Badkamermarkt.nl opent fysieke showroom | RetailDetail

Badkamermarkt.nl opent fysieke showroom

Badkamermarkt.nl opent fysieke showroom

Online sanitairshop Badkamermarkt.nl heeft een fysieke showroom geopend in Nistelrode. In de showroom van 750 m² kunnen klanten rustig rondkijken, meer info vragen en bestellen via een tablet.

"Optimale keuzevrijheid"

Op de tablets kunnen klanten niet alleen producten bestellen, maar ze kunnen er ook het hele gamma op kunnen bezichtigen en met behulp van de camera gelijkaardige producten in de online shop vinden, door simpelweg een foto te nemen van een product dat te bezichtigen is in de showroom.

 

"Zo bieden we optimale keuzevrijheid van het internet in de fysieke winkel. Een sterke troef is ook de aanwezigheid van adviseurs. Zij kennen de producten en kunnen op maat een advies uitbrengen. Zo brengen we het beste van online en offline bij elkaar", zegt oprichter Ton Willemse.

 

Eerder al ervaring met showroom

Voor Willemse is de opening van de showroom een terugkeer naar een fysieke vestiging: voordat hij Badkamermarkt.nl oprichtte, had hij al een badkamershowroom. "Als ik niet de ervaring van internet had gehad, zoals ik de afgelopen 10 jaren heb opgedaan, had ik het niet aangedurfd om te kiezen voor de unieke omnichannel aanpak als waar we nu voor kiezen".

 

Badkamermarkt.nl, in 2004 opgericht door Ton Willemse, groeide uit tot de grootste online shop voor sanitair in Nederland. In 2012 werd het overgenomen door Deli Maatschappij, één van de grootste toeleveranciers van hout- en bouwmaterialen voor bouwmarkten in Nederland.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Ook Microsoft gaat voor kassaloze winkels

14/06/2018

Microsoft werkt aan eigen technologie die kassa’s en wachtrijen in winkels overbodig maakt. Het wil zo een bondgenoot voor de retailsector worden, vooral in de strijd tegen Amazon Go.

Tweedehandskledingplatform The Next Closet haalt 1 miljoen euro op

24/05/2018

The Next Closet, het Nederlandse webplatform voor tweedehandse designerkleding, heeft zopas ruim 1 miljoen euro ‘groeigeld’ opgehaald. Vers kapitaal dat onder meer de vandaag gelanceerde Belgische website moet financieren.

Amazon verbant klanten die teveel retourneren

24/05/2018

Amazon stelt paal en perk aan klanten die teveel retourneren of zich ‘misdragen’ volgens de retailer: wie te ver gaat, wordt verbannen. Tientallen klanten klagen op sociale media dat hun account eenzijdig is stopgezet.

LVMH pompt tientallen miljoenen in modezoekplatform Lyst

24/05/2018

LVMH, de Franse luxegroep onder leiding van Bernard Arnault, pompt nog eens tientallen miljoenen dollar in Lyst. Met het verse geld wil het zoekplatform voor luxemode zijn wereldwijde expansie versnellen.

Amazon levert pakjes nu ook in de autokoffer

25/04/2018

Amazon levert voortaan ook in de autokoffer. De retail- en technologiereus maakt het Prime-leden mogelijk om pakjes zonder extra kosten in hun geparkeerde wagen te laten leveren, voorlopig wel enkel in de Verenigde Staten.

Nederlandse tak Beate Uhse toch niet failliet

05/04/2018

De Nederlandse dochteronderneming van het Duitse Beate Uhse is dan toch niet failliet. Het bedrijf blijft zowel in Nederland als in België gewoon actief. Dat heeft het bedrijf zelf laten weten na geruchten over een faillissement.