Modeketen The Sting nu ook online

Modeketen The Sting nu ook online

Modeketen The Sting is nu ook online te vinden. De Nederlandse keten heeft een webwinkel geopend met als grootste attractie een virtuele paspop, waarmee klanten een volledige outfit gepast in beeld kunnen brengen.

Mijn paspop

De virtuele paspop kan volledig worden aangepast met de maten, lengte en het gezicht van de klant. De bij elkaar gezochte look kan worden opgeslagen en met een icoontje prullenbak kan de paspop ook weer worden uitgekleed. De resultaten kunnen ook gedeeld worden via Facebook en Twitter.

 

Producten die voor 22.00 uur besteld zijn, worden de volgende dag al bezorgd, belooft The Sting. Voor bezorging of afhalen bij een PostNL Servicepunt brengt de modeketen 3,95 euro in rekening. De producten zijn wel gratis af te halen in een van de 74 winkels van The Sting.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Bpost koopt Nederlandse verslogistieker Leen Menken

11/01/2018

Belgisch postbedrijf Bpost verstevigt zijn greep op de Nederlandse markt met de overname van Leen Menken, een logistiekverlener gespecialiseerd in vers en voeding. Onder meer HelloFresh en Bloomon doen beroep op het logistiekbedrijf.

Nieuwe app Voedingscentrum wijst gezonde voeding aan

04/01/2018

Het Nederlandse Voedingscentrum lanceert een app om te checken hoe gezond voeding is. Met de ‘Kies Ik Gezond?’-app kunnen shoppers voeding in de supermarkt vergelijken en makkelijker kijken hoe gezond iets is.

Online meubelwinkel Flinders groeit naar 15 miljoen euro

04/01/2018

De omzet van online meubelverkoper Flinders, die ook een winkel heeft in Zaandam, heeft het voorbije boekjaar de grens van 15 miljoen euro doorbroken. Dat is een groei van 39 procent ten opzichte van een jaar eerder.

Amazon neemt startup Blink over

26/12/2017

Amazon heeft de Amerikaanse startup Blink overgenomen. Die begon in 2014 als een bedrijf dat via wifi verbonden bewakingscamera’s maakt, maar het lanceerde vorige week ook een deurbel met ingebouwde camera.

Is gratis thuislevering met uitsterven bedreigd?

15/12/2017

Met het stijgend aantal online bestellingen, groeit ook de druk op de logistieke sector. Gratis thuislevering is niet lang meer vol te houden, meent onderzoeksbureau ECC Köln. In plaats daarvan moeten meer flexibele opties komen. 

 

Amazon brengt zijn huismerken naar Europa

14/12/2017

Nu Amazon Prime in steeds meer Europese landen beschikbaar is, haalt Amazon ook zijn FMCG-huismerken naar boven. De voorbije weken lanceerde het online warenhuis een aantal nieuwe producten onder private label in Europa en meer is op komst. 

Back to top