Service na verkoop
Het hoofdkantoor van Fietsenwinkel is te vinden in Amsterdam, maar de winkel heeft verschillende afhaal- en servicepunten in Nederland. Daarnaast zet het ook mobiele monteurs in, om de service na verkoop te verzorgen. Fietsen worden ook thuis geleverd door PostNL.
“De laatste jaren is Fietswinkel.nl met 20% gegroeid, terwijl de markt met 10% is gekrompen. We zijn meer dan verdubbeld in twee jaar tijd. We zijn gegroeid omdat onze service niet ophoudt na de druk op de bestelknop. Service staat tegenwoordig centraal, ook online. We hebben een goed toegankelijke klantenservice en het bieden van service aan huis door mobiele monteurs wekt vertrouwen,” zegt CEO Bastiaan Hagenouw aan Dutch Cowboys.
De vrouw die de 100.000ste fiets bestelde, kreeg bovenop haar fiets nog een extra cadeaupakket met daarin een set fietstassen, een regenjas, een fietspomp, een accu-upgrade en een gratis onderhoudsbeurt. Voor Hagenouw hoeft het hier echter nog niet op te houden: “We zijn erg trots op het feit dat we nu al onze 100.000ste fiets hebben kunnen afleveren, nu op naar de 200.000ste fiets!“