Sligro introduceert nieuw loyaliteitsprogramma met Emté

Sligro introduceert nieuw loyaliteitsprogramma met Emté

Sligro koppelt met het nieuwe loyaliteitsprogramma 'Fijnproevers' horecabedrijven aan Emté-klanten. Horecabedrijven die klant zijn bij de groothandel kunnen via de nieuwe service aanbiedingen doen aan klanten van Emté.

Punten sparen om uit te gaan eten

Sligro wil tot nu toe weinig details bekendmaken over het nieuwe loyaliteitsprogramma, maar op de afgesloten website fijnproevers.emte.nl staat wel meer informatie over het nieuwe programma: "Emté-klanten sparen via hun dagelijkse boodschappen punten. Voor iedere bestede euro ontvangen zij een FijnproeversPunt. Met die punten kunnen zij terecht in de supermarkt zodat ze korting ontvangen op boodschappen. Ook kunnen ze deze credits inruilen voor geschenken in de webshop of bij u als horecapartner."

 

De waarde van de punten verschilt weliswaar per aanbieding. Wie ze als consument gebruikt in een participerende horecagelegenheid, verdient er bijvoorbeeld het meeste geld aan. Horecagelegenheden trekken zo meer gasten aan, terwijl de supermarktklanten aantrekkelijke korting ontvangen, schrijft Distrifood.

 

De zelfstandige Emté-ondernemers moeten nog officieel akkoord geven voor de invoering van Fijnproevers, maar volgens voorzitter Cees Vader van de ondernemersvereniging is dat een kwestie van een paar weken. Op de website van Sligro blijkt alvast dat de dienst gratis is voor klanten. Het systeem draait sinds twee weken proef in één Emté-supermarkt om eventuele technische mankementen aan het licht te brengen.

Tags: