Kruidvat begint met QR-codes in folder

Drogisterijketen Kruidvat begint met het plaatsen van QR-codes in de wekelijkse huis-aan-huis folder. Klanten kunnen de code met hun smartphone scannen om op speciale actiewebsites terecht te komen.

Het eerste bedrijf dat van deze mogelijkheid gebruikmaakt is Beiersdorf, dat een actie heeft met Nivea en de Eredivisie. Klanten krijgen via de actiesite het derde product gratis, maken kans op twee seizoenkaarten van hun favoriete club en twee maanden gratis Eredivisie Live via internet.

QR-codes worden in toenemende mate ingezet voor marketing. Een dochter van Tesco heeft zelfs een complete supermarkt ingericht die met deze codes werkt. De codes worden omgezet in een internetadres, dat vervolgens op allerlei manieren kan worden gebruikt.

 

Drogisterijketen Kruidvat begint met het plaatsen van QR-codes in de wekelijkse huis-aan-huis folder. Klanten kunnen de code met hun smartphone scannen om op speciale actiewebsites terecht te komen.

Het eerste bedrijf dat van deze mogelijkheid gebruikmaakt is Beiersdorf, dat een actie heeft met Nivea en de Eredivisie. Klanten krijgen via de actiesite het derde product gratis, maken kans op twee seizoenkaarten van hun favoriete club en twee maanden gratis Eredivisie Live via internet.

QR-codes worden in toenemende mate ingezet voor marketing. Een dochter van Tesco heeft zelfs een complete supermarkt ingericht die met deze codes werkt. De codes worden omgezet in een internetadres, dat vervolgens op allerlei manieren kan worden gebruikt.

 

Tags: