Dixons breidt bezorgservice sterk uit

Dixons breidt bezorgservice sterk uit
Elektronicaketen Dixons gaat voortaan alle bestellingen die via de site voor 23.30 uur worden gedaan al de volgende dag bezorgen. Daarnaast wordt het aantal bezorgdagen uitgebreid naar zes.

Consument eist snelle levering

Tot nu toe was het zo dat de grens voor bezorging de volgende dag op 22.30 uur lag en dat consumenten die in het weekeinde een bestelling deden pas op dinsdag een bezorger aan de deur kregen. Vanaf heden rijden de bezorgers van Dixons echter ook op maandag langs hun klanten.

Volgens Dixons past de uitbreiding van de bezorgservice bij de verandering van de markt, waarbij de behoefte aan directe en snelle levering alleen maar toeneemt. Zo is het voor klanten nu ook mogelijk om weekeindbestellingen op maandag af te halen in een vestiging naar keuze van Dixons.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Coolblue lanceert Blue Friday, als antwoord op Black Friday

17/11/2017

Volgende week vrijdag is het weer Black Friday en dan wordt er flink met kortingen gestrooid bij heel wat retailers. Coolblue wil die drukte echter voorblijven en lanceert vandaag Blue Friday.

Rakuten slaat brug naar Japanse onlineconsument

30/10/2017

In de schaduw van Alibaba en Amazon ontwikkelt het Japanse Rakuten Ichiba zich voorspoedig. Verschillende westerse ketens gebruiken het platform om hun spullen richting de Japanse onlineshopper te krijgen.

Whole Foods zorgt mee voor forse omzetstijging bij Amazon

27/10/2017

Het Amerikaanse Amazon heeft in het derde kwartaal opnieuw een forse omzetstijging gekend. Dat was voor een stuk te danken aan Whole Foods, aangezien de omzet van die keten voor het eerst werd meegerekend.

Coolblue lanceert Belgische app

25/10/2017

Coolblue heeft vandaag een app gelanceerd voor de Belgische markt, en dat meteen in het Nederlands én het Frans. Volgens de Nederlandse webshop is de app de snelste manier om bij hen te winkelen. Voorlopig is de app wel enkel beschikbaar voor iOS.

Meer dan helft Amerikaanse huishoudens in de ban van Amazon

21/10/2017

Liefst 90 miljoen Amerikanen zijn lid van Amazon Prime, het getrouwheidsprogramma van Amazon, op een totaal van 126 miljoen geschatte huishoudens in de VS. Amazon heeft zijn thuismarkt dus stevig in de greep. Wat kunnen we daar in Europa van leren?

Bol.com komt met herhaalservice voor dagelijkse producten

17/10/2017

Webwinkel Bol.com heeft Bespaar Continu gelanceerd, een dienst waarmee klanten bepaalde producten om de zoveel tijd opnieuw aan huis kunnen laten leveren.

Back to top