H&M herlanceert Nederlandse webshop

H&M heeft de webwinkel voor de Nederlandse markt opnieuw gelanceerd. De webwinkel is niet langer via een apart domein te bereiken, maar volledig geïntegreerd in de nieuwe website van de van oorsprong Zweedse keten. Voorheen moesten Nederlandse klanten via een pagina op de shop.hm.com uitwijken om online te kunnen winkelen.

 

Nederland is de volgende in een rij met landen waarbij de webwinkel in de lokale site wordt opgenomen. Volgens een woordvoerder van H&M zijn ook de winkelbeleving en de functionaliteit van de website onder handen genomen. 'Maar het belangrijkste is toch wel dat de site en de shop geen aparte domeinen meer zijn, en dat ze nu dezelfde uitstraling hebben', aldus de woordvoerder tegenover Twinkle.

 

Nederland was in 2006 het eerste land buiten Scandinavië waar H&M begon met de online verkoop van kleding.

H&M heeft de webwinkel voor de Nederlandse markt opnieuw gelanceerd. De webwinkel is niet langer via een apart domein te bereiken, maar volledig geïntegreerd in de nieuwe website van de van oorsprong Zweedse keten. Voorheen moesten Nederlandse klanten via een pagina op de shop.hm.com uitwijken om online te kunnen winkelen.

 

Nederland is de volgende in een rij met landen waarbij de webwinkel in de lokale site wordt opgenomen. Volgens een woordvoerder van H&M zijn ook de winkelbeleving en de functionaliteit van de website onder handen genomen. 'Maar het belangrijkste is toch wel dat de site en de shop geen aparte domeinen meer zijn, en dat ze nu dezelfde uitstraling hebben', aldus de woordvoerder tegenover Twinkle.

 

Nederland was in 2006 het eerste land buiten Scandinavië waar H&M begon met de online verkoop van kleding.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Lubach: “Eerlijke kleding is een kwestie van prioriteiten”

15/11/2017

Sinds de ramp bij Rana Plaza klinkt binnen de kledingindustrie de roep naar transparantie rond de productie van kleding, maar zondag bewees Arjen Lubach in Zondag met Lubach dat die transparantie er nog niet helemaal is.

Modeketen Canada Goose opent eerste Europese winkel

14/11/2017

De Canadese modeketen Canada Goose heeft in Londen zijn eerste Europese winkel geopend. De kleding van het merk is al langer te vinden in Europa, maar voorheen was dat enkel het geval bij multimerkenwinkels.

Desigual krijgt fikse tik in eerste drie kwartalen

14/11/2017

De Spaanse modeketen Desigual heeft in de eerste drie kwartalen van 2017 een tik gekregen van meer dan 10%. Vooral in Europa, waar de keten vrijwel al zijn omzet haalt, waren de resultaten teleurstellend.

Twee of drie streepjes op kleding, Adidas heeft het alleenrecht

13/11/2017

De Zweedse winkelketen H&M mag ook in de toekomst geen parallelle streepjes zetten op zijn (sport)kleding. Die lijken te sterk op de drie strepen van Adidas, zo besliste een rechtbank in Den Haag.

Athleisure: ‘sporty chic’ in opmars

10/11/2017

Athleisure, de trend die sportkledij met doordeweekse outfits verzoent, heeft eigenhandig de Amerikaanse modesector uit het slop getrokken. Ook Europa volgt nu. Is het een hype of gaat athleisure het mode- en winkelbeeld bepalen?

Sterk derde kwartaal voor Adidas

10/11/2017

Sportkledingfabrikant Adidas heeft er een sterk derde kwartaal opzitten. De groei vertraagde dan wel ten opzichte van het vorige kwartaal, maar de operationele winst oversteeg de verwachtingen van analisten.

Back to top