Livera opent eigen webwinkel | RetailDetail

Livera opent eigen webwinkel

Livera opent eigen webwinkel

De Nederlandse lingerieketen Livera, onderdeel van Intres, heeft een eigen webwinkel geopend. Deze moet op termijn volledig worden geïntegreerd in het winkelnetwerk van de formule.

De opening van de online winkel is het gevolg van de nieuwe koers van het bedrijf. "Wij streven naar een zo perfect mogelijke klantervaring en cross-channeling betekent niet alleen nadenken over het design en de inrichting van een webshop, maar ook hoe we de fysieke winkels hierbij kunnen betrekken", stelt Macanne Dragt van Livera op Fashion United.

 

De webshop is intussen al open. Op dit moment is het assortiment nog beperkt tot de merken Livera, Dyanne en For Girlz, maar op korte termijn moet het hele assortiment van de winkels ook online te bestellen zijn. Klanten die voor half drie in de middag bestellen, krijgen hun pakketje de volgende dag. Consumenten die niet tevreden zijn met hun aankoop, kunnen deze binnen veertien dagen retourneren.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


“We zien platformen als de toekomst van retail” (Jan Huysmans, bol.com)

22/02/2018

Steeds meer retailers bieden hun producten aan op online marktplaatsen, naast hun eigen webshop: zo profiteren ze van e-commerce expertise en een groter bereik. Een succesformule die ook bij bol.com aan hoog tempo groeit.

Colruyt stapt in boodschappendienst van PostNL

20/02/2018

Tweewekelijks brengt de postbode voortaan boodschappen aan huis: in samenwerking met PostNL gaat in Nederland de nieuwe boodschappendienst Stockon van start. De huismerkproducten zijn van Boni (van het Belgische Colruyt).

Chinese e-commerce kent opnieuw sterke groei

09/02/2018

De Chinese online markt is vorig jaar opnieuw sterk gestegen: ten opzichte van 2016 is er sprake van een groei van maar liefst 32%. China blijft zo een uitschieter op vlak van e-commerce.

Europese Unie schaft geoblocking af

07/02/2018

Consumenten mogen niet meer automatisch worden omgeleid of geblokkeerd als ze naar een buitenlandse site surfen. Het Europees Parlement heeft daarover overeenstemming bereikt, het verbod treedt wellicht dit jaar in werking.

JD.com lonkt naar Europa

06/02/2018

Het Chinese JD.com heeft plannen om de komende jaren ook Europa te veroveren en zo een te duchten concurrent te worden voor Amazon. Frankrijk moet de eerste Europese markt worden voor de webshop.

Rocket Internet wil met Home24 naar de beurs

19/01/2018

Rocket Internet wil komende zomer zijn meubelwebwinkel Home24 naar de beurs brengen. De komende maanden zal er dan ook hard gewerkt worden aan het opkuisen van de cijfers van de webshop.

Back to top