Subway opent eerste drive-in aan stadion AZ

Subway opent eerste drive-in aan stadion AZ
Broodjesketen Subway heeft in Alkmaar zijn eerste drive-in in Nederland geopend. Klanten hoeven voortaan voor hun bestelling niet meer de auto uit.

De nieuwe Subway, met ook gewoon een restaurant om in te zitten, is geopend aan de afslag Alkmaar Overdie op de N242, vlakbij het stadion van voetbalclub AZ. "De opening van het restaurant is een echte mijlpaal", zegt een trotse Justin Goes van Subway. Het restaurant is eigendom van het echtpaar Tina Elden en Pieter Beshay. "We vinden het ontzettend leuk en spannend om de eerste Subway drive-in van Nederland te openen", zegt Beshay.

 

"Je runt in feite twee restaurants tegelijkertijd. Of klanten nu aan de balie bestellen of in de drive-in, alle broodjes worden ter plekke bereid. We hebben er hard aan gewerkt om ervoor te zorgen dat beide processen aan de hoogste service- en kwaliteitseisen voldoen", aldus Beshay. Het echtpaar werd met hun vestiging in Hilversum vorig jaar uitgeroepen tot franchiser van het jaar. In de VS en andere landen beschikt Subway al over veel meer vestigingen waar mensen vanuit de auto kunnen bestellen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Sainsbury’s gaat 2.000 banen schrappen

18/10/2017

De Britse supermarktketen Sainsbury’s gaat in het Verenigd Koninkrijk ongeveer 2.000 banen schrappen. Zo wil het tot 500 miljoen pond (560 miljoen euro) besparen, in een poging om de concurrentie met de discounters aan te gaan.

Ferrero en Unilever gaan Kinder-ijsjes maken

17/10/2017

Het Italiaanse Ferrero heeft een samenwerking afgesloten met Unilever voor de creatie van Kinder-ijsjes. Unilever heeft op die markt al heel wat ervaring en is onder andere de producent van het merk Magnum.

Soms grote prijsverschillen tussen Albert Heijn België en Nederland

17/10/2017

Uit een analyse van data-analist Daltix blijkt dat er forse verschillen zitten in het assortiment en de prijzen van Albert Heijn in België en Nederland. Sommige producten zijn over de grens tot drie keer duurder.

Lidl Nederland wil meer vrouwen in leidinggevende posities

17/10/2017

Lidl Nederland heeft het charter ‘Talent naar de Top’ ondertekend, dat streeft naar meer vrouwen in leidinggevende functies. Het doel is om binnen drie jaar minstens 30% van die functies met vrouwen in te vullen.

Danone groeit vooral dankzij prijsstijgingen

17/10/2017

De omzet van Danone is in het derde kwartaal met 16,6% gestegen naar 6,454 miljard euro. Die sterke groei was wel vooral te danken aan de overname van WhiteWave: op vergelijkbare basis was de groei 4,7%.

Walmart bespaart dankzij nieuwe zakjes en kassatickets

17/10/2017

De Amerikaanse warenhuisketen Walmart heeft 27 miljoen dollar (23 miljoen euro) bespaard dankzij enkele kleine wijzigingen aan de plastic zakjes en de kassatickets. Ook de investeringen in e-commerce worden stilaan lager.

Back to top