GroenRijk in zee met tuinman Rob Verlinden | RetailDetail

GroenRijk in zee met tuinman Rob Verlinden

De keten van tuincentra GroenRijk heeft een overeenkomst gesloten als nieuwe partner van het tv-programma Robs grote tuinverbouwing. In dit SBS6-programma geeft tuinman Rob Verlinden iedere week een tuin onder handen. Het nieuwe seizoen van het programma begint op 3 september. Afgelopen jaar was er geen retailer aan het programma verbonden.

Rob Verlinden geldt als de bekendste tuinman van Nederland. Hij werd bekend door zijn rol in het tv-programma Eigen Huis & Tuin op RTL4, maar intussen staat hij alweer geruime tijd op eigen benen. Robs grote tuinverbouwingis een programma van het productiebedrijf Stokvis & Stokvis Content.

GroenRijk is in zijn nopjes met de overeenkomst. ' Robs Grote Tuinverbouwing is een programma voor en door de groen- en tuincentrumbranche. De gehele keten is vertegenwoordigd; van leverancier, hovenier en plantenkenner Rob Verlinden tot retailer GroenRijk, die de klant wil ondersteunen in het creëren van zijn groenleven, met oplossingen, ideeën, suggesties en tips. Onze ondernemers zijn er trots op, dat zij in dit tuinprogramma met hun formule GroenRijk participeren', zegt Hoofd Formule Nico Koppenol.

De keten van tuincentra GroenRijk heeft een overeenkomst gesloten als nieuwe partner van het tv-programma Robs grote tuinverbouwing. In dit SBS6-programma geeft tuinman Rob Verlinden iedere week een tuin onder handen. Het nieuwe seizoen van het programma begint op 3 september. Afgelopen jaar was er geen retailer aan het programma verbonden.

Rob Verlinden geldt als de bekendste tuinman van Nederland. Hij werd bekend door zijn rol in het tv-programma Eigen Huis & Tuin op RTL4, maar intussen staat hij alweer geruime tijd op eigen benen. Robs grote tuinverbouwingis een programma van het productiebedrijf Stokvis & Stokvis Content.

GroenRijk is in zijn nopjes met de overeenkomst. ' Robs Grote Tuinverbouwing is een programma voor en door de groen- en tuincentrumbranche. De gehele keten is vertegenwoordigd; van leverancier, hovenier en plantenkenner Rob Verlinden tot retailer GroenRijk, die de klant wil ondersteunen in het creëren van zijn groenleven, met oplossingen, ideeën, suggesties en tips. Onze ondernemers zijn er trots op, dat zij in dit tuinprogramma met hun formule GroenRijk participeren', zegt Hoofd Formule Nico Koppenol.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Vernieuwde Gamma en Karwei slaan aan

23/05/2018

Intergamma, het moederbedrijf van doe-het-zelfketens Gamma en Karwei, kijkt terug op een sterk jaar: de omzet steeg in 2017 met 1,4 procent, maar vooral het bedrijfsresultaat ging erop vooruit. De vernieuwde winkelconcepten van de groep slaan aan.

Franchisenemer Bourrelier eist 100 miljoen van Intergamma

22/05/2018

Een nieuwe aflevering dient zich aan in het aanhoudende conflict tussen doe-het-zelfgroep Intergamma en z’n franchisenemer, de Franse familie Bourrelier. Die eist een aanzienlijke som kortingen en bonussen terug.

Minder doe-het-zelfwinkels ondanks omzetgroei

12/04/2018

Steeds meer Nederlanders gaan thuis zelf aan de slag, maar het aantal doe-het-zelfwinkels waar ze terechtkunnen neemt af. De winkels die blijven, noteren wel al vier jaar op rij een mooie omzetgroei, zo blijkt uit nieuwe cijfers van het CBS.

Bakker.com start door als e-commerceplatform en fulfilmentpartner

09/04/2018

Bakker.com, het voormalige postorderbedrijf voor tuinartikelen, maakt een doorstart. Een team ondernemers neemt op initiatief van de Globitas het bedrijf over en wil er zowel een consumentenplatform als fulfilmentpartner van maken. 

"Bouwmarkt Hornbach het goedkoopst"

28/03/2018

De Nederlandse Consumentenbond wijst Hornbach opnieuw aan als de meest voordelige bouwmarkt van Nederland. De prijzen van doe-het-zelfartikelen blijken bij de Duitse bouwmarktketen gemiddeld 13% goedkoper dan bij de concurrenten.

Hornbach groeit boven de vier miljard euro omzet

23/03/2018

De Duitse bouwmarktketen Hornbach haalde in zijn vorige boekjaar, dat 28 februari afliep, meer dan vier miljard euro omzet. De totale omzetgroei bedroeg 5,1%: in Nederland was er dubbelcijferige groei, de Duitse thuismarkt stagneert.