H&M herlanceert Nederlandse webshop | RetailDetail

H&M herlanceert Nederlandse webshop

H&M heeft de webwinkel voor de Nederlandse markt opnieuw gelanceerd. De webwinkel is niet langer via een apart domein te bereiken, maar volledig geïntegreerd in de nieuwe website van de van oorsprong Zweedse keten. Voorheen moesten Nederlandse klanten via een pagina op de shop.hm.com uitwijken om online te kunnen winkelen.

 

Nederland is de volgende in een rij met landen waarbij de webwinkel in de lokale site wordt opgenomen. Volgens een woordvoerder van H&M zijn ook de winkelbeleving en de functionaliteit van de website onder handen genomen. 'Maar het belangrijkste is toch wel dat de site en de shop geen aparte domeinen meer zijn, en dat ze nu dezelfde uitstraling hebben', aldus de woordvoerder tegenover Twinkle.

 

Nederland was in 2006 het eerste land buiten Scandinavië waar H&M begon met de online verkoop van kleding.

H&M heeft de webwinkel voor de Nederlandse markt opnieuw gelanceerd. De webwinkel is niet langer via een apart domein te bereiken, maar volledig geïntegreerd in de nieuwe website van de van oorsprong Zweedse keten. Voorheen moesten Nederlandse klanten via een pagina op de shop.hm.com uitwijken om online te kunnen winkelen.

 

Nederland is de volgende in een rij met landen waarbij de webwinkel in de lokale site wordt opgenomen. Volgens een woordvoerder van H&M zijn ook de winkelbeleving en de functionaliteit van de website onder handen genomen. 'Maar het belangrijkste is toch wel dat de site en de shop geen aparte domeinen meer zijn, en dat ze nu dezelfde uitstraling hebben', aldus de woordvoerder tegenover Twinkle.

 

Nederland was in 2006 het eerste land buiten Scandinavië waar H&M begon met de online verkoop van kleding.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Bestseller investeert in About You

20/07/2018

De Deense Bestseller-groep neemt een aanzienlijke participatie in het Duitse modeplatform About You. Een kapitaalverhoging met zo’n 250 miljoen euro moet een verdere groei van de online retailer mogelijk maken.

Burberry ziet 100 miljoen euro in rook opgaan

20/07/2018

Niet iedereen ziet de noodzaak van duurzaamheid in: het Britse modemerk Burberry stookte vorig jaar voor meer dan dertig miljoen euro aan merkproducten op "om te vermijden dat ze in verkeerde handen zouden vallen".

Overnemer voor Belgische winkels Men at Work

20/07/2018

De drie Belgische vestigingen van de failliete modeketen Men at Work en de Antwerpse kledingzaak Fish & Chips zouden een nieuwe eigenaar hebben. Op meer details is het wel nog even wachten…

Adidas wil band met kleine winkelier versterken

15/07/2018

De Duitse sportmodereus Adidas wil de banden met de detailhandel aanhalen na protesten van winkeliers dat de Duitse gigant te agressief is in het promoten van zijn webshop. Daarbij zouden internationale fysieke ketens ook een (te?) grote rol krijgen.

"Meerdere kandidaat-overnemers" voor Men at work

12/07/2018

Zowel voor de Nederlandse als voor de Belgische winkels van de failliete kledingketen Men at work zijn er verschillende overnamekandidaten. In België moet er morgen al een akkoord zijn, zegt de curator.

Verkoop Burberry stijgt dankzij nieuwe strategie

11/07/2018

De nieuwe strategie van het Britse modemerk Burberry begint te renderen: het bedrijf zag het afgelopen kwartaal de omzet in de eigen filialen met 3% stijgen. In totaal boekte Burberry een omzet van 479 miljoen pond (520 miljoen euro).