The Tasting Room opent de deuren in Antwerpen | RetailDetail

The Tasting Room opent de deuren in Antwerpen

The Tasting Room opent de deuren in Antwerpen

In de Kloosterstraat in Antwerpen is deze week The Tasting Room geopend, een koffiebar van Melitta waar daarnaast ook nog aandacht is voor muziek en interieur. In de winkel zijn dan ook heel wat platen en boeken rond interieur te vinden.

Quaker Oats en Melitta

The Tasting Room is eigenlijk een pop-upwinkel waar naast Melitta ook een merk als Quaker een aantal nieuwe producten wil uittesten op de consument. Zo kunnen klanten er een aantal ontbijthapjes proberen van Quaker Oats, terwijl Melitta zorgt voor de filterkoffie.

 

Daarnaast zijn er in de bar ook heel wat speciale hapjes te vinden, zoals makreel in mosterdsaus. Er wordt ook heel wat sterkedrank van bekende namen aangeboden. Klanten die een koffie, wijn of champagne bestellen, die worden vergast op een uitgebreid aanbod kleine hapjes. Er worden ook cadeauartikelen verkocht die perfect passen bij het eindejaar.

 

The Tasting Room is nog tot en met 5 februari te vinden in Antwerpen. 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Franprix levert de boodschappen tot in de koelkast

25/05/2018

De Franse supermarktketen Franprix test de thuislevering van boodschappen wanneer niemand thuis is: de bezorger komt zelf binnen in huis. In de toekomst wil het de boodschappen zelfs voor klanten in de koelkast opruimen.

Waarom grote FMCG-fabrikanten meer geld vrijmaken voor innovatie

25/05/2018

Zowel Nestlé als Kraft Heinz maakten zopas nieuwe investeringen bekend in onderzoek en ontwikkeling. De grote merkfabrikanten voelen de hete adem van innovatieve startups in de nek en willen sneller schakelen.

Manfield opent eerste Belgische winkel in Antwerpen

25/05/2018

De eerste Belgische winkel van het Nederlandse schoenenmerk Manfield is open. In de Stadsfeestzaal in Antwerpen vinden klanten het nieuwste winkelconcept van het merk, waarin luxe en merkbeleving centraal staan.

Multinationals gezakt voor gezonde voeding

24/05/2018

Voedingsmultinationals leveren nog te weinig inspanningen om hun producten gezonder te maken, zegt de Access to Nutrition Foundation. Nestlé, Unilever en Danone behoren tot de besten van de klas.  

Ahold Delhaize start digitaal laboratorium in de VS

22/05/2018

De Amerikaanse tak van Ahold Delhaize richt een nieuw bedrijf op dat zich toespitst op digitale innovatie: Peapod Digital Labs wordt een laboratorium voor nieuwe strategieën op het gebied van digitalisering, e-commerce en personalisatie. 

Carrefour en Tencent openen hightechwinkel in Shanghai

22/05/2018

In het zopas geopende winkelconcept ‘Le Marché’, het eerste resultaat van het recente partnership tussen Carrefour en Tencent, kunnen klanten betalen via gezichtsherkenning aan onbemande check-outs.