Beate Uhse lanceert eigen porno-streamingdienst Sexflix | RetailDetail

Beate Uhse lanceert eigen porno-streamingdienst Sexflix

Beate Uhse lanceert eigen porno-streamingdienst Sexflix

Beate Uhse, het Duitse moederbedrijf van Pabo, start met een streamingdienst genaamd Sexflix, waarmee klanten voor een vast maandelijks bedrag onbeperkt naar erotische films kunnen kijken.

"Vraag neemt al jaren toe"

Voor minder dan tien euro per maand zullen gebruikers naar de films kunnen kijken op hun televisie, laptop, tablet en smartphone. Sexflix gaat toegang geven tot de catalogus van Beate Uhse en zal ook de grootste titels van bekende studio's hebben.

 

"De vraag naar kwalitatief goede erotische films via internet neemt al jaren toe", zegt CEO Serge van der Hooft, "maar wie hier op internet naar zoekt komt terecht in een doolhof van amateuristische rotzooi, dubieuze sites, abonnementen waar je niet meer vanaf komt en zelfs besmettingen met virussen."

 

De dienst zal in de loop van september gelanceerd worden in Nederland, België, Luxemburg, Duitsland en Frankrijk. Al wordt er ook al rekening gehouden met uitbreiding binnen en buiten Europa. Het abonnementssysteem zal daarbij op dezelfde manier werken als Netflix en Spotify en zal dus maandelijks kunnen stopgezet worden.

 

Beate Uhse zal daarbij wel moeten afrekenen met de concurrentie: porno is steeds eenvoudiger gratis te vinden online en een app als Porn Time is bijzonder populair. Porn Time is het sexy equivalent van Popcorn Time, dat gratis maar weliswaar illegale downloads aanbiedt zonder abonnement. In een maand tijd haalde de app van Porn Time niettemin al meer dan een miljoen downloads.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Ook Microsoft gaat voor kassaloze winkels

14/06/2018

Microsoft werkt aan eigen technologie die kassa’s en wachtrijen in winkels overbodig maakt. Het wil zo een bondgenoot voor de retailsector worden, vooral in de strijd tegen Amazon Go.

Tweedehandskledingplatform The Next Closet haalt 1 miljoen euro op

24/05/2018

The Next Closet, het Nederlandse webplatform voor tweedehandse designerkleding, heeft zopas ruim 1 miljoen euro ‘groeigeld’ opgehaald. Vers kapitaal dat onder meer de vandaag gelanceerde Belgische website moet financieren.

Amazon verbant klanten die teveel retourneren

24/05/2018

Amazon stelt paal en perk aan klanten die teveel retourneren of zich ‘misdragen’ volgens de retailer: wie te ver gaat, wordt verbannen. Tientallen klanten klagen op sociale media dat hun account eenzijdig is stopgezet.

LVMH pompt tientallen miljoenen in modezoekplatform Lyst

24/05/2018

LVMH, de Franse luxegroep onder leiding van Bernard Arnault, pompt nog eens tientallen miljoenen dollar in Lyst. Met het verse geld wil het zoekplatform voor luxemode zijn wereldwijde expansie versnellen.

Amazon levert pakjes nu ook in de autokoffer

25/04/2018

Amazon levert voortaan ook in de autokoffer. De retail- en technologiereus maakt het Prime-leden mogelijk om pakjes zonder extra kosten in hun geparkeerde wagen te laten leveren, voorlopig wel enkel in de Verenigde Staten.

Nederlandse tak Beate Uhse toch niet failliet

05/04/2018

De Nederlandse dochteronderneming van het Duitse Beate Uhse is dan toch niet failliet. Het bedrijf blijft zowel in Nederland als in België gewoon actief. Dat heeft het bedrijf zelf laten weten na geruchten over een faillissement.