La Place breidt uit met cadeaupakketten

La Place breidt uit met cadeaupakketten

Restaurantketen La Place, onderdeel van V&D, breidt het assortiment uit met cadeaupakketten. Dit is één van de manieren die de komende periode worden ingezet om de merknaam La Place verder uit te bouwen.

Voorlopig zijn er vier verschillende pakketten te koop, die in prijs verschillen van 19,95 euro tot 44,95 euro. Er is een borrelpakket, een koffiepakket, een highteapakket en een borrelpakket XL. La Place stelt dat er bij klanten behoefte is aan dit soort cadeaupakketten. Op korte termijn wordt het assortiment bovendien uitgebreid, onder meer met cadeauboxen voor kinderen.

 

La Place is de succesvolle fooddochter van warenhuisketen V&D. Het bedrijf beschikt over restaurants die gevestigd zijn in de warenhuizen, maar ook over losse restaurants langs de snelwegen en in de stadscentra. Vorig jaar begon V&D al met de verkoop van onder meer kant-en-klare maaltijden in warenhuizen onder het merk La Place. De restaurants behoren tot de meest winstgevende onderdelen van de V&D-formule.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Greenpeace komt met kritische parodie op kerstreclame Coca-Cola

20/11/2017

Voor veel mensen betekent de kerstreclame van Coca-Cola op tv de echte start van de kerstperiode. Dit jaar heeft Greenpeace echter een parodie daarop gemaakt, waarin de organisatie de aandacht legt op de vervuiling waarvoor de frisdrankmaker verantwoordelijk is.

Alibaba investeert 2,5 miljard in Auchan-dochter

20/11/2017

De Chinese e-commercereus Alibaba heeft een belang van 36% genomen in supermarktbedrijf Sun Art Retail Group. Met 450 supermarkten is dat de tweede grootste supermarktketen van China, en de Franse retailer Auchan is er de grootste aandeelhouder.

Colruyt controleert vleesleveranciers nu ook zelf

20/11/2017

Colruyt verscherpt de controle op zijn vleesproducten na de reeks schandalen die de vleessector de voorbije maanden alweer in een negatief daglicht stelde. In opdracht van de warenhuisketen licht een externe partner de slachthuizen onaangekondigd door.

Passoã maakt Lucas Bols vreugdedronken

16/11/2017

De omzet van sterkedrankenproducent Lucas Bols steeg in de eerste zes maanden van het gebroken boekjaar met 23,8% naar 48,8 miljoen euro. Op een half procent na dankt Bols die groei volledig aan de integratie van likeurmerk Passoã.

Nederlandse chocolademerken Droste en Verkade werken aan comeback

16/11/2017

Met Droste en Verkade werken twee klassieke Nederlandse chocolademerken hard aan een comeback, na een periode waarin ze door slecht management en de opkomst van andere merken in de verdrukking zijn geraakt.

Jumbo zoekt grote winkelpanden in België

16/11/2017

Wanneer de Nederlandse supermarktketen Jumbo naar België komt, zal het alleszins niet met stadswinkels zijn. De retailer wil grote supermarkten openen, blijkt uit nieuwe tips die RetailDetail kreeg vanuit de vastgoedsector.

Back to top