Lil.nl denkt aan fysieke aanwezigheid

Lil.nl denkt aan fysieke aanwezigheid

Woonwebwinkel Lil.nl wil gaan experimenteren met afhaalpunten in bepaalde fysieke winkels. Het is daarom nu op zoek naar mogelijke samenwerkingen met grote winkels waar zo'n afhaalpunt kan gevestigd worden.

Naar tien miljoen euro omzet in 2015

Lil.nl denkt voor de samenwerkingen aan tuincentra of speelgoedzaken die een groot bereik hebben. De plannen voor de afhaalpunten komen er volgens EtailTrends na een succesvol jaar voor de online woonwinkel: zo steeg de omzet met zestig procent naar 3,5 miljoen euro en daalde het aantal retourzendingen van tien procent naar drie procent. In 2015 wil mede-eigenaar Rob Muntz de grens van tien miljoen euro doorbreken.

 

Lil.nl lanceerde onlangs ook een plazaconcept, zoals dat te vinden is bij onder andere Bol.com. Zo kan de website dienen als online platform voor kleinere spelers, die als het ware een stuk van een etalage kopen om hun eigen producten in te plaatsen. De aanbieder van het platform krijgt dan een deel van de opbrengst.

Tags: