Krystl is nieuwe gezicht van WE Fashion

De Nederlandse zangeres Krysti Pullens is het nieuwe gezicht van modeketen WE Fashion. De overeenkomst is opmerkelijk omdat ze pas komende maand haar eerste album uitbrengt. Pullens is op dit moment vooral bekend van het nummer Golden Days uit de Martini-reclame.

 

Krystl wordt door WE op dit moment al op verschillende manieren ingezet. Een postercampagne met de zangeres hangt in de winkels van de keten. Daarnaast bezoekt ze in een speciale caravan de komende maanden winkels in onder meer Antwerpen, Amsterdam en Hamburg om haar nieuwe album en de campagne te promoten. Tenslotte wordt ze ook ingezet bij de billboard-campagnes van WE.

 

De overeenkomst met Pullens is de uitkomst van een campagne die dit voorjaar is begonnen waarin inspirerende mensen in hun eigen omgeving gefotografeerd worden. 'Zij tonen hun eigen stijl in hun leefomgeving', licht marketing director Aad Boon van WE Fashion toe. 

De Nederlandse zangeres Krysti Pullens is het nieuwe gezicht van modeketen WE Fashion. De overeenkomst is opmerkelijk omdat ze pas komende maand haar eerste album uitbrengt. Pullens is op dit moment vooral bekend van het nummer Golden Days uit de Martini-reclame.

 

Krystl wordt door WE op dit moment al op verschillende manieren ingezet. Een postercampagne met de zangeres hangt in de winkels van de keten. Daarnaast bezoekt ze in een speciale caravan de komende maanden winkels in onder meer Antwerpen, Amsterdam en Hamburg om haar nieuwe album en de campagne te promoten. Tenslotte wordt ze ook ingezet bij de billboard-campagnes van WE.

 

De overeenkomst met Pullens is de uitkomst van een campagne die dit voorjaar is begonnen waarin inspirerende mensen in hun eigen omgeving gefotografeerd worden. 'Zij tonen hun eigen stijl in hun leefomgeving', licht marketing director Aad Boon van WE Fashion toe. 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Fred & Ginger en GINGER vloeien samen in Fred + Ginger

19/09/2017

Winkelconcepten Fred & Ginger en GINGER, allebei onderdeel van de FNG Group, vloeien samen onder de naam Fred + Ginger. Zo komen de kindercollecties van Fred & Ginger en de dameskleding van GINGER onder één dak terecht.

Hoge kortingen drukken omzetgroei H&M Group

15/09/2017

De omzet van de Zweedse H&M Group is in het derde kwartaal met 5% gegroeid, maar de omzetgroei werd gedrukt door de grote promoties die tijdens de zomerperiode werden gehouden.

Hermès groeit met meer dan 10 procent

14/09/2017

In de eerste helft van 2017 is de omzet bij het Franse modemerk Hermès met 11% gestegen. Vooral in Azië was er sprake van een grote sprong voorwaarts. Ook de winst ging er met 11% op vooruit.

Maak kennis met HRVST, de duurzaamste jeans ter wereld

14/09/2017

Tom Duhoux, bezieler van het circulaire denimlabel HRVST, komt op de RetailDetail Day demonstreren hoe hij bijdraagt aan een schonere mode-industrie. Breng zeker uw oude jeans mee. Er zijn nog enkele tickets!

Nordstrom lanceert winkel zonder stock

13/09/2017

Modeketen Nordstrom opent volgende maand in Los Angeles een nieuw concept, waar klanten enkel terecht kunnen voor advies en het passen van kleding. Aankopen kunnen dan later worden opgehaald bij de winkel.

Primark profiteert van zwakkere Britse economie

12/09/2017

De Ierse modeketen Primark profiteert momenteel van de zwakke Britse economie, waardoor moederbedrijf AB Foods de verwachtingen voor het volledige jaar optrekt. De keten zal ook verder blijven uitbreiden.

Back to top