Restaurantketen De Beren krijgen make-over | RetailDetail

Restaurantketen De Beren krijgen make-over

Restaurantketen De Beren krijgen make-over

De Beren Eetcafés en De Bezorgbeer krijgen een complete make-over en gaan voortaan verder onder één merk met een identieke huisstijl. Om de herkenbaarheid van het merk te behouden, is het nieuwe logo een evolutie van het oude.

Alle restaurants dit jaar aangepakt

De Beren ging in 1984 van start met een eerste restaurant in Rotterdam. Ondertussen is de keten uitgebreid naar 43 filialen in Zuid-Holland, Noord-Holland, Noord-Brabant, Utrecht en Flevoland. Onlangs werden er nog zeven nieuwe filialen geopend. De bedoeling is om elke vestiging dit jaar van de nieuwe huisstijl te voorzien.

 

Ook de bedrijfskleding en de website worden in een nieuw jasje gestoken: alles moet ‘puur, warm en gezellig’ zijn. Het nieuwe logo gebruikt daarom ook een warm geel als prominente kleur. De toevoeging van ‘sinds 1984’ moet wijzen op de lange historie van het bedrijf.

 

De Beren staat vooral bekend vanwege zijn spareribs en satés. Klanten kunnen niet enkel terecht in de Eetcafés, maar ook op de Beren Boot in Rotterdam of bij de thuisleverdienst.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Britten kunnen kassaloos shoppen bij Sainsbury’s

14/08/2018

Ook bij de Britse supermarktketen Sainsbury’s loopt nu een proefproject met mobiel scannen en betalen: met behulp van hun smartphone kunnen klanten boodschappen doen zonder langs de kassa te hoeven.

HelloFresh gaat toch nog niet voor winst

14/08/2018

Hoewel HelloFresh winst had beloofd voor het einde van dit jaar, geeft de leverancier van maaltijdboxen nu toch de voorkeur aan nieuwe investeringen. Na een sterk tweede kwartaal gaat het bedrijf voor extra groei in de Verenigde Staten.

United Petfood blijft op overnamepad

09/08/2018

United Petfood, fabrikant van honden- en kattenbrokken en hofleverancier van menig huismerk van supermarkten, rijgt de overnames aan elkaar. Een maand na de overname van een Spaanse concurrent doen de Gentenaars dat kunstje nog eens over in Roemenië.

AB InBev wil Afrika aan de drank krijgen

09/08/2018

Het groeipotentieel van AB InBev ligt in Afrika. De brouwerij heeft hoge verwachtingen van het continent: de welvaart en de bevolking, die steeds vaker een biertje lust, groeien er snel. 

Lidl stelt auto’s ter beschikking van shoppers

08/08/2018

“Je eigen wagen voor inkopen”, zo stelt Lidl zijn nieuwe autodeeldienst voor. In samenwerking met Mazda kan je in Duitsland weldra autodelen vanop de parking van Lidl-supermarkten. 

Lagere omzet, hogere winst voor Ahold Delhaize

08/08/2018

Terwijl de omzet van Ahold Delhaize onder druk staat in de Verenigde Staten, bevestigt Delhaize in België de positieve trend die in het eerste kwartaal werd ingezet, met dank aan de tovergroentjes. Online ligt de groep op koers.