La Place begint met thuisbezorging menu's

La Place begint met thuisbezorging menu's

V&D-dochter La Place heeft een nieuwe dienst toegevoegd aan zijn feestdagenservice. De restaurantketen laat klanten voor het eerst via internet een compleet kerstmenu samenstellen en bezorgt dit vervolgens thuis.

Al enkele jaren gaat La Place met kerstmis de strijd aan met supermarkten, speciaalzaken en de horeca. Via internet of de catalogus van het bedrijf kan een selectie van luxegerechten worden besteld, waardoor het op tafel zetten van een compleet menu met Kerstmis of oudjaar in een handomdraai geregeld is. Tot nu toe moesten klanten de bestelling bij een vestiging van La Place afhalen, maar sinds dit jaar komt La Place ook aan huis.

 

De bezorgingen worden uitgevoerd op zaterdag 24 december en op eerste kerstdag zelf tussen 9 en 15 uur. Ophalen kan alleen op de zaterdag. Voor het bezorgen brengt La Place 9,50 euro in rekening, maar wie op eerste kerstdag de bestelling wil ontvangen moet nog vijf euro extra afrekenen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Zwak eerste kwartaal voor General Mills

21/09/2017

De Amerikaanse voedingsproducent General Mills, bekend van merken als Yoplait, Cheerios en Häagen-Dazs, heeft er een teleurstellend kwartaal op zitten. Zowel de omzet als de winst ging achteruit.

Voedingsproducenten willen houdbaarheidsdatum duidelijker aangeven

21/09/2017

Een groep van 400 voedingsproducenten, die samen actief zijn in meer dan zeventig landen, wil tegen 2020 de aanduiding van de houdbaarheidsdatum op verpakkingen vereenvoudigen en zo voedselverspilling tegengaan.

Belg Olivier Van den Bossche krijgt topfunctie bij Metro

21/09/2017

De Belg Olivier Van den Bossche gaat aan de slag bij het Duitse Metro en krijgt daar een topfunctie. Hij wordt ‘operating partner’ bij Metro Cash & Carry en komt zo aan het hoofd te staan van een aantal landen waar die actief is.

Valora neemt Backwerk over

20/09/2017

Het Zwitserse Valora neemt de Duitse bakkerijketen Backwerk over van investeerder EQT. De formule die in Nederland dertien vestigingen heeft, is actief in diverse Europese landen en wil nu verder uitbreiden.

Boni sluit eigen webshop

19/09/2017

Supermarktketen Boni heeft besloten om de eigen webshop stop te zetten. Boni had al sinds 2011 een eigen webshop, maar gaat het nu op een andere manier aanpakken. Online zal het (voorlopig) enkel nog via Picnic te vinden zijn.

Alpro schrapt Amerikaanse sojabonen

19/09/2017

Sojadrankenfabrikant Alpro koopt zijn sojabonen alleen nog bij producenten in Europa en Canada, om er zeker van te zijn dat ze niet genetisch gemodificeerd zijn. Bonen uit de VS komen er niet meer in, Nederland plukt mee de vruchten.

Back to top