Krystl is nieuwe gezicht van WE Fashion | RetailDetail

Krystl is nieuwe gezicht van WE Fashion

De Nederlandse zangeres Krysti Pullens is het nieuwe gezicht van modeketen WE Fashion. De overeenkomst is opmerkelijk omdat ze pas komende maand haar eerste album uitbrengt. Pullens is op dit moment vooral bekend van het nummer Golden Days uit de Martini-reclame.

 

Krystl wordt door WE op dit moment al op verschillende manieren ingezet. Een postercampagne met de zangeres hangt in de winkels van de keten. Daarnaast bezoekt ze in een speciale caravan de komende maanden winkels in onder meer Antwerpen, Amsterdam en Hamburg om haar nieuwe album en de campagne te promoten. Tenslotte wordt ze ook ingezet bij de billboard-campagnes van WE.

 

De overeenkomst met Pullens is de uitkomst van een campagne die dit voorjaar is begonnen waarin inspirerende mensen in hun eigen omgeving gefotografeerd worden. 'Zij tonen hun eigen stijl in hun leefomgeving', licht marketing director Aad Boon van WE Fashion toe. 

De Nederlandse zangeres Krysti Pullens is het nieuwe gezicht van modeketen WE Fashion. De overeenkomst is opmerkelijk omdat ze pas komende maand haar eerste album uitbrengt. Pullens is op dit moment vooral bekend van het nummer Golden Days uit de Martini-reclame.

 

Krystl wordt door WE op dit moment al op verschillende manieren ingezet. Een postercampagne met de zangeres hangt in de winkels van de keten. Daarnaast bezoekt ze in een speciale caravan de komende maanden winkels in onder meer Antwerpen, Amsterdam en Hamburg om haar nieuwe album en de campagne te promoten. Tenslotte wordt ze ook ingezet bij de billboard-campagnes van WE.

 

De overeenkomst met Pullens is de uitkomst van een campagne die dit voorjaar is begonnen waarin inspirerende mensen in hun eigen omgeving gefotografeerd worden. 'Zij tonen hun eigen stijl in hun leefomgeving', licht marketing director Aad Boon van WE Fashion toe. 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels

17/05/2018

Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te vertellen”, zeggen Anton Janssens en Raf Maes aan De Standaard.

Miljoenenboete voor Hema in geschil met Levi’s

17/05/2018

Winkelketen Hema moet een boete van liefst 4,4 miljoen euro betalen aan jeansmerk Levi’s. Dat was naar een rechter in Brussel gestapt omdat Hema het V-vormige stiksel van Levi’s op zijn eigen collectie had laten aanbrengen.

Expansie duwt Suitsupply de rode cijfers in

15/05/2018

Forse investeringen in expansie brachten Suitsupply vorig jaar een mooie omzetgroei, maar ook een flink nettoverlies. Toch is dat de enige weg voorwaarts, meent de Nederlandse keten, die het oog strak op de Verenigde Staten gericht houdt.

Winst Zalando totaal weggeveegd

08/05/2018

De Duitse e-tailer Zalando zag in het eerste kwartaal van 2018 zijn winst als sneeuw voor de zon verdwijnen: 5,1 miljoen euro nettowinst ging over in 15 miljoen verlies. De omzet steeg wel met 22% dankzij forse investeringen.

Hugo Boss groeit vooral online sterk

03/05/2018

Het Duitse modemerk Hugo Boss kon tijdens het eerste kwartaal groei optekenen in alle regio's. De omzet van de groep steeg met 5% tot 650 miljoen euro, onder meer dankzij de sterke groei van de eigen webshop.