La Place breidt uit met cadeaupakketten

La Place breidt uit met cadeaupakketten

Restaurantketen La Place, onderdeel van V&D, breidt het assortiment uit met cadeaupakketten. Dit is één van de manieren die de komende periode worden ingezet om de merknaam La Place verder uit te bouwen.

Voorlopig zijn er vier verschillende pakketten te koop, die in prijs verschillen van 19,95 euro tot 44,95 euro. Er is een borrelpakket, een koffiepakket, een highteapakket en een borrelpakket XL. La Place stelt dat er bij klanten behoefte is aan dit soort cadeaupakketten. Op korte termijn wordt het assortiment bovendien uitgebreid, onder meer met cadeauboxen voor kinderen.

 

La Place is de succesvolle fooddochter van warenhuisketen V&D. Het bedrijf beschikt over restaurants die gevestigd zijn in de warenhuizen, maar ook over losse restaurants langs de snelwegen en in de stadscentra. Vorig jaar begon V&D al met de verkoop van onder meer kant-en-klare maaltijden in warenhuizen onder het merk La Place. De restaurants behoren tot de meest winstgevende onderdelen van de V&D-formule.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Valora neemt Backwerk over

20/09/2017

Het Zwitserse Valora neemt de Duitse bakkerijketen Backwerk over van investeerder EQT. De formule die in Nederland dertien vestigingen heeft, is actief in diverse Europese landen en wil nu verder uitbreiden.

Boni sluit eigen webshop

19/09/2017

Supermarktketen Boni heeft besloten om de eigen webshop stop te zetten. Boni had al sinds 2011 een eigen webshop, maar gaat het nu op een andere manier aanpakken. Online zal het (voorlopig) enkel nog via Picnic te vinden zijn.

Alpro schrapt Amerikaanse sojabonen

19/09/2017

Sojadrankenfabrikant Alpro koopt zijn sojabonen alleen nog bij producenten in Europa en Canada, om er zeker van te zijn dat ze niet genetisch gemodificeerd zijn. Bonen uit de VS komen er niet meer in, Nederland plukt mee de vruchten.

Aandeel Heineken onderuit nadat Mexicanen uitstappen

19/09/2017

Het Mexicaanse Femsa, dat 15% percent van de aandelen van Heineken bezat, heeft besloten om voor 2,5 miljard aandelen van de Nederlandse brouwerijgroep te gaan verkopen. Op de beurs kreeg het aandeel meteen een flinke tik.

Bierplatform Beerwulf.com komt naar België

18/09/2017

Beerwulf, een online platform voor speciaalbieren, is voortaan ook te vinden in België. De website geeft elk van zijn 150 aangesloten brouwers een eigen pagina, waarop ze hun bieren aan een groter publiek kunnen aanbieden.

Aldi Nord gaat inkoop A-merken centraliseren

15/09/2017

Aldi Nord, de tak van het bedrijf die actief is in België en Nederland, wil de aankoop van A-merken centraliseren. Zo wil het bedrijf een gelijkwaardig aanbod bieden in alle landen en kan het vanwege schaalgrootte scherpere prijzen afdwingen.

Back to top