Spar past interne organisatie aan

Spar past interne organisatie aan

Supermarktketen Spar heeft zijn interne organisatie aangepast, zodat die beter aansluit bij de nieuwe concepten van het bedrijf, zoals de Buurtwinkel 3.0 en de City Store. Daarbij worden een aantal afdelingen gesplitst.

Opsplitsing

"Om de rol van winkel voor dagelijks gemak nóg beter in te vullen, hebben binnen de organisatie een aantal interne verschuivingen plaatsgevonden", laat Spar weten.


Sinds januari is zo de afdeling Marketing en Formule Management in twee gesplitst. Martijn van der Hoeven werd sinds begin dit jaar benoemd tot Formule Manager, terwijl Mariëlle Witjes zich mag toeleggen op Marketing Communicatie. Ze wordt daarnaast ook verantwoordelijk voor e-commerce. Henk van Leusden werd benoemd tot Commercieel Programma Manager.


Ook de afdeling Category Management is in verschillende onderdelen gesplitst. Er is nu een unit vers en een unit KW/non-food/services en diensten. Geertrui Kloosterman krijgt de leiding over de unit vers, terwijl Erwin Manager de andere unit voor zijn rekening neemt. Alle managers zullen aan de slag gaan onder de leiding van commercieel directeur Susanne Kroon.

Tags: