HelloFresh gaat dialoog aan met kritische blogger

HelloFresh gaat dialoog aan met kritische blogger

De online verkoper van maaltijdboxen HelloFresh heeft een Nederlandse blogger uitgenodigd om samen een gesprek aan te gaan. Dat deden ze nadat hij online flink wat kritiek had geuit op het bedrijf.

 

Bestookt met mails en via telefoon

Blogger Sidney Vollmer plaatste enkele dagen geleden een tekst online waarin hij stevig uithaalt naar HelloFresh. Zo stelt hij dat hij meermaals te maken had met onverse producten in zijn maaltijdpakketten. Bovendien beschrijft hij hoe het bijzonder moeilijk was om van HelloFresh af te geraken, nadat hij al was uitgeschreven.

 

Zo stelt hij dat hij meerdere mails kreeg van het bedrijf met pogingen om hem toch opnieuw te bekeren en dat ze ook een aantal keer rechtstreeks naar hem telefoneerden. De blog werd ondertussen al meer dan 200.000 keer gelezen en flink gedeeld op sociale media.

 

HelloFresh heeft daarom besloten om de blogger uit te nodigen op kantoor in Amsterdam, om "mee te denken over een verbetering van de klantervaring".