Hubo kiest voor televisiereclame

Doe-het-zelf-keten Hubo is sinds maandag met een nieuwe televisiecampagne te zien op een groot aantal televisiezenders. De reclamespot is bedoeld om consumenten erop te wijzen dat Hubo dit jaar de huisstijl, de winkelinrichting en de communicatie in een nieuw jasje steekt.

 

De campagne loopt van 20 juni tot en met 10 juli en is te zien bij de publieke omroep, de drie RTL-zenders, bij de regionale omroep en bij Discovery Channel. In de spot wordt een gezin in verschillende levensfases gevolgd, waarbij Hubo helpt ook de inrichting van het huis aan te passen.

 

Hubo is onderdeel van DGN, de grootste serviceorganisatie voor zelfstandige ondernemers in doe-het-zelf in Nederland. Hubo is al enige tijd bezig met aanpassing van de mediastrategie om de formule weer beter op de kaart te zetten.

Doe-het-zelf-keten Hubo is sinds maandag met een nieuwe televisiecampagne te zien op een groot aantal televisiezenders. De reclamespot is bedoeld om consumenten erop te wijzen dat Hubo dit jaar de huisstijl, de winkelinrichting en de communicatie in een nieuw jasje steekt.

 

De campagne loopt van 20 juni tot en met 10 juli en is te zien bij de publieke omroep, de drie RTL-zenders, bij de regionale omroep en bij Discovery Channel. In de spot wordt een gezin in verschillende levensfases gevolgd, waarbij Hubo helpt ook de inrichting van het huis aan te passen.

 

Hubo is onderdeel van DGN, de grootste serviceorganisatie voor zelfstandige ondernemers in doe-het-zelf in Nederland. Hubo is al enige tijd bezig met aanpassing van de mediastrategie om de formule weer beter op de kaart te zetten.

Tags: