Bol.com breidt servicepunten bij Albert Heijn uit | RetailDetail

Bol.com breidt servicepunten bij Albert Heijn uit

Bol.com breidt servicepunten bij Albert Heijn uit

Bol.com is bij drie Nederlandse vestigingen van Albert Heijn gestart met een pilootproject, waarbij de servicepunten in de supermarkten uitgebreid worden met een extra balie. Daar kunnen klanten onder andere terecht met hun vragen.

Bij succes uitgebreid bij alle servicepunten

Bij de drie servicepunten, in Amsterdam, Den Haag en Hoofddorp, kunnen klanten onder andere hun bestellingen direct uitpakken en testen, retourneren zonder artikelen eerst online aan te melden, gratis gebruik maken van de cadeauservice en contact opnemen met een klantenservice-medewerker van bol.com.

 

Gedurende de zomermaanden zal het nieuwe concept in die drie winkels uitgetest worden. Ook de openingsuren worden mogelijk gewijzigd, naargelang de wensen van de klant. Als het nieuwe concept een succes is, dan wordt het systeem ontwikkeld naar een vast format voor zowel België als Nederland.

 

De afhaalpunten werden in 2013 al dienst genomen door bol.com en zijn momenteel te vinden bij meer dan 900 filialen van Albert Heijn. Daar kunnen pakketjes afgehaald en geretourneerd worden, en kunnen klanten via ‘Vandaag Ophalen’ hun pakjes nog dezelfde dag als die van de bestelling in handen krijgen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Albert Heijn experimenteert met nieuwe versconcepten

16/05/2018

In de vernieuwde Albert Heijn in Hoofddorp brengt de supermarktketen alle innovaties en proefprojecten rond vers bij elkaar: de nieuwe winkel heeft een pluktuin voor kruiden, een borreleiland en meer.

Albert Heijn wil af van plastic zakken voor AGF

11/05/2018

Onze zuiderburen doen deze maand aan "mei plasticvrij", maar ook Nederland laat zich niet onbetuigd in de strijd tegen plasticafval. De volgende in de rij is Albert Heijn, dat plastic zakken in de ban wil doen.

Ahold Delhaize groeit vooral online

09/05/2018

Fusiegroep Ahold Delhaize blikt terug op een degelijk eerste kwartaal dankzij een ommekeer in België, goede prestaties in de Verenigde Staten en een sterke groei online. Ongunstige wisselkoersen bederven het feestje een beetje.

Albert Heijn breidt Allerhandebox uit, Delhaize start met HelloFresh

08/05/2018

Albert Heijn en Delhaize zetten verder in op maaltijdboxen: terwijl AH's Allerhande vanaf morgen tal van extra bestelmogelijkheden biedt, gaat Delhaize dozen van HelloFresh aanbieden. 

Bol.com ijvert voor database met duurzame keurmerken

30/04/2018

Bol.com wil ‘duurzaamheid’ opnemen als criterium waarop klanten kunnen filteren, maar dat blijkt niet eenvoudig. Een overkoepelende digitale database van duurzame keurmerken bestaat vandaag nog niet en daar is zeker nood aan, aldus de webwinkel.

Amazon levert pakjes nu ook in de autokoffer

25/04/2018

Amazon levert voortaan ook in de autokoffer. De retail- en technologiereus maakt het Prime-leden mogelijk om pakjes zonder extra kosten in hun geparkeerde wagen te laten leveren, voorlopig wel enkel in de Verenigde Staten.