Klant betaalt gepersonaliseerde prijs bij Burger King | RetailDetail

Klant betaalt gepersonaliseerde prijs bij Burger King

Klant betaalt gepersonaliseerde prijs bij Burger King

De klant betaalt voortaan een gepersonaliseerde prijs voor zijn hamburger bij Burger King. De fastfoodketen begint in alle Nederlandse vestigingen met dynamisch bestellen met de Yippie-app.

Met eigen korting

De persoonlijke prijsaanbieding geldt nadat de klant, na het downloaden van de app, de QR-code van het gewenste product heeft gescand. Hij kan de bon vervolgens laten verrekenen bij het betalen van zijn bestelling. De app van start-up Yippie maakt duidelijk hoe vaak klanten bestellen en op welk tijdstip zij gebruik maken van aanbiedingen. De eigen korting wordt bijvoorbeeld hoger bij veelvuldig bestellen buiten de spitsuren. Vaste klanten betalen dan minder voor hun snack bij Burger King. Een account aanmaken voor korting met dynamisch bestellen is niet nodig.

 

 

De app weet tevens wanneer de klant in een vestiging van een andere fastfoodformule aanwezig is. Hij ontvangt dan op de app direct een prijsaanbieding voor Burger King. De app maakt zo een einde aan betalen van een vooraf vastgestelde prijs bij de fastfoodketen.

 

Ook bij Media Markt

Yippie deed eerder al ervaring op bij Media Markt en wil de opties met de app verder uitbreiden. Zo is ook het koppelen van korting voor aankopen bij Media Markt aan een menu-aanbieding bij Burger King mogelijk.

 

De shopping-app vergelijkt na toevoegen aan de browser prijsaanbiedingen bij online shoppen en geeft automatisch aanbiedingen van webwinkels door.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Tweedehandskledingplatform The Next Closet haalt 1 miljoen euro op

24/05/2018

The Next Closet, het Nederlandse webplatform voor tweedehandse designerkleding, heeft zopas ruim 1 miljoen euro ‘groeigeld’ opgehaald. Vers kapitaal dat onder meer de vandaag gelanceerde Belgische website moet financieren.

Amazon verbant klanten die teveel retourneren

24/05/2018

Amazon stelt paal en perk aan klanten die teveel retourneren of zich ‘misdragen’ volgens de retailer: wie te ver gaat, wordt verbannen. Tientallen klanten klagen op sociale media dat hun account eenzijdig is stopgezet.

LVMH pompt tientallen miljoenen in modezoekplatform Lyst

24/05/2018

LVMH, de Franse luxegroep onder leiding van Bernard Arnault, pompt nog eens tientallen miljoenen dollar in Lyst. Met het verse geld wil het zoekplatform voor luxemode zijn wereldwijde expansie versnellen.

Amazon levert pakjes nu ook in de autokoffer

25/04/2018

Amazon levert voortaan ook in de autokoffer. De retail- en technologiereus maakt het Prime-leden mogelijk om pakjes zonder extra kosten in hun geparkeerde wagen te laten leveren, voorlopig wel enkel in de Verenigde Staten.

Nederlandse tak Beate Uhse toch niet failliet

05/04/2018

De Nederlandse dochteronderneming van het Duitse Beate Uhse is dan toch niet failliet. Het bedrijf blijft zowel in Nederland als in België gewoon actief. Dat heeft het bedrijf zelf laten weten na geruchten over een faillissement.

Producten vaak goedkoper op Amazon dan bij Nederlandse concurrenten

03/04/2018

Producten die zowel in Nederlandse webshops als op Amazon.de te koop zijn, zijn in ongeveer de helft van de gevallen goedkoper bij Amazon. Niet alleen is er de concurrentie van Amazon.de, er gaan ook geruchten dat Amazon.nl en Amazon.be actiever worden.