Eerste test met thuislevering bij Lunch Garden een succes

Thuislevering bij Lunch Garden blijkt een succes

Thuislevering bij Lunch Garden blijkt een succes

Restaurantketen Lunch Garden heeft een eerste testperiode met thuislevering in Drogenbos afgerond en is tevreden met de resultaten. Nu wil het bekijken hoe het systeem in de toekomst verder uitgebreid kan worden.

 

Koud geleverd

"De eerste tekenen zijn positief", zegt Annick van Overstraeten, CEO van Lunch Garden. “Het is nog te vroeg om te zeggen hoe we de nieuwe dienst zullen ontwikkelen, maar wat zeker is, is dat wij ervan overtuigd zijn dat dit een weg is die we in de toekomst moeten inslaan.”

 

Momenteel kunnen enkel klanten in de buurt van Lunch Garden Drogenbos hun bestellingen aan huis laten leveren. Maaltijden die voor 12u30 worden besteld, worden voor het avondeten geleverd. Lunch Garden levert zijn maaltijden wel altijd koud. De klant moet die dus zelf nog opwarmen thuis. Het zegt die keuze gemaakt te hebben, omdat het meer flexibiliteit geeft richting de klant, die desgevallend zijn maaltijd nog een dagje in de ijskast kan laten staan.

 

Bestellingen worden geleverd vanaf 10 euro, al vraagt Lunch Garden dan wel 5 euro leveringskosten. Vanaf 40 euro is de levering volledig gratis. Klanten krijgen op voorhand een sms met het uur waarop ze de chauffeur kunnen verwachten. Indien er niemand thuis is, wordt een bestelling voor de deur of bij de buren achtergelaten.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Carrefour gaat So.bio met overname Franse bioketen

20/07/2018

Carrefour onthult zijn biologische ambities met de overname van So.bio, een lokale bioketen met acht winkels in het zuidwesten van Frankrijk. De keten wil graag nationale dekking krijgen.

Meer omzet, minder winst voor Sligro

19/07/2018

In de eerste helft van het jaar steeg de omzet van Sligro Food Group met 11% tot 1,1 miljard euro, maar de nettowinst daalde van 26 miljoen naar 25 miljoen euro.

Illy wordt opgevrijd door Douwe Egberts en Nestlé

18/07/2018

Er komt voorlopig geen einde aan de consolidatiebewegingen in de koffiesector. Zowel JAB als Nestlé tonen interesse in het Italiaanse Illycaffè, maar het is niet zeker of de familie het bedrijf wil verkopen.

Kweekvlees tegen 2021 in de winkel?

18/07/2018

De commercialisering van laboratoriumvlees komt een stap dichterbij. Pionier Mosa Meat heeft 7,5 miljoen euro opgehaald voor de bouw van een fabriek die binnen drie jaar een betaalbaar product op de markt zal brengen.

Aldi zet in op hernieuwbare energie

17/07/2018

Aldi Nord publiceerde zopas een ambitieus internationaal klimaatbeleid: de retailer wil de uitstoot van broeikasgassen met 40% terugdringen tegen 2021 en onthult in zijn tweede duurzaamheidsrapport enkele sprekende cijfers.

Nog flink wat groeipotentieel voor discounters in West-Europa

16/07/2018

Ondanks overbewinkeling in heel wat Europese markten plannen discounters tegen 2023 tien miljoen vierkante meter bijkomende winkeloppervlakte op het continent. Ook in zogenaamd verzadigde markten als de Duitse en de Britse liggen er mooie groeikansen, meent LZ Retailytics.