Hubo kiest voor televisiereclame | RetailDetail

Hubo kiest voor televisiereclame

Doe-het-zelf-keten Hubo is sinds maandag met een nieuwe televisiecampagne te zien op een groot aantal televisiezenders. De reclamespot is bedoeld om consumenten erop te wijzen dat Hubo dit jaar de huisstijl, de winkelinrichting en de communicatie in een nieuw jasje steekt.

 

De campagne loopt van 20 juni tot en met 10 juli en is te zien bij de publieke omroep, de drie RTL-zenders, bij de regionale omroep en bij Discovery Channel. In de spot wordt een gezin in verschillende levensfases gevolgd, waarbij Hubo helpt ook de inrichting van het huis aan te passen.

 

Hubo is onderdeel van DGN, de grootste serviceorganisatie voor zelfstandige ondernemers in doe-het-zelf in Nederland. Hubo is al enige tijd bezig met aanpassing van de mediastrategie om de formule weer beter op de kaart te zetten.

Doe-het-zelf-keten Hubo is sinds maandag met een nieuwe televisiecampagne te zien op een groot aantal televisiezenders. De reclamespot is bedoeld om consumenten erop te wijzen dat Hubo dit jaar de huisstijl, de winkelinrichting en de communicatie in een nieuw jasje steekt.

 

De campagne loopt van 20 juni tot en met 10 juli en is te zien bij de publieke omroep, de drie RTL-zenders, bij de regionale omroep en bij Discovery Channel. In de spot wordt een gezin in verschillende levensfases gevolgd, waarbij Hubo helpt ook de inrichting van het huis aan te passen.

 

Hubo is onderdeel van DGN, de grootste serviceorganisatie voor zelfstandige ondernemers in doe-het-zelf in Nederland. Hubo is al enige tijd bezig met aanpassing van de mediastrategie om de formule weer beter op de kaart te zetten.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Frank van Oers gaat Intergamma voorzitten

27/07/2018

Frank van Oers is benoemd tot voorzitter van de raad van commissarissen van de nieuwe Intergamma-organisatie. Die wil de positionering van de winkelketens Gamma en Karwei versterken en de onlineactiviteiten uitbouwen.

Minder omzet maar meer winst voor Maxeda

23/07/2018

Maxeda, het moederbedrijf van doe-het-zelfketens Praxis en Brico, publiceerde zopas degelijke bedrijfsresultaten. In Nederland gaan de zaken beter dan in België. De groep wil groeien met kleinere stadswinkels.

Intergamma rondt overname grootste franchisenemer af

18/07/2018

De Intergamma-groep boven Gamma en Karwei heeft de overname afgerond van zijn grootste franchisenemer, Van Neerbos Groep. De overname was in februari al getekend, maar moest nog worden goedgekeurd door de mededingingsautoriteiten. 

Intergamma stelt Sebastiaan de Jong aan als CCO

06/07/2018

Sebastiaan de Jong vervoegt eind dit jaar de directie van Intergamma. De 44-jarige zal er vanaf oktober als commercieel directeur mee de verantwoordelijkheid dragen over Gamma Nederland, Gamma België en Karwei.

Vernieuwde Gamma en Karwei slaan aan

23/05/2018

Intergamma, het moederbedrijf van doe-het-zelfketens Gamma en Karwei, kijkt terug op een sterk jaar: de omzet steeg in 2017 met 1,4 procent, maar vooral het bedrijfsresultaat ging erop vooruit. De vernieuwde winkelconcepten van de groep slaan aan.

Franchisenemer Bourrelier eist 100 miljoen van Intergamma

22/05/2018

Een nieuwe aflevering dient zich aan in het aanhoudende conflict tussen doe-het-zelfgroep Intergamma en z’n franchisenemer, de Franse familie Bourrelier. Die eist een aanzienlijke som kortingen en bonussen terug.