Utrecht Centraal krijgt KitKat Chocolatory | RetailDetail

Utrecht Centraal krijgt KitKat Chocolatory

Utrecht Centraal krijgt KitKat Chocolatory
Shutterstock

In het station Utrecht Centraal opent eind deze maand een KitKat Chocolatory. Dat is een winkel waar je de bekende snoepreep in heel wat verschillende vormen kan vinden. De pop-up is geopend tot 23 december.

Speciale smaken

In de winkel kunnen bezoekers zo hun eigen KitKat maken, waarbij ze de keuze hebben uit drie verschillende soorten chocolade en vijftien verschillende toppings, waarvan er drie tegelijk mogen worden gebruikt. Daarnaast kan ook de verpakking gepersonaliseerd worden met een aantal teksten. Nadat de KitKat is samengesteld, wordt hij in de winkel gemaakt en kan hij na een uurtje verorberd worden.

 

Klanten die geen zin hebben om zelf hun snoep samen te stellen, kunnen ook kiezen uit één van de vele atypische smaken die in de Chocolatory te vinden zullen zijn. Zo worden er KitKats met de smaken pepernoot, stroopwafel en karamel verkocht.

 

De KitKat Chocolatory was eerder ook al te vinden in het Verenigd Koninkrijk, Australië en Japan. Vooral in Japan zijn er in de winkel heel wat verrassende smaken van de snoepreep te vinden.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Nog flink wat groeipotentieel voor discounters in West-Europa

16/07/2018

Ondanks overbewinkeling in heel wat Europese markten plannen discounters tegen 2023 tien miljoen vierkante meter bijkomende winkeloppervlakte op het continent. Ook in zogenaamd verzadigde markten als de Duitse en de Britse liggen er mooie groeikansen, meent LZ Retailytics.

Delhaize-café siert hoofdkantoor Ahold Delhaize

16/07/2018

Sinds kort is het merk Delhaize sterker aanwezig op het hoofdkantoor van Ahold Delhaize in Zaandam: de retailer opende er een café dat versierd is met stukken uit de rijke geschiedenis van De Leeuw.

Eerste gezonde eetmuur in Amsterdam

13/07/2018

Eind augustus opent in de Kinkerstraat van Amsterdam de Health Food Wall. Goed nieuws voor de liefhebbers van gezonde voeding die een salade boven een kroket verkiezen.

Starbucks wil af van plastic rietjes

12/07/2018

De Amerikaanse koffieketen Starbucks doet vanaf 2020 plastic rietjes in de ban. Een kleine stap voor de koffiefan, maar een grote stap voor het milieu: de koffiegigant gebruikt immers wereldwijd zo’n miljard rietjes per jaar.

AB InBev in tandem met Turkse Efes op Russische markt

12/07/2018

Om het tanende succes op de Russische markt te counteren, heeft AB InBev zijn actitviteiten in het land van Vladimir Poetin ondergebracht in een joint venture met het Turkse Anadolu Efes.

Ondernemers akkoord met einde Emté

11/07/2018

De ondernemers van Emté hebben de overgang van hun keten naar Coop en Jumbo na een stemming goedgekeurd. Waarschijnlijk zullen alle partners de overeenkomst spoedig ondertekenen.