisse en eigentijdse uitstraling die past bij Plus", zegt commercieel directeur Eric Leebeek aan Distrifood.

 

De producten van het assortiment zullen voor Kerstmis in de winkel liggen en vanaf dan het hele jaar door verkrijgbaar zijn. Het komende jaar zal het aanbod ook verder uitgebreid worden. Momenteel bevat het onder andere koffie, verschillende soorten ijs, koekjes en pizza's.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Colruyt Group presteert beter dan verwacht

19/06/2018

Mede dank zij een sterk eindejaar kon Colruyt Group afgelopen boekjaar opnieuw z’n marktaandeel licht verhogen. Een beetje tegen de verwachtingen in bleven de marges op peil. Ook de onlineactiviteiten deden het goed.

Betalen met Appie bij Albert Heijn

15/06/2018

In Haarlem en Utrecht kunnen shoppers deze zomer bij Albert Heijn betalen met hun Appie-app.  De komende drie maanden voert de keten er een test met kassaloos shoppen, waarbij klanten met de app boodschappen scannen en betalen.

Jumbo richt Belgische vennootschap op

13/06/2018

De Nederlandse supermarktketen Jumbo lijkt nu echt op weg naar België: ze heeft immers recent in Antwerpen de vennootschap bvba Jumbo België opgericht.

Carrefour in zee met Google

12/06/2018

De digitale transformatie van retailgroep Carrefour komt in een versnelling door een partnerschap met Google. Franse consumenten zullen kennismaken met nieuwe retailmodellen en koopervaringen, zegt de retailer.

Nieuw etiket Albert Heijn toont toegevoegde suikers

11/06/2018

Albert Heijn wil transparanter communiceren over de voedingswaarde van zijn huismerken: een nieuw etiket biedt meer informatie. Bovendien start de retailer een suikercampagne en haalt een miljard suikerklontjes uit zijn producten.  

Bavaria wordt Swinkels Family Brewers

11/06/2018

Brouwerijgroep Bavaria (bekend van bieren als Bavaria, Swinckels, Palm en Rodenbach) kiest voor "een nieuwe naam die beter past bij de grote verscheidenheid aan merken die ze produceert": de groep neemt de naam van de eigenaarsfamilie, Swinkels, aan.