Forse uitbreiding voor outletcenter Rosada

Het outletcentrum Rosada in het Brabantse Roosendaal krijgt vijfduizend vierkante meter aan nieuwe winkels. Daarmee hoopt het merkendorp zijn aantrekkelijkheid voor klanten behoorlijk te vergroten. Welke merken er nieuw komen in Rosada is nog onduidelijk.

 

Het winkelcentrum wordt door de uitbreiding zo'n drie voetbalvelden groot. De uitbouw komt tussen de Wouwbaan en de voorkant van het huidige centrum. De bedoeling is om tot een straat te komen met aan beide kanten winkels. Het outletcentrum krijgt bovendien meer het karakter van een dorp met veel water en een gemaal. De werkzaamheden moeten voor de zomer van 2012 worden afgerond.

 

Rosada ging twee jaar geleden over in handen van een nieuwe eigenaar. Het is een van de drie outletcentra in Nederland. De andere twee zijn het merkendorp bij Roermond in Limburg en Batavia Stad, dat gelegen is onder de rook van Almere. Merken huren hier ruimte om hun overtollige voorraden tegen een voordelige prijs te verkopen.

Het outletcentrum Rosada in het Brabantse Roosendaal krijgt vijfduizend vierkante meter aan nieuwe winkels. Daarmee hoopt het merkendorp zijn aantrekkelijkheid voor klanten behoorlijk te vergroten. Welke merken er nieuw komen in Rosada is nog onduidelijk.

 

Het winkelcentrum wordt door de uitbreiding zo'n drie voetbalvelden groot. De uitbouw komt tussen de Wouwbaan en de voorkant van het huidige centrum. De bedoeling is om tot een straat te komen met aan beide kanten winkels. Het outletcentrum krijgt bovendien meer het karakter van een dorp met veel water en een gemaal. De werkzaamheden moeten voor de zomer van 2012 worden afgerond.

 

Rosada ging twee jaar geleden over in handen van een nieuwe eigenaar. Het is een van de drie outletcentra in Nederland. De andere twee zijn het merkendorp bij Roermond in Limburg en Batavia Stad, dat gelegen is onder de rook van Almere. Merken huren hier ruimte om hun overtollige voorraden tegen een voordelige prijs te verkopen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Esprit verdrievoudigt nettowinst in 2017

20/09/2017

Modeketen Esprit is er in het boekjaar 2016-2017 in geslaagd om de nettowinst te verdrievoudigen. De omzet daalde nochtans met bijna 9%, maar dat had voornamelijk te maken met het terugdringen van het aantal winkels.

Hema maakt geen onderscheid meer tussen jongens en meisjes

20/09/2017

Hema laat eind dit jaar de geslachtsaanduidingen op zijn kinderkleding vallen: op de verpakkingen en labels zal je dan niet meer vinden of de kleding voor jongens of meisjes is. Hema pikt daarmee in op een duidelijke trend.

Fred & Ginger en GINGER vloeien samen in Fred + Ginger

19/09/2017

Winkelconcepten Fred & Ginger en GINGER, allebei onderdeel van de FNG Group, vloeien samen onder de naam Fred + Ginger. Zo komen de kindercollecties van Fred & Ginger en de dameskleding van GINGER onder één dak terecht.

Hoge kortingen drukken omzetgroei H&M Group

15/09/2017

De omzet van de Zweedse H&M Group is in het derde kwartaal met 5% gegroeid, maar de omzetgroei werd gedrukt door de grote promoties die tijdens de zomerperiode werden gehouden.

Hermès groeit met meer dan 10 procent

14/09/2017

In de eerste helft van 2017 is de omzet bij het Franse modemerk Hermès met 11% gestegen. Vooral in Azië was er sprake van een grote sprong voorwaarts. Ook de winst ging er met 11% op vooruit.

Maak kennis met HRVST, de duurzaamste jeans ter wereld

14/09/2017

Tom Duhoux, bezieler van het circulaire denimlabel HRVST, komt op de RetailDetail Day demonstreren hoe hij bijdraagt aan een schonere mode-industrie. Breng zeker uw oude jeans mee. Er zijn nog enkele tickets!

Back to top