H&M herlanceert Nederlandse webshop

H&M heeft de webwinkel voor de Nederlandse markt opnieuw gelanceerd. De webwinkel is niet langer via een apart domein te bereiken, maar volledig geïntegreerd in de nieuwe website van de van oorsprong Zweedse keten. Voorheen moesten Nederlandse klanten via een pagina op de shop.hm.com uitwijken om online te kunnen winkelen.

 

Nederland is de volgende in een rij met landen waarbij de webwinkel in de lokale site wordt opgenomen. Volgens een woordvoerder van H&M zijn ook de winkelbeleving en de functionaliteit van de website onder handen genomen. 'Maar het belangrijkste is toch wel dat de site en de shop geen aparte domeinen meer zijn, en dat ze nu dezelfde uitstraling hebben', aldus de woordvoerder tegenover Twinkle.

 

Nederland was in 2006 het eerste land buiten Scandinavië waar H&M begon met de online verkoop van kleding.

H&M heeft de webwinkel voor de Nederlandse markt opnieuw gelanceerd. De webwinkel is niet langer via een apart domein te bereiken, maar volledig geïntegreerd in de nieuwe website van de van oorsprong Zweedse keten. Voorheen moesten Nederlandse klanten via een pagina op de shop.hm.com uitwijken om online te kunnen winkelen.

 

Nederland is de volgende in een rij met landen waarbij de webwinkel in de lokale site wordt opgenomen. Volgens een woordvoerder van H&M zijn ook de winkelbeleving en de functionaliteit van de website onder handen genomen. 'Maar het belangrijkste is toch wel dat de site en de shop geen aparte domeinen meer zijn, en dat ze nu dezelfde uitstraling hebben', aldus de woordvoerder tegenover Twinkle.

 

Nederland was in 2006 het eerste land buiten Scandinavië waar H&M begon met de online verkoop van kleding.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Eigenaars C&A denken aan verkoop aan Chinese investeerders

15/01/2018

De Nederlandse familie Brenninkmeijer bekijkt volgens het Duitse weekblad Der Spiegel de mogelijkheid om kledingketen C&A van de hand te doen. Daarbij komt het bedrijf mogelijk in Chinese handen.

Gucci opent restaurant en museum in Firenze

12/01/2018

Modemerk Gucci heeft in Firenze een museum en een restaurant voor vijftig personen geopend. Driesterrenchef Massimo Bottura zal daar de klanten voorzien van hoogstaande maaltijden.

Kering geeft controle over Puma af

12/01/2018

De Franse luxegroep Kering gaat 70% van de aandelen van het Duitse sportmerk Puma van de hand doen. Het wil zich voortaan immers enkel nog focussen op de luxemerken en Puma past niet meer in het plaatje.

Luxegroep Richemont groeit met 7 procent

11/01/2018

De Franse luxegroep Richemont is in het derde kwartaal van zijn boekjaar met 7% gegroeid bij constante wisselkoersen. Na wisselkoerseffecten werd een groot deel van die omzetgroei weggeveegd.

Recordwinst voor moederbedrijf Uniqlo

11/01/2018

Fast Retailing, het moederbedrijf van het Japanse modemerk Uniqlo, heeft in het eerste kwartaal een recordwinst neergezet. Dat heeft het te danken aan de verkoop in het buitenland, die voor het eerst groter was dan die in Japan.

Overnemer McGregor verkoopt deel Adam-winkels aan Deutz

11/01/2018

Rens van de Schoor, die eind vorig jaar het failliete McGregor overnam, heeft een deel van de winkels van de keten Adam verkocht. De nieuwe eigenaar is Pim Deutz, eigenaar en uitbater van de keten Deutz.

Back to top