Lidl begint met verkoop van reizen

Supermarktketen Lidl begint in Nederland met de verkoop van reizen. De discounter heeft hiervoor een speciale website in de lucht gebracht en gaat de dienst promoten met posters en folders in de winkels. De reisverkoop begint in augustus in samenwerking met Stip Reizen, Sundio en een Duitse organisatie.

Dat schrijft het vakblad voor de reisbranche Reisrevue. Lidl biedt een compleet pakket van binnenlandse en buitenlandse reizen aan, inclusief rondreizen en stedentrips. 'We verkopen de hoogste kwaliteit voor de laagste prijs, net als bij onze overige artikelen', zegt de woordvoerder van Lidl tegen het vakblad.

Lidl Nederland volgt daarmee het voorbeeld van het moederbedrijf in Duitsland, waar de verkoop van reizen al enkele jaren een vast onderdeel is van het assortiment van de prijsvechter. Het aanbod aan reizen zal vanaf augustus te vinden zijn op de website www.lidl-reizen.nl.

Supermarktketen Lidl begint in Nederland met de verkoop van reizen. De discounter heeft hiervoor een speciale website in de lucht gebracht en gaat de dienst promoten met posters en folders in de winkels. De reisverkoop begint in augustus in samenwerking met Stip Reizen, Sundio en een Duitse organisatie.

Dat schrijft het vakblad voor de reisbranche Reisrevue. Lidl biedt een compleet pakket van binnenlandse en buitenlandse reizen aan, inclusief rondreizen en stedentrips. 'We verkopen de hoogste kwaliteit voor de laagste prijs, net als bij onze overige artikelen', zegt de woordvoerder van Lidl tegen het vakblad.

Lidl Nederland volgt daarmee het voorbeeld van het moederbedrijf in Duitsland, waar de verkoop van reizen al enkele jaren een vast onderdeel is van het assortiment van de prijsvechter. Het aanbod aan reizen zal vanaf augustus te vinden zijn op de website www.lidl-reizen.nl.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Britse supermarktketen Iceland geeft plastic de zak

17/01/2018

De Britse diepvriesketen Iceland schrapt als eerste supermarktketen alle plasticverpakkingen van zijn huismerken. Tegen 2023 moeten alle 1400 huismerkproducten verpakt worden in een duurzamer alternatief voor plastic, zoals karton en papier.

Nutella eet Amerikaanse chocoladetak Nestlé op

17/01/2018

Nestlé heeft in Ferrero een koper gevonden voor zijn Amerikaanse chocolade-afdeling. Voor 2,4 miljard euro wordt de producent van Nutella de derde grootste chocoladeproducent ter wereld en kan Nestlé zich in de VS op gezondere producten gaan concentreren.

Komt er een verbod op energiedranken voor minderjarigen?

16/01/2018

Nederland stelt een onderzoek in naar energiedrankjes bij jongeren, nadat de Nederlandse Vereniging voor Kindergeneeskunde een verbod vroeg op de verkoop ervan aan minderjarigen. Ook in België wijzen artsen op de schadelijke effecten van zulke dranken.

Macron wil Franse baguette werelderfgoed maken

15/01/2018

De Franse president Macron wil samen met de bond van Franse bakkers het Franse stokbrood tot Unesco-werelderfgoed laten uitroepen. Het wil zo het voorbeeld volgen van het Belgische bier en de Napolitaanse pizza.

Lactalis roept 12 miljoen verpakkingen babymelk terug

15/01/2018

In Frankrijk is een heus schandaal ontstaan rond babymelk van zuivelproducent Lactalis, die besmet is geraakt met salmonella. Daarbij heeft het bedrijf maar liefst 12 miljoen verpakkingen in 83 landen uit de winkelrekken moeten halen.

Ophef over etnisch profilerende klantenprofielen bij Albert Heijn

15/01/2018

Een blanke man met bril staat symbool voor de premiumklant bij Albert Heijn, een vrouw en kind met donkere huidskleur voor de budgetklant. Met deze klantenprofielen leerden medewerkers bij AH de klanten kennen, tot er vrijdag ophef over ontstond.

Back to top