Eerste test met thuislevering bij Lunch Garden een succes

Thuislevering bij Lunch Garden blijkt een succes

Thuislevering bij Lunch Garden blijkt een succes

Restaurantketen Lunch Garden heeft een eerste testperiode met thuislevering in Drogenbos afgerond en is tevreden met de resultaten. Nu wil het bekijken hoe het systeem in de toekomst verder uitgebreid kan worden.

 

Koud geleverd

"De eerste tekenen zijn positief", zegt Annick van Overstraeten, CEO van Lunch Garden. “Het is nog te vroeg om te zeggen hoe we de nieuwe dienst zullen ontwikkelen, maar wat zeker is, is dat wij ervan overtuigd zijn dat dit een weg is die we in de toekomst moeten inslaan.”

 

Momenteel kunnen enkel klanten in de buurt van Lunch Garden Drogenbos hun bestellingen aan huis laten leveren. Maaltijden die voor 12u30 worden besteld, worden voor het avondeten geleverd. Lunch Garden levert zijn maaltijden wel altijd koud. De klant moet die dus zelf nog opwarmen thuis. Het zegt die keuze gemaakt te hebben, omdat het meer flexibiliteit geeft richting de klant, die desgevallend zijn maaltijd nog een dagje in de ijskast kan laten staan.

 

Bestellingen worden geleverd vanaf 10 euro, al vraagt Lunch Garden dan wel 5 euro leveringskosten. Vanaf 40 euro is de levering volledig gratis. Klanten krijgen op voorhand een sms met het uur waarop ze de chauffeur kunnen verwachten. Indien er niemand thuis is, wordt een bestelling voor de deur of bij de buren achtergelaten.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.

Nestlé op dieet: snoeit verder in suiker, vet en zout

17/05/2018

Nestlé wil nog meer gaan snijden in de suiker-, zout- en vetgehaltes van zijn producten. Zo wil het voedingsconcern inspelen op de wereldwijde vraag naar gezondere voeding.

Jumbo opent zijn vierde Jumbo Foodmarkt

17/05/2018

Vijf jaar na de opening van de allereerste Jumbo Foodmarkt (in Breda), heeft Jumbo in de Utrechtse wijk Leidsche Rijn zijn vierde foodmarkt geopend. Het is meteen de grootste supermarkt van de regio Utrecht.

Analyse: Zes redenen waarom grote merken onder druk staan

17/05/2018

Wereldmerken ondervinden steeds meer concurrentie van kleine, lokale spelers. Volgens sommige waarnemers zijn de gouden jaren van de merken zelfs voorbij. Misschien voorbarig, maar enkele trends tekenen zich toch af.

Coca-Cola blijft sterkste wereldmerk, lokale merken groeien

17/05/2018

Coca-Cola, Colgate en Maggi zijn wereldwijd de populairste FMCG-merken, blijkt uit een nieuw rapport van Kantar Worldpanel. Lokale merken knabbelen echter aan het marktaandeel van de grote jongens.

Extra korting voor Amazon Prime-leden bij Whole Foods

17/05/2018

Amazon Prime-leden krijgen een extra korting op honderden producten bij Whole Foods, de supermarktketen die sinds juni in handen is van de Amerikaanse e-commercegigant. Achter de toenadering zit een duidelijke strategie, zeggen specialisten.