Vijfde World of Food komt naar Zeewolde | RetailDetail

Vijfde World of Food komt naar Zeewolde

Vijfde World of Food komt naar Zeewolde
World of Food Apeldoorn

De vijfde World of Food van Dekamarkt opent, als alles goed gaat, eind volgend jaar in Zeewolde. De nieuwe winkel zal in totaal ongeveer 2400 m² groot worden en 124 parkeerplaatsen krijgen.

In nieuwbouwwijk

De locatie opent komt er aan de kruising van de Telluur en de Zeewolderweg (N707), een verbindingsroute met Harderwijk. In de Polderwijk, waar de hal moet komen, verrijzen uiteindelijk bijna 3000 woningen.

 

Het versconcept van de Detailresult-dochter is bezig met een flinke uitrol: Vorige week startte de tweede World of Food in Apeldoorn, de derde volgt eind deze maand in Doetinchem. De vierde World of Food, in de Amersfoortse wijk Vathorst, staat ook voor eind 2017 gepland. Twee jaar geleden ging de eerste World of Food in Beverwijk van start. Het concept is ontwikkeld voor winkelbeleving, waarbij het accent op gemak, vers en ambacht ligt.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.

Nestlé op dieet: snoeit verder in suiker, vet en zout

17/05/2018

Nestlé wil nog meer gaan snijden in de suiker-, zout- en vetgehaltes van zijn producten. Zo wil het voedingsconcern inspelen op de wereldwijde vraag naar gezondere voeding.

Jumbo opent zijn vierde Jumbo Foodmarkt

17/05/2018

Vijf jaar na de opening van de allereerste Jumbo Foodmarkt (in Breda), heeft Jumbo in de Utrechtse wijk Leidsche Rijn zijn vierde foodmarkt geopend. Het is meteen de grootste supermarkt van de regio Utrecht.

Analyse: Zes redenen waarom grote merken onder druk staan

17/05/2018

Wereldmerken ondervinden steeds meer concurrentie van kleine, lokale spelers. Volgens sommige waarnemers zijn de gouden jaren van de merken zelfs voorbij. Misschien voorbarig, maar enkele trends tekenen zich toch af.

Coca-Cola blijft sterkste wereldmerk, lokale merken groeien

17/05/2018

Coca-Cola, Colgate en Maggi zijn wereldwijd de populairste FMCG-merken, blijkt uit een nieuw rapport van Kantar Worldpanel. Lokale merken knabbelen echter aan het marktaandeel van de grote jongens.

Extra korting voor Amazon Prime-leden bij Whole Foods

17/05/2018

Amazon Prime-leden krijgen een extra korting op honderden producten bij Whole Foods, de supermarktketen die sinds juni in handen is van de Amerikaanse e-commercegigant. Achter de toenadering zit een duidelijke strategie, zeggen specialisten.