Spar viert verjaardag met 80 seconden gratis winkelen

Spar viert verjaardag met 80 seconden gratis winkelen

De lokale supermarktketen Spar (Door Eendrachtig Samenwerken Profiteren Allen Regelmatig) viert zijn tachtigste verjaardag in Nederland met een kans op 80 seconden gratis winkelen. Iedere klant, die in week 39 en/of week 40 (vanaf 24 september tot en met 7 oktober) boodschappen doet in een Sparzaak, kan die prijs winnen. 

Om deel te nemen dient de klant minimaal 16 jaar te zijn en zijn gegevens op een kassabon noteren, die vervolgens in de winkels moet worden gedeponeerd in een speciale inleverbox. Per winkel wordt 1 winnaar getrokken aan het einde van week 40.

 

Promotionele doeleinden

Als een bepaalde klant tot winnaar in de betreffende winkel wordt aangewezen, neemt de ondernemer contact op om een datum en tijdstip af te spreken. De winnaar moet er dan wel mee akkoord gaan dat zijn naam en foto gebruikt worden voor promotionele doeleinden. En zo zijn er nog een aantal andere voorwaarden waar de winnaar rekening mee moet houden. Zo mag hij maximaal 1 artikel per soort product meenemen. Artikelen van/uit de servicebalie (zoals rookwaren, medicijnen e.d.) vallen niet onder de actie en ook alcohol en zuigelingenvoeding voor baby's t/m 6 maanden zijn uitgesloten.

 

Grootste foodretailer

Spar is een Nederlandse buurtsupermarktketen met 300 aangesloten winkels. Deze winkels worden geleid door zelfstandige supermarktondernemers. De eerste Spar in Nederland werd opgericht in 1931, in de buurt van Zoetermeer, door een lokale kruidenier. Inmiddels is Spar in 34 landen met ruim 12.000 vestigingen actief en is de groep uitgegroeid tot de grootste foodretailer ter wereld die onder één en dezelfde vlag opereert.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Picnic nu ook beschikbaar in Rotterdam

18/01/2018

Online supermarkt Picnic levert voortaan ook in Rotterdam. De voorbije weken hadden al een kleine 10.000 geïnteresseerden zich aangemeld en Rotterdam is in een klap het grootste verzorgingsgebied voor de supermarkt.

Aldi Nord en Aldi Süd werken samen voor dierenwelzijn

18/01/2018

Aldi Nord en Aldi Süd slaan de handen in elkaar voor een unieke samenwerking: de discountbroers lanceren samen een eigen keurmerk voor dierenwelzijn. Het label Fair & Gut start enkel in Duitsland en voor gevogelteproducten, maar wordt later uitgebreid.

Hoe weinig suiker is te weinig? Rewe test de limieten met chocoladepudding

18/01/2018

Hoe weinig suiker kan een mens verdragen? Dat test de Duitse supermarktketen Rewe met een klantenbevraging. Het wil het suikergehalte in huismerkproducten verlagen, maar de consument beslist zelf hoeveel.

Lidl schroeft Amerikaanse ambitie terug

18/01/2018

Lidl hoopte tegen deze zomer een honderdtal vestigingen te hebben in de Verenigde Staten, maar nu moet de discountketen zijn ambitie voor het eerste jaar over de plas terugschroeven. Momenteel hebben de Duitsers 49 vestigingen in de Verenigde Staten.

Carrefour zet punt achter moeilijk jaar

17/01/2018

Ondanks verbetering in het vierde kwartaal heeft de groep Carrefour een bijzonder moeilijk jaar achter de rug. Ook in België kon de retailer niet groeien. Het is nu uitkijken naar de maatregelen die CEO Bompard volgende week aankondigt.

Britse supermarktketen Iceland geeft plastic de zak

17/01/2018

De Britse diepvriesketen Iceland schrapt als eerste supermarktketen alle plasticverpakkingen van zijn huismerken. Tegen 2023 moeten alle 1400 huismerkproducten verpakt worden in een duurzamer alternatief voor plastic, zoals karton en papier.

Back to top