Restaurantconcept MaMa Kelly wil landelijke uitrol | RetailDetail

Restaurantconcept MaMa Kelly wil landelijke uitrol

Restaurantconcept MaMa Kelly wil landelijke uitrol

Het Haagse restaurantconcept MaMa Kelly wordt in heel Nederland uitgerold. Dat werd besloten na het succes van de pop-up op de Amsterdamse horecavakbeurs Horecava in januari. Er zal dan ook in de eerste plaats uitgebreid worden naar Amsterdam.

“Vruchtbare kruisbestuiving”

Om de expansie tot een succes te maken, hebben eigenaars Rein en Willemien Rambaldo besloten om de handen in elkaar te slaan met horecaondernemers Singha Witteman en Bas Bloemink. Zij zijn momenteel al eigenaars van verschillende horecazaken in Leiden en Den Haag.

 

“Ik was op zoek naar een degelijke compagnon die het concept van MaMa Kelly begrijpt en voor operationele en financiële ondersteuning kon zorgen. Singha en Bas delen onze ambities voor de toekomst van MaMa Kelly. Daarbij is míjn expertise weer van waarde voor hún bestaande bedrijven, wat de samenwerking tot een vruchtbare kruisbestuiving maakt”, aldus Rein Rambaldo. “MaMa Kelly is een uniek en bewezen concept met nog veel meer potentie. We hebben er enorm veel zin in om straks nog meer mensen hiermee kennis te laten maken”, vult Bloemink aan.

 

MaMa Kelly is momenteel enkel te vinden in het oude ketelhuis naast de voormalige Caballero-fabriek in Den Haag. Daar kunnen klanten terecht voor koffie, taarten uit de eigen bakkerij, lunch of diner. Kreeft en kip zijn de belangrijkste ingrediënten op de menukaart.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Supermarkten scoren barslecht in onderzoek Oxfam Novib

21/06/2018

De vijf grootste supermarktketens in Nederland (Albert Heijn, Jumbo, Lidl, Aldi en PLUS) houden de economische uitbuiting van mensen die in ontwikkelingslanden ons voedsel produceren, in stand. Dat zegt Oxfam Novib in een vandaag verschenen rapport.

Avontuurlijke bierliefhebbers vormen uitdaging voor kleine brouwers

20/06/2018

Wereldwijd blijft de consumptie van ‘craft beer’ flink stijgen, maar merktrouw is voor de liefhebbers van artisanale speciaalbieren een erg relatief begrip. Dat betekent een uitdaging voor de producenten.

Colruyt Group presteert beter dan verwacht

19/06/2018

Mede dankzij een sterk eindejaar kon Colruyt Group afgelopen boekjaar zijn marktaandeel opnieuw licht verhogen. Een beetje tegen de verwachtingen in bleven de marges op peil. Ook de onlineactiviteiten deden het goed.

28 juni: The Future of Shopping-tafelgesprek met Wouter Kolk (Albert Heijn)

15/06/2018

Op 28 juni voert Albert Heijn-CEO Wouter Kolk een exclusief tafelgesprek over de toekomst van het winkelen met Jorg Snoeck en Pauline Neerman, auteurs van het boek 'The Future of Shopping', in boekhandel Scheltema in Amsterdam.

Coolblue haalt 311 miljoen euro Belgische omzet

15/06/2018

De Nederlandse elektronicaretailer Coolblue realiseerde vorig jaar in België een recordomzet van 311 miljoen euro. Het bedrijf maakt ook bekend nieuwe, lokale depots te openen voor de uitrol van witgoed in Wallonië. 

Betalen met Appie bij Albert Heijn

15/06/2018

In Haarlem en Utrecht kunnen shoppers deze zomer bij Albert Heijn betalen met hun Appie-app.  De komende drie maanden voert de keten er een test met kassaloos shoppen, waarbij klanten met de app boodschappen scannen en betalen.