Verschuivingen binnen management PepsiCo Benelux en Europa | RetailDetail

Verschuivingen binnen management PepsiCo Benelux en Europa

Verschuivingen binnen management PepsiCo Benelux en Europa

Vanaf 1 maart vinden er enkele verschuivingen plaats binnen het management van PepsiCo Benelux en PepsiCo Europa. Daarbij wordt gekozen om intern talent te verschuiven naar enkele sleutelposities.

 

Veel ervaring binnen bedrijf

Zo wordt de Belg Geoffroy Beaujean benoemd tot Senior Sales Manager Out of Home Benelux, terwijl met Peter Bontinck een andere Belg wordt doorgeschoven naar Field Sales Manager Benelux. De Nederlander Tim Mulder wordt dan weer Director Retail Benelux.

 

Vanaf 1 maart komt Sabine De Veilder PepsiCo Europa versterken als Marketing Director Business Development ESSA (Europa & sub-Sahara Afrika). Ze zal zo verantwoordelijk zijn voor de ontwikkeling van de merken Quaker, Tropicana en Alvalle binnen het segment ‘nutrition’ bij PepsiCo.

 

Tim Mulder is al sinds 2004 werkzaam bij PepsiCo, toen nog enkel in Nederland. Daarna werd hij verschillende malen gepromoveerd en sinds 2014 is hij actief als Sales Director voor Nederland. Beaujean trad in 2008 in dienst bij PepsiCo, waar hij verschillende functies uitvoerde. Peter Bontinck startte zijn carrière bij PepsiCo in 2004, terwijl Sabine De Veilder sinds 2006 aan de slag is bij het bedrijf.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Meer omzet, minder winst voor Sligro

19/07/2018

In de eerste helft van het jaar steeg de omzet van Sligro Food Group met 11% tot 1,1 miljard euro, maar de nettowinst daalde van 26 miljoen naar 25 miljoen euro.

Illy wordt opgevrijd door Douwe Egberts en Nestlé

18/07/2018

Er komt voorlopig geen einde aan de consolidatiebewegingen in de koffiesector. Zowel JAB als Nestlé tonen interesse in het Italiaanse Illycaffè, maar het is niet zeker of de familie het bedrijf wil verkopen.

Kweekvlees tegen 2021 in de winkel?

18/07/2018

De commercialisering van laboratoriumvlees komt een stap dichterbij. Pionier Mosa Meat heeft 7,5 miljoen euro opgehaald voor de bouw van een fabriek die binnen drie jaar een betaalbaar product op de markt zal brengen.

Aldi zet in op hernieuwbare energie

17/07/2018

Aldi Nord publiceerde zopas een ambitieus internationaal klimaatbeleid: de retailer wil de uitstoot van broeikasgassen met 40% terugdringen tegen 2021 en onthult in zijn tweede duurzaamheidsrapport enkele sprekende cijfers.

Nog flink wat groeipotentieel voor discounters in West-Europa

16/07/2018

Ondanks overbewinkeling in heel wat Europese markten plannen discounters tegen 2023 tien miljoen vierkante meter bijkomende winkeloppervlakte op het continent. Ook in zogenaamd verzadigde markten als de Duitse en de Britse liggen er mooie groeikansen, meent LZ Retailytics.

Delhaize-café siert hoofdkantoor Ahold Delhaize

16/07/2018

Sinds kort is het merk Delhaize sterker aanwezig op het hoofdkantoor van Ahold Delhaize in Zaandam: de retailer opende er een café dat versierd is met stukken uit de rijke geschiedenis van De Leeuw.