Bol.com verkoopt ook kinder- en zwangerschapskleding | RetailDetail

Bol.com verkoopt ook kinder- en zwangerschapskleding

Bol.com verkoopt ook kinder- en zwangerschapskleding

Bol.com heeft zijn kledingaanbod uitgebreid naar toekomstige en jonge ouders met enkele collecties kinder- en zwangerschapskleding. In totaal worden er kledingstukken verkocht van meer dan 80 merken, goed voor enkele duizenden kledingstukken.

 

Voortaan alle kindermaten

Onder andere kleding van bekende merken, zoals Noppies, Esprit, Supermom en Tumble ’n Dry, worden voortaan op de website aangeboden. Daarnaast toont Bol.com ook tips op zijn website en wordt er een overzicht gegeven van de laatste trends op vlak van kinder- en zwangerschapskleding. Met de uitbreiding van het aanbod kan er voortaan kinderkleding gekocht worden van de allerkleinste maten tot maar 176, de grootste kindermaat. Bol.com verkocht eerder al kledij in de maten 38 tot 116.

 

Met de uitbreiding van het aanbod is Bol.com naar eigen zeggen de grootste speciaalzaak voor baby en kind in België en Nederland. Naast kleding verkoopt het ook heel wat accessoires voor kinderen en meubelen voor kinderkamers.

 

"Bij bol.com kon je al terecht voor speelgoed, kinderboeken en babyartikelen en met de toevoeging van kinder- en zwangerschapskleding willen we het nog makkelijker maken voor (toekomstige) ouders. Je kunt alles wat je nodig hebt in één keer bestellen en thuis laten bezorgen, of ophalen wanneer het je uitkomt bij één van onze ruim 2.000 Belgische afhaalpunten in de buurt van je huis of werk”, aldus Kiki Lauwers, directeur België bij bol.com.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Ahold Delhaize groeit vooral online

09/05/2018

Fusiegroep Ahold Delhaize blikt terug op een degelijk eerste kwartaal dankzij een ommekeer in België, goede prestaties in de Verenigde Staten en een sterke groei online. Ongunstige wisselkoersen bederven het feestje een beetje.

Bol.com ijvert voor database met duurzame keurmerken

30/04/2018

Bol.com wil ‘duurzaamheid’ opnemen als criterium waarop klanten kunnen filteren, maar dat blijkt niet eenvoudig. Een overkoepelende digitale database van duurzame keurmerken bestaat vandaag nog niet en daar is zeker nood aan, aldus de webwinkel.

Amazon levert pakjes nu ook in de autokoffer

25/04/2018

Amazon levert voortaan ook in de autokoffer. De retail- en technologiereus maakt het Prime-leden mogelijk om pakjes zonder extra kosten in hun geparkeerde wagen te laten leveren, voorlopig wel enkel in de Verenigde Staten.

Pets Place verkoopt nu ook in België via bol.com

17/04/2018

Pets Place gaat zijn volledige assortiment van huis- en erfdierproducten nu ook via bol.com verkopen. De Nederlandse keten hoopt daarmee ook Belgische klanten te werven en te beleveren vanuit zijn distributiecentrum in Ede.

Hoe supermarkten zich kunnen wapenen tegen Amazon

11/04/2018

De mogelijke komst van Amazon naar Nederland hoeft voor supermarkten geen grote bedreiging te betekenen, als ze zich verdedigen door eigen platformactiviteiten te ontplooien.

Nederlandse tak Beate Uhse toch niet failliet

05/04/2018

De Nederlandse dochteronderneming van het Duitse Beate Uhse is dan toch niet failliet. Het bedrijf blijft zowel in Nederland als in België gewoon actief. Dat heeft het bedrijf zelf laten weten na geruchten over een faillissement.