Livera opent eigen webwinkel

Livera opent eigen webwinkel

De Nederlandse lingerieketen Livera, onderdeel van Intres, heeft een eigen webwinkel geopend. Deze moet op termijn volledig worden geïntegreerd in het winkelnetwerk van de formule.

De opening van de online winkel is het gevolg van de nieuwe koers van het bedrijf. "Wij streven naar een zo perfect mogelijke klantervaring en cross-channeling betekent niet alleen nadenken over het design en de inrichting van een webshop, maar ook hoe we de fysieke winkels hierbij kunnen betrekken", stelt Macanne Dragt van Livera op Fashion United.

 

De webshop is intussen al open. Op dit moment is het assortiment nog beperkt tot de merken Livera, Dyanne en For Girlz, maar op korte termijn moet het hele assortiment van de winkels ook online te bestellen zijn. Klanten die voor half drie in de middag bestellen, krijgen hun pakketje de volgende dag. Consumenten die niet tevreden zijn met hun aankoop, kunnen deze binnen veertien dagen retourneren.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Is gratis thuislevering met uitsterven bedreigd?

15/12/2017

Met het stijgend aantal online bestellingen, groeit ook de druk op de logistieke sector. Gratis thuislevering is niet lang meer vol te houden, meent onderzoeksbureau ECC Köln. In plaats daarvan moeten meer flexibele opties komen. 

 

Amazon brengt zijn huismerken naar Europa

14/12/2017

Nu Amazon Prime in steeds meer Europese landen beschikbaar is, haalt Amazon ook zijn FMCG-huismerken naar boven. De voorbije weken lanceerde het online warenhuis een aantal nieuwe producten onder private label in Europa en meer is op komst. 

Storesquare zet zijn zinnen op Nederland, met steun van ING

14/12/2017

Storesquare, het Belgische e-commerceplatform voor en door lokale handelaars, gaat binnenkort ook in Nederland van start. Het platform verwelkomt daartoe ook een nieuwe aandeelhouder: ING.

Nieuw distributiecentrum voor Picnic in Diemen

13/12/2017

Om verder te groeien in Noord- en Zuid-Holland opent online boodschappendienst Picnic een nieuw distributiecentrum in Diemen. Er zullen zo'n 300 mensen worden tewerkgesteld. 

Directie Bol.com weer voltallig met Google-marketeer

11/12/2017

Op 1 maart 2018 start Boukje Taphoorn als de nieuwe marketingdirecteur van Bol.com. De vorige CMO, Margaret Versteden, heeft haar functie ingewisseld voor een rol als directeur winkels bij het online warenhuis.

 

Amazon Echo nu ook verkrijgbaar in Benelux

11/12/2017

Amazon heeft bekend gemaakt dat het zijn slimme luidspreker Amazon Echo voortaan gaat leveren aan 28 nieuwe landen, waaronder België en Nederland. Ook de eigen muziekstreamingdienst wordt hier gelanceerd.

Back to top