Verschuivingen binnen management PepsiCo Benelux en Europa | RetailDetail

Verschuivingen binnen management PepsiCo Benelux en Europa

Verschuivingen binnen management PepsiCo Benelux en Europa

Vanaf 1 maart vinden er enkele verschuivingen plaats binnen het management van PepsiCo Benelux en PepsiCo Europa. Daarbij wordt gekozen om intern talent te verschuiven naar enkele sleutelposities.

 

Veel ervaring binnen bedrijf

Zo wordt de Belg Geoffroy Beaujean benoemd tot Senior Sales Manager Out of Home Benelux, terwijl met Peter Bontinck een andere Belg wordt doorgeschoven naar Field Sales Manager Benelux. De Nederlander Tim Mulder wordt dan weer Director Retail Benelux.

 

Vanaf 1 maart komt Sabine De Veilder PepsiCo Europa versterken als Marketing Director Business Development ESSA (Europa & sub-Sahara Afrika). Ze zal zo verantwoordelijk zijn voor de ontwikkeling van de merken Quaker, Tropicana en Alvalle binnen het segment ‘nutrition’ bij PepsiCo.

 

Tim Mulder is al sinds 2004 werkzaam bij PepsiCo, toen nog enkel in Nederland. Daarna werd hij verschillende malen gepromoveerd en sinds 2014 is hij actief als Sales Director voor Nederland. Beaujean trad in 2008 in dienst bij PepsiCo, waar hij verschillende functies uitvoerde. Peter Bontinck startte zijn carrière bij PepsiCo in 2004, terwijl Sabine De Veilder sinds 2006 aan de slag is bij het bedrijf.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Multinationals gebuisd voor gezonde voeding

24/05/2018

Voedingsmultinationals leveren nog te weinig inspanningen om hun producten gezonder te maken, zegt de Access to Nutrition Foundation. Nestlé, Unilever en Danone behoren tot de besten van de klas.  

Ahold Delhaize start digitaal laboratorium in de VS

22/05/2018

De Amerikaanse tak van Ahold Delhaize richt een nieuw bedrijf op dat zich toespitst op digitale innovatie: Peapod Digital Labs wordt een laboratorium voor nieuwe strategieën op het gebied van digitalisering, e-commerce en personalisatie. 

Carrefour en Tencent openen hightechwinkel in Shanghai

22/05/2018

In het zopas geopende winkelconcept ‘Le Marché’, het eerste resultaat van het recente partnership tussen Carrefour en Tencent, kunnen klanten betalen via gezichtsherkenning aan onbemande check-outs.

Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.

Nestlé op dieet: snoeit verder in suiker, vet en zout

17/05/2018

Nestlé wil nog meer gaan snijden in de suiker-, zout- en vetgehaltes van zijn producten. Zo wil het voedingsconcern inspelen op de wereldwijde vraag naar gezondere voeding.

Jumbo opent zijn vierde Jumbo Foodmarkt

17/05/2018

Vijf jaar na de opening van de allereerste Jumbo Foodmarkt (in Breda), heeft Jumbo in de Utrechtse wijk Leidsche Rijn zijn vierde foodmarkt geopend. Het is meteen de grootste supermarkt van de regio Utrecht.