Livera opent eigen webwinkel

Livera opent eigen webwinkel

De Nederlandse lingerieketen Livera, onderdeel van Intres, heeft een eigen webwinkel geopend. Deze moet op termijn volledig worden geïntegreerd in het winkelnetwerk van de formule.

De opening van de online winkel is het gevolg van de nieuwe koers van het bedrijf. "Wij streven naar een zo perfect mogelijke klantervaring en cross-channeling betekent niet alleen nadenken over het design en de inrichting van een webshop, maar ook hoe we de fysieke winkels hierbij kunnen betrekken", stelt Macanne Dragt van Livera op Fashion United.

 

De webshop is intussen al open. Op dit moment is het assortiment nog beperkt tot de merken Livera, Dyanne en For Girlz, maar op korte termijn moet het hele assortiment van de winkels ook online te bestellen zijn. Klanten die voor half drie in de middag bestellen, krijgen hun pakketje de volgende dag. Consumenten die niet tevreden zijn met hun aankoop, kunnen deze binnen veertien dagen retourneren.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Bol.com komt met herhaalservice voor dagelijkse producten

17/10/2017

Webwinkel Bol.com heeft Bespaar Continu gelanceerd, een dienst waarmee klanten bepaalde producten om de zoveel tijd opnieuw aan huis kunnen laten leveren.

Safe.Shop is nieuw wereldwijd e-commercekeurmerk

16/10/2017

Met Safe.Shop is het eerste wereldwijde keurmerk voor de e-commercesector gelanceerd. Momenteel zijn er nog maar twaalf landen aangesloten, maar dat aantal moet in de toekomst flink uitgebreid worden.

Modeplatform About You van start in Nederland en België

11/10/2017

Dinsdag is de Duitse modewebshop About You officieel gelanceerd in België en Nederland. About You, de tweede grootste online moderetailer in Europa, was eerder al wel onofficieel actief in Nederland.

Parcify levert met kajaks in Amsterdam

26/09/2017

Het Belgische koerierbedrijf Parcify probeert in Amsterdam pakketjes te leveren met kajaks en paddle boards. Het wil er de 'last mile' van de levering over het water voeren, omdat dit ecologischer en betrouwbaarder zou zijn.

Alibaba zet miljarden in op fysieke winkels

28/08/2017

De Chinese e-commerceholding Alibaba heeft de afgelopen twee jaar bijna zeven miljard euro geïnvesteerd in fysieke retail. Met Hema Xiansheng heeft ze al dertien eigen supermarkten en in januari kocht ze ook luxewarenhuis Intime.

Belgische webshop Wehkamp komt voorlopig niet terug

18/08/2017

Het Nederlandse Wehkamp had van 2014 tot eind vorig jaar een webshop in België, maar sloot die "tijdelijk". Nu laat het online warenhuis echter verstaan dat het voorlopig gaat focussen op de Nederlandse markt.

Back to top