La Place begint met thuisbezorging menu's | RetailDetail

La Place begint met thuisbezorging menu's

La Place begint met thuisbezorging menu's

V&D-dochter La Place heeft een nieuwe dienst toegevoegd aan zijn feestdagenservice. De restaurantketen laat klanten voor het eerst via internet een compleet kerstmenu samenstellen en bezorgt dit vervolgens thuis.

Al enkele jaren gaat La Place met kerstmis de strijd aan met supermarkten, speciaalzaken en de horeca. Via internet of de catalogus van het bedrijf kan een selectie van luxegerechten worden besteld, waardoor het op tafel zetten van een compleet menu met Kerstmis of oudjaar in een handomdraai geregeld is. Tot nu toe moesten klanten de bestelling bij een vestiging van La Place afhalen, maar sinds dit jaar komt La Place ook aan huis.

 

De bezorgingen worden uitgevoerd op zaterdag 24 december en op eerste kerstdag zelf tussen 9 en 15 uur. Ophalen kan alleen op de zaterdag. Voor het bezorgen brengt La Place 9,50 euro in rekening, maar wie op eerste kerstdag de bestelling wil ontvangen moet nog vijf euro extra afrekenen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Ahold Delhaize start digitaal laboratorium in de VS

22/05/2018

De Amerikaanse tak van Ahold Delhaize richt een nieuw bedrijf op dat zich toespitst op digitale innovatie: Peapod Digital Labs wordt een laboratorium voor nieuwe strategieën op het gebied van digitalisering, e-commerce en personalisatie. 

Carrefour en Tencent openen hightechwinkel in Shanghai

22/05/2018

In het zopas geopende winkelconcept ‘Le Marché’, het eerste resultaat van het recente partnership tussen Carrefour en Tencent, kunnen klanten betalen via gezichtsherkenning aan onbemande check-outs.

Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.

Nestlé op dieet: snoeit verder in suiker, vet en zout

17/05/2018

Nestlé wil nog meer gaan snijden in de suiker-, zout- en vetgehaltes van zijn producten. Zo wil het voedingsconcern inspelen op de wereldwijde vraag naar gezondere voeding.

Jumbo opent zijn vierde Jumbo Foodmarkt

17/05/2018

Vijf jaar na de opening van de allereerste Jumbo Foodmarkt (in Breda), heeft Jumbo in de Utrechtse wijk Leidsche Rijn zijn vierde foodmarkt geopend. Het is meteen de grootste supermarkt van de regio Utrecht.

Analyse: Zes redenen waarom grote merken onder druk staan

17/05/2018

Wereldmerken ondervinden steeds meer concurrentie van kleine, lokale spelers. Volgens sommige waarnemers zijn de gouden jaren van de merken zelfs voorbij. Misschien voorbarig, maar enkele trends tekenen zich toch af.