La Place breidt uit met cadeaupakketten

La Place breidt uit met cadeaupakketten

Restaurantketen La Place, onderdeel van V&D, breidt het assortiment uit met cadeaupakketten. Dit is één van de manieren die de komende periode worden ingezet om de merknaam La Place verder uit te bouwen.

Voorlopig zijn er vier verschillende pakketten te koop, die in prijs verschillen van 19,95 euro tot 44,95 euro. Er is een borrelpakket, een koffiepakket, een highteapakket en een borrelpakket XL. La Place stelt dat er bij klanten behoefte is aan dit soort cadeaupakketten. Op korte termijn wordt het assortiment bovendien uitgebreid, onder meer met cadeauboxen voor kinderen.

 

La Place is de succesvolle fooddochter van warenhuisketen V&D. Het bedrijf beschikt over restaurants die gevestigd zijn in de warenhuizen, maar ook over losse restaurants langs de snelwegen en in de stadscentra. Vorig jaar begon V&D al met de verkoop van onder meer kant-en-klare maaltijden in warenhuizen onder het merk La Place. De restaurants behoren tot de meest winstgevende onderdelen van de V&D-formule.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Wakker Dier start campagne tegen kiloknallen Albert Heijn

18/08/2017

Omdat Albert Heijn blijft stunten met kiloknallers, start dierenbeschermer Wakker Dier deze week een TV spot tegen de supermarktketen. De hoofdrol is voor een kiloknallerkip die haar hele leven in een dichte schuur leeft met vele andere lotgenoten per vierkante meter en nooit buiten komt.

Twaalfde groeikwartaal op rij voor Walmart

17/08/2017

’s Werelds grootste supermarktketen, het Amerikaanse Walmart, heeft het voorbije kwartaal de analistenverwachtingen overtroffen en legt voor het twaalfde kwartaal op rij mooie groeicijfers voor. Motor was de sterke groei online.

FrieslandCampina doet vruchtendranken van de hand

17/08/2017

Zuivelbedrijf FrieslandCampina heeft zijn vruchtendrankdivisie, waartoe onder andere het merk Appelsientje behoort, van de hand gedaan. Die komt nu in handen van het Nederlandse investeringsbedrijf Standard Investment.

Dick Boer: “Delhaize zal een beetje van zijn vrijheid kwijtraken”

17/08/2017

Een jaar na de fusie van Ahold met Delhaize blikt topman Dick Boer in de Nederlandse zakenkrant FD terug op het voorbije jaar. “We hebben ongelooflijk veel bereikt”, zegt de Nederlander, maar “Delhaize zal een beetje van zijn vrijheid kwijtraken.”

Prinsen Food Group neemt Duitse concurrent over

17/08/2017

De Nederlandse Prinsen Food Group, die voornamelijk voeding in poedervorm produceert, heeft het Duitse Gustav Berning overgenomen. Dat is een van de grootste producenten van voedingsrepen in Europa.

Albert Heijn haalt kazen uit de rekken na dispuut

16/08/2017

Albert Heijn heeft een aantal kazen uit de winkelrekken gehaald na een dispuut met de leverancier. Daardoor zullen de merken Leerdammer, Boursin, La Vache qui rit en Port Salut alvast tijdelijk niet meer te vinden zijn in de winkels.

Back to top