Livera opent eigen webwinkel | RetailDetail

Livera opent eigen webwinkel

Livera opent eigen webwinkel

De Nederlandse lingerieketen Livera, onderdeel van Intres, heeft een eigen webwinkel geopend. Deze moet op termijn volledig worden geïntegreerd in het winkelnetwerk van de formule.

De opening van de online winkel is het gevolg van de nieuwe koers van het bedrijf. "Wij streven naar een zo perfect mogelijke klantervaring en cross-channeling betekent niet alleen nadenken over het design en de inrichting van een webshop, maar ook hoe we de fysieke winkels hierbij kunnen betrekken", stelt Macanne Dragt van Livera op Fashion United.

 

De webshop is intussen al open. Op dit moment is het assortiment nog beperkt tot de merken Livera, Dyanne en For Girlz, maar op korte termijn moet het hele assortiment van de winkels ook online te bestellen zijn. Klanten die voor half drie in de middag bestellen, krijgen hun pakketje de volgende dag. Consumenten die niet tevreden zijn met hun aankoop, kunnen deze binnen veertien dagen retourneren.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Nederlandse tak Beate Uhse toch niet failliet

05/04/2018

De Nederlandse dochteronderneming van het Duitse Beate Uhse is dan toch niet failliet. Het bedrijf blijft zowel in Nederland als in België gewoon actief. Dat heeft het bedrijf zelf laten weten na geruchten over een faillissement.

Producten vaak goedkoper op Amazon dan bij Nederlandse concurrenten

03/04/2018

Producten die zowel in Nederlandse webshops als op Amazon.de te koop zijn, zijn in ongeveer de helft van de gevallen goedkoper bij Amazon. Niet alleen is er de concurrentie van Amazon.de, er gaan ook geruchten dat Amazon.nl en Amazon.be actiever worden.

Coolblue bezorgt wél echt met de fiets

03/04/2018

Coolblue start een eigen bezorgservice per fiets: met CoolblueFietst gaat de elektroretailer pakketjes voor het eerst zelf per fiets leveren. Hoewel de retailer het eerst als een aprilgrap verpakte, is het uiteindelijk toch echt waar.

Trump richt pijlen op Amazon

03/04/2018

President Donald Trump heeft in Amazon blijkbaar een nieuwe vijand gevonden. Volgens hem profiteert de retailgigant van de U.S. Postal Service, het Amerikaanse postbedrijf, en daar wil hij nu paal en perk aan stellen met de nodige maatregelen.

Amazon heer en meester op Franse e-commercemarkt

29/03/2018

Met een omzet van 5,6 miljard euro en een marktaandeel van net geen 19% is Amazon de onbetwiste leider op de Franse e-commercemarkt. Die markt was in 2017 goed voor 30 miljard euro, zo becijferde Kantar Worldpanel.

Retail belangrijkste groeimotor voor Artificiële Intelligentie

29/03/2018

Retailbedrijven zullen dit jaar omgerekend een slordige 2,76 miljard euro investeren in Artificiële Intelligentie. Daarmee zijn ze volgens onderzoeksbureau IDC de grootste motor van AI wereldwijd, nog vóór de banksector.