Spar viert verjaardag met 80 seconden gratis winkelen | RetailDetail

Spar viert verjaardag met 80 seconden gratis winkelen

Spar viert verjaardag met 80 seconden gratis winkelen

De lokale supermarktketen Spar (Door Eendrachtig Samenwerken Profiteren Allen Regelmatig) viert zijn tachtigste verjaardag in Nederland met een kans op 80 seconden gratis winkelen. Iedere klant, die in week 39 en/of week 40 (vanaf 24 september tot en met 7 oktober) boodschappen doet in een Sparzaak, kan die prijs winnen. 

Om deel te nemen dient de klant minimaal 16 jaar te zijn en zijn gegevens op een kassabon noteren, die vervolgens in de winkels moet worden gedeponeerd in een speciale inleverbox. Per winkel wordt 1 winnaar getrokken aan het einde van week 40.

 

Promotionele doeleinden

Als een bepaalde klant tot winnaar in de betreffende winkel wordt aangewezen, neemt de ondernemer contact op om een datum en tijdstip af te spreken. De winnaar moet er dan wel mee akkoord gaan dat zijn naam en foto gebruikt worden voor promotionele doeleinden. En zo zijn er nog een aantal andere voorwaarden waar de winnaar rekening mee moet houden. Zo mag hij maximaal 1 artikel per soort product meenemen. Artikelen van/uit de servicebalie (zoals rookwaren, medicijnen e.d.) vallen niet onder de actie en ook alcohol en zuigelingenvoeding voor baby's t/m 6 maanden zijn uitgesloten.

 

Grootste foodretailer

Spar is een Nederlandse buurtsupermarktketen met 300 aangesloten winkels. Deze winkels worden geleid door zelfstandige supermarktondernemers. De eerste Spar in Nederland werd opgericht in 1931, in de buurt van Zoetermeer, door een lokale kruidenier. Inmiddels is Spar in 34 landen met ruim 12.000 vestigingen actief en is de groep uitgegroeid tot de grootste foodretailer ter wereld die onder één en dezelfde vlag opereert.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Franprix levert de boodschappen tot in de koelkast

25/05/2018

De Franse supermarktketen Franprix test de thuislevering van boodschappen wanneer niemand thuis is: de bezorger komt zelf binnen in huis. In de toekomst wil het de boodschappen zelfs voor klanten in de koelkast opruimen.

Waarom grote FMCG-fabrikanten meer geld vrijmaken voor innovatie

25/05/2018

Zowel Nestlé als Kraft Heinz maakten zopas nieuwe investeringen bekend in onderzoek en ontwikkeling. De grote merkfabrikanten voelen de hete adem van innovatieve startups in de nek en willen sneller schakelen.

Multinationals gezakt voor gezonde voeding

24/05/2018

Voedingsmultinationals leveren nog te weinig inspanningen om hun producten gezonder te maken, zegt de Access to Nutrition Foundation. Nestlé, Unilever en Danone behoren tot de besten van de klas.  

Ahold Delhaize start digitaal laboratorium in de VS

22/05/2018

De Amerikaanse tak van Ahold Delhaize richt een nieuw bedrijf op dat zich toespitst op digitale innovatie: Peapod Digital Labs wordt een laboratorium voor nieuwe strategieën op het gebied van digitalisering, e-commerce en personalisatie. 

Carrefour en Tencent openen hightechwinkel in Shanghai

22/05/2018

In het zopas geopende winkelconcept ‘Le Marché’, het eerste resultaat van het recente partnership tussen Carrefour en Tencent, kunnen klanten betalen via gezichtsherkenning aan onbemande check-outs.

Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.