La Place test bezorging maaltijden

La Place test bezorging maaltijden

V&D-dochter La Place test een nieuwe vorm voor het thuisbezorgen van maaltijden. Daartoe werkt de restaurantketen samen met New York Pizza. Voor La Place-baas Bart van den Nieuwenhof is het een belangrijke test om te kijken of het thuisbezorgen een optie is die in de toekomst kan worden uitgebouwd. Door de logistiek te combineren met die van New York Pizza, dat al landelijk actief is met bezorging, worden de kosten beperkt gehouden.

Test in gezamenlijk afhaalrestaurant

La Place en New York Pizza hebben in Zoetermeer een gezamenlijke vestiging geopend met een doorlopende balie. Klanten kunnen daar zowel de maaltijden van La Place als de pizza's van New York Pizza afhalen. Daarnaast kunnen bestellingen worden thuisbezorgd. Dit gebeurt met brommertjes waarop het logo van beide ondernemingen prijkt.

 

La Place heeft al een eigen webwinkel, maar daar zijn op dit moment nog geen verse maaltijden te krijgen. Wel onder meer koffie, chocolade en koffiebonen. Daarnaast heeft de onderneming de laatste jaren gebouwd aan een feestdagenservice. Klanten die geen zin hebben om uitgebreid in de keuken te gaan staan, maar ook niet naar een restaurant willen, kunnen op de site van La Place een compleet kerstdiner samenstellen dat bij de warenhuizen van V&D en losstaande vestigingen van La Place kan worden afgehaald.

 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Boni sluit eigen webshop

19/09/2017

Supermarktketen Boni heeft besloten om de eigen webshop stop te zetten. Boni had al sinds 2011 een eigen webshop, maar gaat het nu op een andere manier aanpakken. Online zal het (voorlopig) enkel nog via Picnic te vinden zijn.

Aandeel Heineken onderuit nadat Mexicanen uitstappen

19/09/2017

Het Mexicaanse Femsa, dat 15% percent van de aandelen van Heineken bezat, heeft besloten om voor 2,5 miljard aandelen van de Nederlandse brouwerijgroep te gaan verkopen. Op de beurs kreeg het aandeel meteen een flinke tik.

Bierplatform Beerwulf.com komt naar België

18/09/2017

Beerwulf, een online platform voor speciaalbieren, is voortaan ook te vinden in België. De website geeft elk van zijn 150 aangesloten brouwers een eigen pagina, waarop ze hun bieren aan een groter publiek kunnen aanbieden.

Aldi Nord gaat inkoop A-merken centraliseren

15/09/2017

Aldi Nord, de tak van het bedrijf die actief is in België en Nederland, wil de aankoop van A-merken centraliseren. Zo wil het bedrijf een gelijkwaardig aanbod bieden in alle landen en kan het vanwege schaalgrootte scherpere prijzen afdwingen.

ACM keurt overname Heineken-groothandel door Sligro goed

13/09/2017

De Autoriteit Consument & Markt (ACM) heeft de overname van de groothandelsactiviteiten van Heineken door Sligro goedgekeurd. De overname moet eind dit jaar afgerond zijn.

Prijsverlagingen Whole Foods trekken kwart meer klanten

12/09/2017

Na de prijsverlagingen die Amazon doorvoerde bij supermarktketen Whole Foods, zijn er in de eerste dagen gemiddeld 25% meer klanten over de vloer gekomen bij de keten. 

Back to top