C1000 neemt online-strategie onder handen

C1000 neemt online-strategie onder handen
Supermarktketen C1000 komt met een grotendeels vernieuwde online-strategie. Hierin staat de zogenoemde boodschappentrip centraal. Een nieuwe website, een nieuwe mobiele app en een nieuwe invulling van de e-mailcampagnes moeten C1000 een sterkere positie op internet bezorgen.

Betere klantenervaring = betere klantenbinding

Volgens C1000 is de boodschappentrip van de consument "een doorlopend proces waarin het opdoen van inspiratie, het doen van boodschappen en het bereiden van een maaltijd logisch op elkaar aan moeten sluiten". Door vernieuwing van de multimediale communicatie wil de supermarktketen zijn klanten via verschillende kanalen sterker aan zich binden.

 

Zo moeten C1000-klanten onder meer via de website en de app een boodschappenlijstje kunnen maken, een kookboek kunnen gebruiken en aanbiedingen bekijken. Daarbij moeten de verschillende kanalen goed op elkaar gaan aansluiten en beschikbaar worden voor de belangrijkste mobiele platforms. C1000 heeft het internetbureau eFocus in de arm genomen om de online-strategie vorm te geven.

Tags: