Modeketen The Sting nu ook online

Modeketen The Sting nu ook online

Modeketen The Sting is nu ook online te vinden. De Nederlandse keten heeft een webwinkel geopend met als grootste attractie een virtuele paspop, waarmee klanten een volledige outfit gepast in beeld kunnen brengen.

Mijn paspop

De virtuele paspop kan volledig worden aangepast met de maten, lengte en het gezicht van de klant. De bij elkaar gezochte look kan worden opgeslagen en met een icoontje prullenbak kan de paspop ook weer worden uitgekleed. De resultaten kunnen ook gedeeld worden via Facebook en Twitter.

 

Producten die voor 22.00 uur besteld zijn, worden de volgende dag al bezorgd, belooft The Sting. Voor bezorging of afhalen bij een PostNL Servicepunt brengt de modeketen 3,95 euro in rekening. De producten zijn wel gratis af te halen in een van de 74 winkels van The Sting.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Coolblue lanceert Blue Friday, als antwoord op Black Friday

17/11/2017

Volgende week vrijdag is het weer Black Friday en dan wordt er flink met kortingen gestrooid bij heel wat retailers. Coolblue wil die drukte echter voorblijven en lanceert vandaag Blue Friday.

Rakuten slaat brug naar Japanse onlineconsument

30/10/2017

In de schaduw van Alibaba en Amazon ontwikkelt het Japanse Rakuten Ichiba zich voorspoedig. Verschillende westerse ketens gebruiken het platform om hun spullen richting de Japanse onlineshopper te krijgen.

Whole Foods zorgt mee voor forse omzetstijging bij Amazon

27/10/2017

Het Amerikaanse Amazon heeft in het derde kwartaal opnieuw een forse omzetstijging gekend. Dat was voor een stuk te danken aan Whole Foods, aangezien de omzet van die keten voor het eerst werd meegerekend.

Coolblue lanceert Belgische app

25/10/2017

Coolblue heeft vandaag een app gelanceerd voor de Belgische markt, en dat meteen in het Nederlands én het Frans. Volgens de Nederlandse webshop is de app de snelste manier om bij hen te winkelen. Voorlopig is de app wel enkel beschikbaar voor iOS.

Meer dan helft Amerikaanse huishoudens in de ban van Amazon

21/10/2017

Liefst 90 miljoen Amerikanen zijn lid van Amazon Prime, het getrouwheidsprogramma van Amazon, op een totaal van 126 miljoen geschatte huishoudens in de VS. Amazon heeft zijn thuismarkt dus stevig in de greep. Wat kunnen we daar in Europa van leren?

Bol.com komt met herhaalservice voor dagelijkse producten

17/10/2017

Webwinkel Bol.com heeft Bespaar Continu gelanceerd, een dienst waarmee klanten bepaalde producten om de zoveel tijd opnieuw aan huis kunnen laten leveren.

Back to top