Verkiezing Coca-Cola light-man gestart | RetailDetail

Verkiezing Coca-Cola light-man gestart

Verkiezing Coca-Cola light-man gestart

Coca-Cola Nederland heeft maandag bekend gemaakt welke tien mannen kans maken op de titel 'Coca-Cola light man'. Vanaf 26 mei strijden er elke dag twee kandidaten om de meeste stemmen.

Vleeskeuring in Amsterdam Arena

Afgelopen weken konden alle potentiele Coca-Cola-hunks genomineerd worden via de website van het frisdrankmerk. Het volstond daarvoor als 'hunk' om je door iemand (vrienden, familie, ...) in te laten schrijven voor de wedstrijd. Nu is uit die (vlees)hoop een eerste 'hotlist' van tien semi-finalisten geselecteerd. Elke dag nemen nu twee kandidaten het tegen elkaar op om de meeste stemmen.

 

De winnaar van de dag gaat automatisch door naar de finale op 5 juni in de Amsterdam Arena, waar de eindproef er onder meer uit bestaat (zo sexy mogelijk) het gras te maaien. De jury gaat weliswaar naar eigen zeggen op zoek naar een man die niet alleen knap, maar ook grappig, charmant, handig en sportief is. De winnaar mag met vrienden een weekend naar Berlijn. 

 

De 'Coca-Cola light hunk' heeft zich sinds 1994 in vijf commercials in vele gedaantes laten zien. Zo hield de allereerste Coca-Cola light-man, een rol van Lucky Vanous, als bouwvakker vrouwen van hun werk. Daarna bracht de Coca-Cola-man nog als glazenwasser, bezorger en klusjesman het hoofd van vrouwelijke kantoormedewerkers op hol. De vijfde hunk, Andrew Cooper, speelt als tuinman de hoofdrol in de laatste commercial.  

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Illy wordt opgevrijd door Douwe Egberts en Nestlé

18/07/2018

Er komt voorlopig geen einde aan de consolidatiebewegingen in de koffiesector. Zowel JAB als Nestlé tonen interesse in het Italiaanse Illycaffè, maar het is niet zeker of de familie het bedrijf wil verkopen.

Kweekvlees tegen 2021 in de winkel?

18/07/2018

De commercialisering van laboratoriumvlees komt een stap dichterbij. Pionier Mosa Meat heeft 7,5 miljoen euro opgehaald voor de bouw van een fabriek die binnen drie jaar een betaalbaar product op de markt zal brengen.

Aldi zet in op hernieuwbare energie

17/07/2018

Aldi Nord publiceerde zopas een ambitieus internationaal klimaatbeleid: de retailer wil de uitstoot van broeikasgassen met 40% terugdringen tegen 2021 en onthult in zijn tweede duurzaamheidsrapport enkele sprekende cijfers.

Nog flink wat groeipotentieel voor discounters in West-Europa

16/07/2018

Ondanks overbewinkeling in heel wat Europese markten plannen discounters tegen 2023 tien miljoen vierkante meter bijkomende winkeloppervlakte op het continent. Ook in zogenaamd verzadigde markten als de Duitse en de Britse liggen er mooie groeikansen, meent LZ Retailytics.

Delhaize-café siert hoofdkantoor Ahold Delhaize

16/07/2018

Sinds kort is het merk Delhaize sterker aanwezig op het hoofdkantoor van Ahold Delhaize in Zaandam: de retailer opende er een café dat versierd is met stukken uit de rijke geschiedenis van De Leeuw.

Eerste gezonde eetmuur in Amsterdam

13/07/2018

Eind augustus opent in de Kinkerstraat van Amsterdam de Health Food Wall. Goed nieuws voor de liefhebbers van gezonde voeding die een salade boven een kroket verkiezen.