Utrecht Centraal krijgt KitKat Chocolatory

Utrecht Centraal krijgt KitKat Chocolatory
Shutterstock

In het station Utrecht Centraal opent eind deze maand een KitKat Chocolatory. Dat is een winkel waar je de bekende snoepreep in heel wat verschillende vormen kan vinden. De pop-up is geopend tot 23 december.

Speciale smaken

In de winkel kunnen bezoekers zo hun eigen KitKat maken, waarbij ze de keuze hebben uit drie verschillende soorten chocolade en vijftien verschillende toppings, waarvan er drie tegelijk mogen worden gebruikt. Daarnaast kan ook de verpakking gepersonaliseerd worden met een aantal teksten. Nadat de KitKat is samengesteld, wordt hij in de winkel gemaakt en kan hij na een uurtje verorberd worden.

 

Klanten die geen zin hebben om zelf hun snoep samen te stellen, kunnen ook kiezen uit één van de vele atypische smaken die in de Chocolatory te vinden zullen zijn. Zo worden er KitKats met de smaken pepernoot, stroopwafel en karamel verkocht.

 

De KitKat Chocolatory was eerder ook al te vinden in het Verenigd Koninkrijk, Australië en Japan. Vooral in Japan zijn er in de winkel heel wat verrassende smaken van de snoepreep te vinden.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Private-equitybedrijf KKR dicht bij overname margarines Unilever

15/12/2017

Unilever en het private-equitybedrijf KKR hebben een deal bereikt voor de overname van de margarinedivisie van Unilever. KKR zou ongeveer 6,8 miljard euro neertellen en de transactie moet midden volgend jaar afgerond zijn.

Ellis Gourmet Burger zoekt partner voor internationale expansie

15/12/2017

De Belgische hamburgerketen Ellis Gourmet Burger wil na België, Nederland en Frankrijk ook andere landen veroveren en is daarom op zoek naar een investeerder om die expansie te financieren. Mogelijk komt er een nieuwe meerderheidsaandeelhouder.

Heineken gaat Mort Subite internationaal uitrollen

15/12/2017

Heineken gaat het Belgische biermerk Mort Subite wereldwijd aan de man proberen te brengen. Dat deed het eerder ook al met Affligem en dat werd een groot succes. Mort Subite wordt beschikbaar in alle landen waar Heineken te vinden is.

Amazon brengt zijn huismerken naar Europa

14/12/2017

Nu Amazon Prime in steeds meer Europese landen beschikbaar is, haalt Amazon ook zijn FMCG-huismerken naar boven. De voorbije weken lanceerde het online warenhuis een aantal nieuwe producten onder private label in Europa en meer is op komst. 

Analyse: Hoe Colruyt Group zich wapent voor een prijsoorlog

14/12/2017

Ondanks krimpende marges zal Colruyt niet afstappen van zijn laagsteprijsgarantie: om een eventuele prijsoorlog te financieren zoekt de retailer zijn heil in automatisering, productiviteitswinst en iets kleinere winkels.

Albert Heijn stopt met AH to go in Duitsland

14/12/2017

Albert Heijn heeft besloten om zijn Duitse gemakswinkels van AH to go te sluiten. Volgens het supermarktbedrijf heeft de keten er te weinig ruimte om te groeien. AH to go is al vijf jaar actief in Duitsland.

Back to top