La Place begint met thuisbezorging menu's

La Place begint met thuisbezorging menu's

V&D-dochter La Place heeft een nieuwe dienst toegevoegd aan zijn feestdagenservice. De restaurantketen laat klanten voor het eerst via internet een compleet kerstmenu samenstellen en bezorgt dit vervolgens thuis.

Al enkele jaren gaat La Place met kerstmis de strijd aan met supermarkten, speciaalzaken en de horeca. Via internet of de catalogus van het bedrijf kan een selectie van luxegerechten worden besteld, waardoor het op tafel zetten van een compleet menu met Kerstmis of oudjaar in een handomdraai geregeld is. Tot nu toe moesten klanten de bestelling bij een vestiging van La Place afhalen, maar sinds dit jaar komt La Place ook aan huis.

 

De bezorgingen worden uitgevoerd op zaterdag 24 december en op eerste kerstdag zelf tussen 9 en 15 uur. Ophalen kan alleen op de zaterdag. Voor het bezorgen brengt La Place 9,50 euro in rekening, maar wie op eerste kerstdag de bestelling wil ontvangen moet nog vijf euro extra afrekenen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

FMCG-consumptie groeit, prijzen stijgen

24/11/2017

Voor dagelijkse producten als voeding, verzorging en huishoudproducten stegen de verkoopprijzen voor de Europese consumenten met 2,5% in het derde kwartaal van 2017. De sterkste stijging in vier jaar.

Dure cognacs van Rémy Cointreau doet het goed in Azië

23/11/2017

De Franse drankengroep Rémy Cointreau pakt uit met uitstekende cijfers: vooral de duurdere flessen cognac gaan vlot over de toonbank. Zeker in China, Japan en Singapore is de groei opzienbarend.

Onlineverkoop FMCG verder in de lift

22/11/2017

Volgens nieuwe cijfers van Kantar Worldpanel groeien online boodschappen met 30%, terwijl de totale markt met slechts 1,3% vooruitgaat. E-commerce heeft nu een aandeel van 4,6% in FMCG. Tegen 2025 zal dat 10% zijn, goed voor 145 miljard euro.

Nestlé denkt aan overname Hain Celestial

22/11/2017

Nestlé zou interesse hebben in een overname van Hain Celestial, een Amerikaanse voedingsbedrijf dat zich richt op de productie van natuurlijke en vegetarische voeding. De waarde van het bedrijf wordt op ongeveer 3,5 miljard euro geschat.

Akkoord over arbeidsvoorwaarden bij Unox-fabriek

22/11/2017

De vakbonden, Unilever en Zwanenberg Food Group hebben een akkoord bereikt rond de arbeidsvoorwaarden voor het personeel van de Unox-fabriek in Oss. Unilever verkoopt die fabriek aan Zwanenberg en dat zorgde voor problemen.

Utrecht Centraal krijgt KitKat Chocolatory

21/11/2017

In het station Utrecht Centraal opent eind deze maand een KitKat Chocolatory. Dat is een winkel waar je de bekende snoepreep in heel wat verschillende vormen kan vinden. De pop-up is geopend tot 23 december.

Back to top