Subway opent eerste drive-in aan stadion AZ | RetailDetail

Subway opent eerste drive-in aan stadion AZ

Subway opent eerste drive-in aan stadion AZ
Broodjesketen Subway heeft in Alkmaar zijn eerste drive-in in Nederland geopend. Klanten hoeven voortaan voor hun bestelling niet meer de auto uit.

De nieuwe Subway, met ook gewoon een restaurant om in te zitten, is geopend aan de afslag Alkmaar Overdie op de N242, vlakbij het stadion van voetbalclub AZ. "De opening van het restaurant is een echte mijlpaal", zegt een trotse Justin Goes van Subway. Het restaurant is eigendom van het echtpaar Tina Elden en Pieter Beshay. "We vinden het ontzettend leuk en spannend om de eerste Subway drive-in van Nederland te openen", zegt Beshay.

 

"Je runt in feite twee restaurants tegelijkertijd. Of klanten nu aan de balie bestellen of in de drive-in, alle broodjes worden ter plekke bereid. We hebben er hard aan gewerkt om ervoor te zorgen dat beide processen aan de hoogste service- en kwaliteitseisen voldoen", aldus Beshay. Het echtpaar werd met hun vestiging in Hilversum vorig jaar uitgeroepen tot franchiser van het jaar. In de VS en andere landen beschikt Subway al over veel meer vestigingen waar mensen vanuit de auto kunnen bestellen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Betalen met Appie bij Albert Heijn

15/06/2018

In Haarlem en Utrecht kunnen shoppers deze zomer bij Albert Heijn betalen met hun Appie-app.  De komende drie maanden voert de keten er een test met kassaloos shoppen, waarbij klanten met de app boodschappen scannen en betalen.

Jumbo richt Belgische vennootschap op

13/06/2018

De Nederlandse supermarktketen Jumbo lijkt nu echt op weg naar België: ze heeft immers recent in Antwerpen de vennootschap bvba Jumbo België opgericht.

Carrefour in zee met Google

12/06/2018

De digitale transformatie van retailgroep Carrefour komt in een versnelling door een partnerschap met Google. Franse consumenten zullen kennismaken met nieuwe retailmodellen en koopervaringen, zegt de retailer.

Nieuw etiket Albert Heijn toont toegevoegde suikers

11/06/2018

Albert Heijn wil transparanter communiceren over de voedingswaarde van zijn huismerken: een nieuw etiket biedt meer informatie. Bovendien start de retailer een suikercampagne en haalt een miljard suikerklontjes uit zijn producten.  

Bavaria wordt Swinkels Family Brewers

11/06/2018

Brouwerijgroep Bavaria (bekend van bieren als Bavaria, Swinckels, Palm en Rodenbach) kiest voor "een nieuwe naam die beter past bij de grote verscheidenheid aan merken die ze produceert": de groep neemt de naam van de eigenaarsfamilie, Swinkels, aan.

Alliantie tussen Carrefour en Système U is een feit

11/06/2018

Carrefour en Système U starten een vijfjarig partnership voor de inkoop van grote nationale en internationale merken. De samenwerking moet ook de Franse landbouwsector ten goede komen, zeggen de betrokkenen.