RetailDetail Food nummer 7: de vrouwelijke touch

RetailDetail Food nummer 7: de vrouwelijke touch

“Vrouwen aan het roer”, zo kopt het zevende nummer van de RetailDetail Food krant. Want het kan toch niet dat foodretail een mannenwereld zou zijn?

Sterke vrouwen

De redactie ondervroeg daarom vrouwelijke supermarktondernemers van Albert Heijn, Spar, Carrefour express en Proxy Delhaize. Pakken zij de zaken anders aan? En is anders ook beter? Read all about it!

 

In ditzelfde nummer ontdekt u nog enkele voorbeelden van sterke vrouwen in FMCG. Véronique Hombroekx bijvoorbeeld, die na een carrière in het buitenland nu het Gentse Imperial Meat Products weer vlot mag trekken. Of de vriendinnen Adrienne Rigo en Pauline Henrion, die samen biologische supermarktketen Bi’OK uitbouwen en recent een vierde vestiging openden. Het laatste woord is voor corporate communication director Sophie Ponet van Kellogg’s.

 

Wie de gedrukte editie niet in de brievenbus vindt, leest RetailDetail Food hier helemaal gratis online.