Lidl begint met verkoop van reizen | RetailDetail

Lidl begint met verkoop van reizen

Supermarktketen Lidl begint in Nederland met de verkoop van reizen. De discounter heeft hiervoor een speciale website in de lucht gebracht en gaat de dienst promoten met posters en folders in de winkels. De reisverkoop begint in augustus in samenwerking met Stip Reizen, Sundio en een Duitse organisatie.

Dat schrijft het vakblad voor de reisbranche Reisrevue. Lidl biedt een compleet pakket van binnenlandse en buitenlandse reizen aan, inclusief rondreizen en stedentrips. 'We verkopen de hoogste kwaliteit voor de laagste prijs, net als bij onze overige artikelen', zegt de woordvoerder van Lidl tegen het vakblad.

Lidl Nederland volgt daarmee het voorbeeld van het moederbedrijf in Duitsland, waar de verkoop van reizen al enkele jaren een vast onderdeel is van het assortiment van de prijsvechter. Het aanbod aan reizen zal vanaf augustus te vinden zijn op de website www.lidl-reizen.nl.

Supermarktketen Lidl begint in Nederland met de verkoop van reizen. De discounter heeft hiervoor een speciale website in de lucht gebracht en gaat de dienst promoten met posters en folders in de winkels. De reisverkoop begint in augustus in samenwerking met Stip Reizen, Sundio en een Duitse organisatie.

Dat schrijft het vakblad voor de reisbranche Reisrevue. Lidl biedt een compleet pakket van binnenlandse en buitenlandse reizen aan, inclusief rondreizen en stedentrips. 'We verkopen de hoogste kwaliteit voor de laagste prijs, net als bij onze overige artikelen', zegt de woordvoerder van Lidl tegen het vakblad.

Lidl Nederland volgt daarmee het voorbeeld van het moederbedrijf in Duitsland, waar de verkoop van reizen al enkele jaren een vast onderdeel is van het assortiment van de prijsvechter. Het aanbod aan reizen zal vanaf augustus te vinden zijn op de website www.lidl-reizen.nl.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Franprix levert de boodschappen tot in de koelkast

25/05/2018

De Franse supermarktketen Franprix test de thuislevering van boodschappen wanneer niemand thuis is: de bezorger komt zelf binnen in huis. In de toekomst wil het de boodschappen zelfs voor klanten in de koelkast opruimen.

Waarom grote FMCG-fabrikanten meer geld vrijmaken voor innovatie

25/05/2018

Zowel Nestlé als Kraft Heinz maakten zopas nieuwe investeringen bekend in onderzoek en ontwikkeling. De grote merkfabrikanten voelen de hete adem van innovatieve startups in de nek en willen sneller schakelen.

Multinationals gezakt voor gezonde voeding

24/05/2018

Voedingsmultinationals leveren nog te weinig inspanningen om hun producten gezonder te maken, zegt de Access to Nutrition Foundation. Nestlé, Unilever en Danone behoren tot de besten van de klas.  

Ahold Delhaize start digitaal laboratorium in de VS

22/05/2018

De Amerikaanse tak van Ahold Delhaize richt een nieuw bedrijf op dat zich toespitst op digitale innovatie: Peapod Digital Labs wordt een laboratorium voor nieuwe strategieën op het gebied van digitalisering, e-commerce en personalisatie. 

Carrefour en Tencent openen hightechwinkel in Shanghai

22/05/2018

In het zopas geopende winkelconcept ‘Le Marché’, het eerste resultaat van het recente partnership tussen Carrefour en Tencent, kunnen klanten betalen via gezichtsherkenning aan onbemande check-outs.

Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.