Hubo kiest voor televisiereclame | RetailDetail

Hubo kiest voor televisiereclame

Doe-het-zelf-keten Hubo is sinds maandag met een nieuwe televisiecampagne te zien op een groot aantal televisiezenders. De reclamespot is bedoeld om consumenten erop te wijzen dat Hubo dit jaar de huisstijl, de winkelinrichting en de communicatie in een nieuw jasje steekt.

 

De campagne loopt van 20 juni tot en met 10 juli en is te zien bij de publieke omroep, de drie RTL-zenders, bij de regionale omroep en bij Discovery Channel. In de spot wordt een gezin in verschillende levensfases gevolgd, waarbij Hubo helpt ook de inrichting van het huis aan te passen.

 

Hubo is onderdeel van DGN, de grootste serviceorganisatie voor zelfstandige ondernemers in doe-het-zelf in Nederland. Hubo is al enige tijd bezig met aanpassing van de mediastrategie om de formule weer beter op de kaart te zetten.

Doe-het-zelf-keten Hubo is sinds maandag met een nieuwe televisiecampagne te zien op een groot aantal televisiezenders. De reclamespot is bedoeld om consumenten erop te wijzen dat Hubo dit jaar de huisstijl, de winkelinrichting en de communicatie in een nieuw jasje steekt.

 

De campagne loopt van 20 juni tot en met 10 juli en is te zien bij de publieke omroep, de drie RTL-zenders, bij de regionale omroep en bij Discovery Channel. In de spot wordt een gezin in verschillende levensfases gevolgd, waarbij Hubo helpt ook de inrichting van het huis aan te passen.

 

Hubo is onderdeel van DGN, de grootste serviceorganisatie voor zelfstandige ondernemers in doe-het-zelf in Nederland. Hubo is al enige tijd bezig met aanpassing van de mediastrategie om de formule weer beter op de kaart te zetten.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Vernieuwde Gamma en Karwei slaan aan

23/05/2018

Intergamma, het moederbedrijf van doe-het-zelfketens Gamma en Karwei, kijkt terug op een sterk jaar: de omzet steeg in 2017 met 1,4 procent, maar vooral het bedrijfsresultaat ging erop vooruit. De vernieuwde winkelconcepten van de groep slaan aan.

Franchisenemer Bourrelier eist 100 miljoen van Intergamma

22/05/2018

Een nieuwe aflevering dient zich aan in het aanhoudende conflict tussen doe-het-zelfgroep Intergamma en z’n franchisenemer, de Franse familie Bourrelier. Die eist een aanzienlijke som kortingen en bonussen terug.

Minder doe-het-zelfwinkels ondanks omzetgroei

12/04/2018

Steeds meer Nederlanders gaan thuis zelf aan de slag, maar het aantal doe-het-zelfwinkels waar ze terechtkunnen neemt af. De winkels die blijven, noteren wel al vier jaar op rij een mooie omzetgroei, zo blijkt uit nieuwe cijfers van het CBS.

Bakker.com start door als e-commerceplatform en fulfilmentpartner

09/04/2018

Bakker.com, het voormalige postorderbedrijf voor tuinartikelen, maakt een doorstart. Een team ondernemers neemt op initiatief van de Globitas het bedrijf over en wil er zowel een consumentenplatform als fulfilmentpartner van maken. 

"Bouwmarkt Hornbach het goedkoopst"

28/03/2018

De Nederlandse Consumentenbond wijst Hornbach opnieuw aan als de meest voordelige bouwmarkt van Nederland. De prijzen van doe-het-zelfartikelen blijken bij de Duitse bouwmarktketen gemiddeld 13% goedkoper dan bij de concurrenten.

Hornbach groeit boven de vier miljard euro omzet

23/03/2018

De Duitse bouwmarktketen Hornbach haalde in zijn vorige boekjaar, dat 28 februari afliep, meer dan vier miljard euro omzet. De totale omzetgroei bedroeg 5,1%: in Nederland was er dubbelcijferige groei, de Duitse thuismarkt stagneert.