Bol.com en Albert Heijn lanceren magazine

Bol.com en Albert Heijn lanceren magazine

Bol.com en Albert Heijn hebben samen een magazine gelanceerd onder de naam AllesVoor. Het is een lifestylemagazine dat acht keer per jaar gratis te verkrijgen zal zijn.

Doorklikken op digitale versie

Het eerste nummer van AllesVoor is nu te vinden in de winkels van Albert Heijn; klanten van Bol.com zullen het gratis bij hun volgende bestelling meegestuurd krijgen. Het is ook digitaal te lezen op Bol.com en AH.nl.


Elk nummer van AllesVoor zal rond één thema draaien, zoals dit maal 'een fijn weekend'. Dat nummer meent dan ook vol producten te staan die relevant zijn voor het thema en die te koop zijn bij Bol.com of Albert Heijn. Wie de digitale versie leest, krijgt nog extra info wanneer ze met hun muis over het product bewegen.

 

AllesVoor is "volgende stap in inspireren en winkelen", aldus marketingdirecteur van Bol.com Michel Schaeffer in een persverklaring. "Door er ook een online element aan te koppelen, kunnen we voor onze klanten aanwezig zijn op die momenten dat ze inspiratie kunnen gebruiken, ongeacht waar ze zijn."

 

Het volgende nummer van AllesVoor staat gepland voor 4 april en zal draaien rond het thema Pasen.

Tags: