La Place breidt uit met cadeaupakketten | RetailDetail

La Place breidt uit met cadeaupakketten

La Place breidt uit met cadeaupakketten

Restaurantketen La Place, onderdeel van V&D, breidt het assortiment uit met cadeaupakketten. Dit is één van de manieren die de komende periode worden ingezet om de merknaam La Place verder uit te bouwen.

Voorlopig zijn er vier verschillende pakketten te koop, die in prijs verschillen van 19,95 euro tot 44,95 euro. Er is een borrelpakket, een koffiepakket, een highteapakket en een borrelpakket XL. La Place stelt dat er bij klanten behoefte is aan dit soort cadeaupakketten. Op korte termijn wordt het assortiment bovendien uitgebreid, onder meer met cadeauboxen voor kinderen.

 

La Place is de succesvolle fooddochter van warenhuisketen V&D. Het bedrijf beschikt over restaurants die gevestigd zijn in de warenhuizen, maar ook over losse restaurants langs de snelwegen en in de stadscentra. Vorig jaar begon V&D al met de verkoop van onder meer kant-en-klare maaltijden in warenhuizen onder het merk La Place. De restaurants behoren tot de meest winstgevende onderdelen van de V&D-formule.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.

Nestlé op dieet: snoeit verder in suiker, vet en zout

17/05/2018

Nestlé wil nog meer gaan snijden in de suiker-, zout- en vetgehaltes van zijn producten. Zo wil het voedingsconcern inspelen op de wereldwijde vraag naar gezondere voeding.

Jumbo opent zijn vierde Jumbo Foodmarkt

17/05/2018

Vijf jaar na de opening van de allereerste Jumbo Foodmarkt (in Breda), heeft Jumbo in de Utrechtse wijk Leidsche Rijn zijn vierde foodmarkt geopend. Het is meteen de grootste supermarkt van de regio Utrecht.

Analyse: Zes redenen waarom grote merken onder druk staan

17/05/2018

Wereldmerken ondervinden steeds meer concurrentie van kleine, lokale spelers. Volgens sommige waarnemers zijn de gouden jaren van de merken zelfs voorbij. Misschien voorbarig, maar enkele trends tekenen zich toch af.

Coca-Cola blijft sterkste wereldmerk, lokale merken groeien

17/05/2018

Coca-Cola, Colgate en Maggi zijn wereldwijd de populairste FMCG-merken, blijkt uit een nieuw rapport van Kantar Worldpanel. Lokale merken knabbelen echter aan het marktaandeel van de grote jongens.

Extra korting voor Amazon Prime-leden bij Whole Foods

17/05/2018

Amazon Prime-leden krijgen een extra korting op honderden producten bij Whole Foods, de supermarktketen die sinds juni in handen is van de Amerikaanse e-commercegigant. Achter de toenadering zit een duidelijke strategie, zeggen specialisten.