Superunie komt met crisislijn OK€

Superunie komt met crisislijn OK€

Inkooporganisatie Superunie introduceert een nieuwe budgetlijn voor de klant met een kleine beurs. Het concern speelt met OK€ in op de voortdurende economische crisis.

Goedkopere producten

De 'crisislijn' omvat ruim 200 producten uit alle productgroepen en varieert van wasmiddelen tot gepelde tomaten. De producten krijgen een eigentijdse presentatie en een duidelijk te herkennen verpakkingsontwerp. Het OK€-assortiment komt naast de al bestaande huismerken in de schappen te staan, laat Marco Rutten, adjunct-directeur Inkoop Superunie weten.

 

Volgens de Superunie voldoet de OK€-productenreeks aan de primaire behoeften van consumenten en zijn ze vooral bedoeld voor de consument die sterk op de prijs let, maar toch een kwalitatief goed product zoekt. De OK€-lijn komt in de schappen te liggen van Superunie-leden als Plus, Spar, Vomar Voordeelmarkt, EMTE en Coop.

Tags: