Made.com wil groeien dankzij affiliateprogramma | RetailDetail

Made.com wil groeien dankzij affiliateprogramma

Made.com wil groeien dankzij affiliateprogramma

De online verkoper van designmeubelen Made.com gaat zijn affiliateprogramma ook in Nederland, Frankrijk, Italië en Duitsland lanceren. Het werkt daarvoor samen met het netwerk Zanox. In het Verenigd Koninkrijk heeft Made.com al zo'n programma.

Naamsbekendheid

Made.com wil dankzij de samenwerking met Zanox verder groeien in bepaalde landen op het Europese vasteland, zowel qua omzet als qua naamsbekendheid. In elk land zal er op lokaal niveau worden samengewerkt met de mensen van Zanox.


"Ik kijk er erg naar uit het affiliate-programma in Nederland met zanox naar een hoger niveau te brengen en onze klanten nog beter te bedienen tijdens de gehele customer journey. De intensieve internationale samenwerking met lokale aansturing zal hierbij een goede ondersteuning zijn", zegt Damien Poelhekke, hoofd Benelux bij Made.com.


Zanox zegt dat de samenwerking met Made.com de perfecte stap is in de nieuwe strategie, waarbij het meer aandacht wil geven aan de groeiende online markt voor home & living. "We zien dat steeds meer consumenten deze aankopen online durven te maken en er valt dus nog veel te winnen op dit gebied. Bovendien past het innovatieve concept goed bij de publishers die bij ons zijn aangesloten en de home & living-markt actief promoten", aldus Lauri Koop, managing director Benelux bij Zanox.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Ook Microsoft gaat voor kassaloze winkels

14/06/2018

Microsoft werkt aan eigen technologie die kassa’s en wachtrijen in winkels overbodig maakt. Het wil zo een bondgenoot voor de retailsector worden, vooral in de strijd tegen Amazon Go.

Tweedehandskledingplatform The Next Closet haalt 1 miljoen euro op

24/05/2018

The Next Closet, het Nederlandse webplatform voor tweedehandse designerkleding, heeft zopas ruim 1 miljoen euro ‘groeigeld’ opgehaald. Vers kapitaal dat onder meer de vandaag gelanceerde Belgische website moet financieren.

Amazon verbant klanten die teveel retourneren

24/05/2018

Amazon stelt paal en perk aan klanten die teveel retourneren of zich ‘misdragen’ volgens de retailer: wie te ver gaat, wordt verbannen. Tientallen klanten klagen op sociale media dat hun account eenzijdig is stopgezet.

LVMH pompt tientallen miljoenen in modezoekplatform Lyst

24/05/2018

LVMH, de Franse luxegroep onder leiding van Bernard Arnault, pompt nog eens tientallen miljoenen dollar in Lyst. Met het verse geld wil het zoekplatform voor luxemode zijn wereldwijde expansie versnellen.

Amazon levert pakjes nu ook in de autokoffer

25/04/2018

Amazon levert voortaan ook in de autokoffer. De retail- en technologiereus maakt het Prime-leden mogelijk om pakjes zonder extra kosten in hun geparkeerde wagen te laten leveren, voorlopig wel enkel in de Verenigde Staten.

Nederlandse tak Beate Uhse toch niet failliet

05/04/2018

De Nederlandse dochteronderneming van het Duitse Beate Uhse is dan toch niet failliet. Het bedrijf blijft zowel in Nederland als in België gewoon actief. Dat heeft het bedrijf zelf laten weten na geruchten over een faillissement.