MailPlus en Combidesk ontwikkelen MailPlus-connector voor SEOshop | RetailDetail

MailPlus en Combidesk ontwikkelen MailPlus-connector voor SEOshop

MailPlus en Combidesk ontwikkelen MailPlus-connector voor SEOshop

Combidesk heeft in samenwerking met MailPlus een connector ontwikkeld voor het e-commerceplatform SEOshop. Dankzij de connector worden verschillende gegevens automatisch gesynchroniseerd tussen SEOshop en MailPlus eCom.

Veelgevraagde koppeling

MailPlus eCom is e-mailmarketingsoftware die speciaal werd ontwikkeld voor webwinkeliers. Dankzij de connector met SEOshop zullen contact-, product- en orderhistoriegegevens automatisch worden gesynchroniseerd naar het platform. Ook de standaardcampagnes die aanwezig zijn in MailPlus, zoals een welkomstcampagne of een verjaardagcampagne, worden automatisch vanuit SEOshop in gang gezet.


De eerste webwinkel die de nieuwe connector in gebruik heeft genomen is Sportswearonline.nl. Ondertussen zijn al een tiental andere shops de connector aan het testen of in gesprek met MailPlus rond het gebruik ervan.


"Wij praten veel met onze gebruikers en één van de meest gevraagde koppelingen was die met een Nederlandstalig e-mailmarketingpakket. Dan kom je al snel uit op MailPlus. Met meer dan 2.700 klanten en 10 jaar ervaring is deze integratie wat ons betreft een vanzelfsprekendheid. Er is een uitstekende klik en samen zijn we succesvoller! We kijken met plezier uit naar een langdurige en vruchtbare samenwerking", zegt Tim Fabels, CEO van Combidesk, over de samenwerking.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Ook Microsoft gaat voor kassaloze winkels

14/06/2018

Microsoft werkt aan eigen technologie die kassa’s en wachtrijen in winkels overbodig maakt. Het wil zo een bondgenoot voor de retailsector worden, vooral in de strijd tegen Amazon Go.

Tweedehandskledingplatform The Next Closet haalt 1 miljoen euro op

24/05/2018

The Next Closet, het Nederlandse webplatform voor tweedehandse designerkleding, heeft zopas ruim 1 miljoen euro ‘groeigeld’ opgehaald. Vers kapitaal dat onder meer de vandaag gelanceerde Belgische website moet financieren.

Amazon verbant klanten die teveel retourneren

24/05/2018

Amazon stelt paal en perk aan klanten die teveel retourneren of zich ‘misdragen’ volgens de retailer: wie te ver gaat, wordt verbannen. Tientallen klanten klagen op sociale media dat hun account eenzijdig is stopgezet.

LVMH pompt tientallen miljoenen in modezoekplatform Lyst

24/05/2018

LVMH, de Franse luxegroep onder leiding van Bernard Arnault, pompt nog eens tientallen miljoenen dollar in Lyst. Met het verse geld wil het zoekplatform voor luxemode zijn wereldwijde expansie versnellen.

Amazon levert pakjes nu ook in de autokoffer

25/04/2018

Amazon levert voortaan ook in de autokoffer. De retail- en technologiereus maakt het Prime-leden mogelijk om pakjes zonder extra kosten in hun geparkeerde wagen te laten leveren, voorlopig wel enkel in de Verenigde Staten.

Nederlandse tak Beate Uhse toch niet failliet

05/04/2018

De Nederlandse dochteronderneming van het Duitse Beate Uhse is dan toch niet failliet. Het bedrijf blijft zowel in Nederland als in België gewoon actief. Dat heeft het bedrijf zelf laten weten na geruchten over een faillissement.