Klant betaalt gepersonaliseerde prijs bij Burger King

Klant betaalt gepersonaliseerde prijs bij Burger King

De klant betaalt voortaan een gepersonaliseerde prijs voor zijn hamburger bij Burger King. De fastfoodketen begint in alle Nederlandse vestigingen met dynamisch bestellen met de Yippie-app.

Met eigen korting

De persoonlijke prijsaanbieding geldt nadat de klant, na het downloaden van de app, de QR-code van het gewenste product heeft gescand. Hij kan de bon vervolgens laten verrekenen bij het betalen van zijn bestelling. De app van start-up Yippie maakt duidelijk hoe vaak klanten bestellen en op welk tijdstip zij gebruik maken van aanbiedingen. De eigen korting wordt bijvoorbeeld hoger bij veelvuldig bestellen buiten de spitsuren. Vaste klanten betalen dan minder voor hun snack bij Burger King. Een account aanmaken voor korting met dynamisch bestellen is niet nodig.

 

 

De app weet tevens wanneer de klant in een vestiging van een andere fastfoodformule aanwezig is. Hij ontvangt dan op de app direct een prijsaanbieding voor Burger King. De app maakt zo een einde aan betalen van een vooraf vastgestelde prijs bij de fastfoodketen.

 

Ook bij Media Markt

Yippie deed eerder al ervaring op bij Media Markt en wil de opties met de app verder uitbreiden. Zo is ook het koppelen van korting voor aankopen bij Media Markt aan een menu-aanbieding bij Burger King mogelijk.

 

De shopping-app vergelijkt na toevoegen aan de browser prijsaanbiedingen bij online shoppen en geeft automatisch aanbiedingen van webwinkels door.

Tags: