La Place breidt uit met cadeaupakketten | RetailDetail

La Place breidt uit met cadeaupakketten

La Place breidt uit met cadeaupakketten

Restaurantketen La Place, onderdeel van V&D, breidt het assortiment uit met cadeaupakketten. Dit is één van de manieren die de komende periode worden ingezet om de merknaam La Place verder uit te bouwen.

Voorlopig zijn er vier verschillende pakketten te koop, die in prijs verschillen van 19,95 euro tot 44,95 euro. Er is een borrelpakket, een koffiepakket, een highteapakket en een borrelpakket XL. La Place stelt dat er bij klanten behoefte is aan dit soort cadeaupakketten. Op korte termijn wordt het assortiment bovendien uitgebreid, onder meer met cadeauboxen voor kinderen.

 

La Place is de succesvolle fooddochter van warenhuisketen V&D. Het bedrijf beschikt over restaurants die gevestigd zijn in de warenhuizen, maar ook over losse restaurants langs de snelwegen en in de stadscentra. Vorig jaar begon V&D al met de verkoop van onder meer kant-en-klare maaltijden in warenhuizen onder het merk La Place. De restaurants behoren tot de meest winstgevende onderdelen van de V&D-formule.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Carrefour gaat So.bio met overname Franse bioketen

20/07/2018

Carrefour onthult zijn biologische ambities met de overname van So.bio, een lokale bioketen met acht winkels in het zuidwesten van Frankrijk. De keten wil graag nationale dekking krijgen.

Meer omzet, minder winst voor Sligro

19/07/2018

In de eerste helft van het jaar steeg de omzet van Sligro Food Group met 11% tot 1,1 miljard euro, maar de nettowinst daalde van 26 miljoen naar 25 miljoen euro.

Illy wordt opgevrijd door Douwe Egberts en Nestlé

18/07/2018

Er komt voorlopig geen einde aan de consolidatiebewegingen in de koffiesector. Zowel JAB als Nestlé tonen interesse in het Italiaanse Illycaffè, maar het is niet zeker of de familie het bedrijf wil verkopen.

Kweekvlees tegen 2021 in de winkel?

18/07/2018

De commercialisering van laboratoriumvlees komt een stap dichterbij. Pionier Mosa Meat heeft 7,5 miljoen euro opgehaald voor de bouw van een fabriek die binnen drie jaar een betaalbaar product op de markt zal brengen.

Aldi zet in op hernieuwbare energie

17/07/2018

Aldi Nord publiceerde zopas een ambitieus internationaal klimaatbeleid: de retailer wil de uitstoot van broeikasgassen met 40% terugdringen tegen 2021 en onthult in zijn tweede duurzaamheidsrapport enkele sprekende cijfers.

Nog flink wat groeipotentieel voor discounters in West-Europa

16/07/2018

Ondanks overbewinkeling in heel wat Europese markten plannen discounters tegen 2023 tien miljoen vierkante meter bijkomende winkeloppervlakte op het continent. Ook in zogenaamd verzadigde markten als de Duitse en de Britse liggen er mooie groeikansen, meent LZ Retailytics.