Krystl is nieuwe gezicht van WE Fashion

De Nederlandse zangeres Krysti Pullens is het nieuwe gezicht van modeketen WE Fashion. De overeenkomst is opmerkelijk omdat ze pas komende maand haar eerste album uitbrengt. Pullens is op dit moment vooral bekend van het nummer Golden Days uit de Martini-reclame.

 

Krystl wordt door WE op dit moment al op verschillende manieren ingezet. Een postercampagne met de zangeres hangt in de winkels van de keten. Daarnaast bezoekt ze in een speciale caravan de komende maanden winkels in onder meer Antwerpen, Amsterdam en Hamburg om haar nieuwe album en de campagne te promoten. Tenslotte wordt ze ook ingezet bij de billboard-campagnes van WE.

 

De overeenkomst met Pullens is de uitkomst van een campagne die dit voorjaar is begonnen waarin inspirerende mensen in hun eigen omgeving gefotografeerd worden. 'Zij tonen hun eigen stijl in hun leefomgeving', licht marketing director Aad Boon van WE Fashion toe. 

De Nederlandse zangeres Krysti Pullens is het nieuwe gezicht van modeketen WE Fashion. De overeenkomst is opmerkelijk omdat ze pas komende maand haar eerste album uitbrengt. Pullens is op dit moment vooral bekend van het nummer Golden Days uit de Martini-reclame.

 

Krystl wordt door WE op dit moment al op verschillende manieren ingezet. Een postercampagne met de zangeres hangt in de winkels van de keten. Daarnaast bezoekt ze in een speciale caravan de komende maanden winkels in onder meer Antwerpen, Amsterdam en Hamburg om haar nieuwe album en de campagne te promoten. Tenslotte wordt ze ook ingezet bij de billboard-campagnes van WE.

 

De overeenkomst met Pullens is de uitkomst van een campagne die dit voorjaar is begonnen waarin inspirerende mensen in hun eigen omgeving gefotografeerd worden. 'Zij tonen hun eigen stijl in hun leefomgeving', licht marketing director Aad Boon van WE Fashion toe. 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Test kleding in extreem weer in flagshipstore Woolrich

24/11/2017

Modemerk Woolrich heeft in Milaan een nieuwe flagshipstore geopend met een interessante toevoeging. Klanten kunnen hun winterjas immers uittesten in een kamer met extreme temperaturen.

Vandaag opent tweede Nederlandse Saks OFF 5th

23/11/2017

Vandaag opent in Amsterdam de tweede Nederlandse vestiging van Saks OFF 5th, de discountketen van Hudson’s Bay. De president van Saks OFF 5th Europe zegt alvast tevreden te zijn over de resultaten van de eerste Nederlandse winkel.

Modeketen College Style vraagt faillissement aan

23/11/2017

De Nederlandse modekten College Style heeft het faillissement aangevraagd. De vijftien winkels (waarvan drie pop-ups) blijven voorlopig wel geopend, maar de webshop is niet meer bereikbaar.

H&M investeert in webwinkel rond duurzame kleding

23/11/2017

ADAY, een webwinkel die duurzame kleding voor vrouwen maakt, heeft in een investeringsronde 2 miljoen dollar (1,7 miljoen euro) weten op te halen. Een van de nieuwe geldschieters is de investeringstak van H&M.

C&A verkoopt 13 Franse winkels

22/11/2017

Modeketen C&A doet dertien van zijn 160 Franse winkels van de hand. De panden en het personeel worden overgenomen door de Franse modeketens Chaussea en Stokomani.

Guess dankt sterk kwartaal aan Europa en Azië

22/11/2017

De omzet van het Amerikaanse modemerk Guess is in het derde kwartaal met meer dan 3% gegroeid. Dat heeft het bedrijf vooral te danken aan een sterke verkoop in Azië en Europa. Onder de streep was er wel sprake van verlies.

Back to top