Hubo kiest voor televisiereclame

Doe-het-zelf-keten Hubo is sinds maandag met een nieuwe televisiecampagne te zien op een groot aantal televisiezenders. De reclamespot is bedoeld om consumenten erop te wijzen dat Hubo dit jaar de huisstijl, de winkelinrichting en de communicatie in een nieuw jasje steekt.

 

De campagne loopt van 20 juni tot en met 10 juli en is te zien bij de publieke omroep, de drie RTL-zenders, bij de regionale omroep en bij Discovery Channel. In de spot wordt een gezin in verschillende levensfases gevolgd, waarbij Hubo helpt ook de inrichting van het huis aan te passen.

 

Hubo is onderdeel van DGN, de grootste serviceorganisatie voor zelfstandige ondernemers in doe-het-zelf in Nederland. Hubo is al enige tijd bezig met aanpassing van de mediastrategie om de formule weer beter op de kaart te zetten.

Doe-het-zelf-keten Hubo is sinds maandag met een nieuwe televisiecampagne te zien op een groot aantal televisiezenders. De reclamespot is bedoeld om consumenten erop te wijzen dat Hubo dit jaar de huisstijl, de winkelinrichting en de communicatie in een nieuw jasje steekt.

 

De campagne loopt van 20 juni tot en met 10 juli en is te zien bij de publieke omroep, de drie RTL-zenders, bij de regionale omroep en bij Discovery Channel. In de spot wordt een gezin in verschillende levensfases gevolgd, waarbij Hubo helpt ook de inrichting van het huis aan te passen.

 

Hubo is onderdeel van DGN, de grootste serviceorganisatie voor zelfstandige ondernemers in doe-het-zelf in Nederland. Hubo is al enige tijd bezig met aanpassing van de mediastrategie om de formule weer beter op de kaart te zetten.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


DHZ-reus Kingfisher heeft het knap lastig

21/09/2017

Kingfisher, Europa’s grootste doe-het-zelfgroep, heeft het voorbije halfjaar meer winst geboekt dan de analisten hadden verwacht. Tot daar het goede nieuws, want het zwakke pond vertekent de omzet en de slechte prestaties van de Franse dochters gooien roet in het eten.

Filialen Formido worden omgevormd naar Praxis

07/09/2017

Doe-het-zelfgroep Maxeda gaat de formule Formido achter zich laten en de franchisenemers een aanbod doen om over te stappen naar Praxis. Daarbij zullen ook een aantal winkels worden gesloten.

Bricorama wil Gamma niet verkopen

01/09/2017

Het Franse doe-het-zelfbedrijf Bricorama is niet van plan om de Belgische en Nederlandse vestigingen van Gamma te verkopen. Die geruchten deden al een tijdje de ronde, maar worden nu dus naar de prullenmand verwezen.

Analyse: Opvolger Rudi Petit-Jean wacht zware taak bij Gamma

22/08/2017

Het plotse afscheid van formuledirecteur Rudi Petit-Jean bij Gamma België roept heel wat vragen op over de toekomst van de doe-het-zelfketen, die in woelig vaarwater zit door ruziënde aandeelhouders. 

Kingfisher ziet omzet weer dalen

17/08/2017

Doe-het-zelfgroep Kingfisher heeft er opnieuw een zwak kwartaal opzitten: de Brits-Franse groep heeft op beide thuismarkten te maken met een terugval en daarnaast weegt het herstructureringsplan op de resultaten.

Fikse winstdaling voor Geberit

17/08/2017

De Zwitserse sanitairspecialist Geberit zag zijn winst het voorbije halfjaar met bijna een vijfde dalen. Ook de omzet ging achteruit, zij het lichtjes.

Back to top