Bol.com gaat productadvertenties tonen

Bol.com gaat productadvertenties tonen

Bol.com gaat productadvertenties tonen

Bol.com gaat productadvertenties tonen tussen de zoekresultaten op de website. Het belooft daarbij wel enkel advertenties te tonen die daadwerkelijk relevant zijn voor de consument.

 

Vanaf 50 euro voor een advertentie

Bol.com stelt zijn nieuwe dienst 'Marketing & Media Services' vandaag voor. Daarmee kunnen bedrijven vanaf 50 euro gericht adverteren naar bepaalde doelgroepen. Naast de gesponsorde zoekresultaten kunnen bedrijven ook kiezen voor display advertising, brandpages en weblogs.

 

Om verkopers ook meer inzicht te geven over de stappen die hun klanten doorlopen op Bol.com, voorziet de online marktplaats bovendien Marketing Insights.

 

“In de afgelopen 17 jaar hebben wij veel kennis opgedaan over de online customer journey en deze delen we graag met onze leveranciers, fabrikanten en verkooppartners. Het inzetten van advertenties doen we op een zeer meetbare en schaalbare manier, zodat je als adverteerder budgetten optimaal inzet en op ieder moment kunt evalueren en bijsturen”, zegt Margaret Versteden, directeur Marketing & Platform Innovation bij Bol.com, volgens Twinkle.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Bol.com gaat distributiecentrum verdubbelen

16/07/2018

Minder dan een jaar na de officiële opening barst het distributiecentrum van bol.com in Waalwijk al uit zijn voegen. Begin 2019 beginnen uitbreidingswerken die een verdubbeling van de oppervlakte met zich meebrengen.

Bol.com rolt herhaalservice Bespaar Continu online uit

15/06/2018

Bol.com lanceert herhaalservice Bespaar Continu op de website. Vergelijkbaar met Amazon Prime, bezorgt de dienst vaste commodity-producten die mensen altijd in huis willen hebben tegen kortingen.

Ook Microsoft gaat voor kassaloze winkels

14/06/2018

Microsoft werkt aan eigen technologie die kassa’s en wachtrijen in winkels overbodig maakt. Het wil zo een bondgenoot voor de retailsector worden, vooral in de strijd tegen Amazon Go.

Tweedehandskledingplatform The Next Closet haalt 1 miljoen euro op

24/05/2018

The Next Closet, het Nederlandse webplatform voor tweedehandse designerkleding, heeft zopas ruim 1 miljoen euro ‘groeigeld’ opgehaald. Vers kapitaal dat onder meer de vandaag gelanceerde Belgische website moet financieren.

Amazon verbant klanten die teveel retourneren

24/05/2018

Amazon stelt paal en perk aan klanten die teveel retourneren of zich ‘misdragen’ volgens de retailer: wie te ver gaat, wordt verbannen. Tientallen klanten klagen op sociale media dat hun account eenzijdig is stopgezet.

LVMH pompt tientallen miljoenen in modezoekplatform Lyst

24/05/2018

LVMH, de Franse luxegroep onder leiding van Bernard Arnault, pompt nog eens tientallen miljoenen dollar in Lyst. Met het verse geld wil het zoekplatform voor luxemode zijn wereldwijde expansie versnellen.