‘VriendenVan’ Redcoon bieden je korting

‘VriendenVan’ Redcoon bieden je korting

Wie koopt bij bepaalde webwinkels, krijgt voortaan korting bij Redcoon via het nieuwe concept ‘VriendenVan’. Redcoon hoopt zo flink wat spaarders permanent aan zich te kunnen binden.

Minstens 100.000 spaarders verwacht

Het concept VriendenVan is eigendom van TDR Company en zij presenteerden de hele opzet dan ook in Amsterdam. Redcoon is een van de partners die er van het begin zal bij zijn. Erwin Bruggink, managing director bij Redcoon, kwam zelf uitleggen waarom het concept voor hen interessant is. Dit jaar al hoopt de webwinkel om tussen de 100.000 en 150.000 spaarders te binden aan Redcoon. Nieuwe inschrijvingen krijgen trouwens al onmiddellijk een tegoed van vijf euro op hun spaarrekening.

 

Klanten die producten kopen in bepaalde webwinkels, onder andere Morres Wonen, Yves Rocher en Bambini.com, kunnen zo tegoed opbouwen dat ze kunnen uitgeven in de winkel van Redcoon. Sparen kan via alle producten van de partners, zelfs indien ze afgeprijsd zijn.

 

Van elke webwinkel wordt een vast percentage van aankopen toegevoegd aan het spaartegoed van de klant op Redcoon. Het percentage hangt af van partner tot partner en is terug te vinden op de site van VriendenVan. Redcoon telt momenteel ongeveer 450.000 unieke bezoekers.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Coolblue lanceert Blue Friday, als antwoord op Black Friday

17/11/2017

Volgende week vrijdag is het weer Black Friday en dan wordt er flink met kortingen gestrooid bij heel wat retailers. Coolblue wil die drukte echter voorblijven en lanceert vandaag Blue Friday.

Rakuten slaat brug naar Japanse onlineconsument

30/10/2017

In de schaduw van Alibaba en Amazon ontwikkelt het Japanse Rakuten Ichiba zich voorspoedig. Verschillende westerse ketens gebruiken het platform om hun spullen richting de Japanse onlineshopper te krijgen.

Whole Foods zorgt mee voor forse omzetstijging bij Amazon

27/10/2017

Het Amerikaanse Amazon heeft in het derde kwartaal opnieuw een forse omzetstijging gekend. Dat was voor een stuk te danken aan Whole Foods, aangezien de omzet van die keten voor het eerst werd meegerekend.

Coolblue lanceert Belgische app

25/10/2017

Coolblue heeft vandaag een app gelanceerd voor de Belgische markt, en dat meteen in het Nederlands én het Frans. Volgens de Nederlandse webshop is de app de snelste manier om bij hen te winkelen. Voorlopig is de app wel enkel beschikbaar voor iOS.

Meer dan helft Amerikaanse huishoudens in de ban van Amazon

21/10/2017

Liefst 90 miljoen Amerikanen zijn lid van Amazon Prime, het getrouwheidsprogramma van Amazon, op een totaal van 126 miljoen geschatte huishoudens in de VS. Amazon heeft zijn thuismarkt dus stevig in de greep. Wat kunnen we daar in Europa van leren?

Bol.com komt met herhaalservice voor dagelijkse producten

17/10/2017

Webwinkel Bol.com heeft Bespaar Continu gelanceerd, een dienst waarmee klanten bepaalde producten om de zoveel tijd opnieuw aan huis kunnen laten leveren.

Back to top