HelloFresh gaat dialoog aan met kritische blogger | RetailDetail

HelloFresh gaat dialoog aan met kritische blogger

HelloFresh gaat dialoog aan met kritische blogger

De online verkoper van maaltijdboxen HelloFresh heeft een Nederlandse blogger uitgenodigd om samen een gesprek aan te gaan. Dat deden ze nadat hij online flink wat kritiek had geuit op het bedrijf.

 

Bestookt met mails en via telefoon

Blogger Sidney Vollmer plaatste enkele dagen geleden een tekst online waarin hij stevig uithaalt naar HelloFresh. Zo stelt hij dat hij meermaals te maken had met onverse producten in zijn maaltijdpakketten. Bovendien beschrijft hij hoe het bijzonder moeilijk was om van HelloFresh af te geraken, nadat hij al was uitgeschreven.

 

Zo stelt hij dat hij meerdere mails kreeg van het bedrijf met pogingen om hem toch opnieuw te bekeren en dat ze ook een aantal keer rechtstreeks naar hem telefoneerden. De blog werd ondertussen al meer dan 200.000 keer gelezen en flink gedeeld op sociale media.

 

HelloFresh heeft daarom besloten om de blogger uit te nodigen op kantoor in Amsterdam, om "mee te denken over een verbetering van de klantervaring".

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Ook Microsoft gaat voor kassaloze winkels

14/06/2018

Microsoft werkt aan eigen technologie die kassa’s en wachtrijen in winkels overbodig maakt. Het wil zo een bondgenoot voor de retailsector worden, vooral in de strijd tegen Amazon Go.

HelloFresh nu ook naar Ahold Delhaize USA

06/06/2018

De maaltijdboxen van HelloFresh zijn nu ook in de Amerikaanse supermarkten van Ahold Delhaize te koop. Met maaltijdkits voor individuele gerechten denkt HelloFresh retailers nieuw leven in te blazen. 

Tweedehandskledingplatform The Next Closet haalt 1 miljoen euro op

24/05/2018

The Next Closet, het Nederlandse webplatform voor tweedehandse designerkleding, heeft zopas ruim 1 miljoen euro ‘groeigeld’ opgehaald. Vers kapitaal dat onder meer de vandaag gelanceerde Belgische website moet financieren.

Amazon verbant klanten die teveel retourneren

24/05/2018

Amazon stelt paal en perk aan klanten die teveel retourneren of zich ‘misdragen’ volgens de retailer: wie te ver gaat, wordt verbannen. Tientallen klanten klagen op sociale media dat hun account eenzijdig is stopgezet.

LVMH pompt tientallen miljoenen in modezoekplatform Lyst

24/05/2018

LVMH, de Franse luxegroep onder leiding van Bernard Arnault, pompt nog eens tientallen miljoenen dollar in Lyst. Met het verse geld wil het zoekplatform voor luxemode zijn wereldwijde expansie versnellen.

HelloFresh verhoogt omzetprognose

14/05/2018

HelloFresh trekt zijn verwachtingen voor 2018 op: het bedrijf verwacht in 2018 tot 35% te groeien (eerder was dat maximum 30%) dankzij positieve cijfers in de Verenigde Staten, inmiddels de grootste markt voor de Duitsers.